מאמרים

  באופן ספציפי, הניתוח מתייחס ל: נפח החיפושים החודשי, רמת התחרות של מילות המפתח, הערכות העלות לכל להלן ניתוח השוואתי בין הכלים שמטרתו לבדוק את מידת הדיוק ואת היקף המידע שמתקבל על ידי כל אחד מהכלים. קיימים מספר כלי מחקר מילות מפתח הנפוצים בתעשיית קידום האתרים (SEO). לחיצה (CPC

  מהם מרכזי תוכן? מרכזי תוכן הם אוספים של תוכן אודות נושא דומה, המקושרים ביניהם. הם כוללים שלושה חלקים: 1. דף תוכן/תוכן תומך (content pillar/page Hub): זהו מדריך ברמה גבוהה על נושא רחב. 2. דפי-משנה/תוכן אשכול (content cluster/Subpages): אלה הם מדריכי עומק על חלקים מהנושא ה

דוחים את הטיפול בה. במנועי חיפוש הינה nykv מורכבת ויקרה ולכן הם ישנה תפיסה בקרב מנהלים רבים שקידום אתרים   ללקוחות בחינם- גוגל. שלו במנועי חיפוש, אתה למעשה מפנה את הגב שלו למקור החיוני ביותר ברשת הפרסום באינטרנט הולכים ועולים. מי שבוחר להתעלם מטיפול בקיד

לנו ב Dreamview יש צוות מיומן בקידום אתרים מקצועי. הערכים בהם דוגלת החברה: ◦ שיפור דרמטי בדירוג תוצאות החיפוש של לקוחותינו במסגרת תהליכי קידום האתרים שאנחנו מנהלים עבורם. ◦ פיתוח פתרונות טכנולוגיים המותאמים אישית לכל לקוח כדי לסייע להם לעמוד ביעדים העסקיים שלהם. ◦ עמידה באתגרי ה

ישנה תפיסה בקרב מנהלים רבים שקידום אתרים במנועי חיפוש הינה nykv מורכבת ויקרה ולכן הם דוחים את הטיפול בה. למרות שמדוברת בפעילות מורכבת יש בה צורך הולך וגובר בעידן בה מחירי הפרסום באינטרנט הולכים ועולים. מי שבוחר להתעלם מטיפול בקידום האתר שלו במנועי חיפוש, אתה למעשה מפנה את הגב שלו למקור החיוני ביו

משתמשי אינטרנט ברחבי העולם קיבלו בזרועות פתוחות את פייסבוק, טוויטר ופלטפורמות חברתיות אחרות ככלים לתקשורת, למסחר ולמהפכות. כיום עסקים המבקשים למקד את הפעילויות שלהם האזורים גיאורפיים מסויימים, הם יכולים לעשות זאת בדיוק רב מאד באמצעות פייסבוק וכלי המדיה החברתיית האחרים אולם כדי לקדם את האתר בגוגל ב

המאבק על מקום בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל מתגבר מיום ליום, ואתרים עם תוכן רענן ורלוונטי הם אלו שיוצאים עם ידם על העליונה. נשמע כמו נוסחה קלה להצלחה, אבל בפועל כל מי שהתנסה בפעילות קידום אתרים יודע שמדובר במשימה סיזיפית ויום יומית. כל בעל אתר אינטרנט יודע שהצורך לייצר תוכן מ

מוטרדים בשאלה אילו מלות מפתח להכניס לתגיות המטא כדי שחברה שלכם תדורג במקום הטוב ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל? אל תטרחו, לפי הפרסומים האחרונים - מנוע החיפוש של גוגל פשוט מתעלם מהן. גוגל פרסמה ביום שלישי סרטון שמספק טיפים והצעות לסטרטאפים, שבעזרתו תוכלו להתמקצע באופטימיזציה של מנוע החיפוש ב-10 ד

למרות שמדוברת בפעילות מורכבת יש בה צורך הולך וגובר בעידן בה מחירי הפרסום באינטרנט הולכים ועולים. מי שבוחר להתעלם מטיפול בקידום האתר שלו במנועי חיפוש, אתה למעשה מפנה את הגב שלו למקור החיוני ביותר ברשת ללקוחות - רשת החיפוש של גוגל.

מקצועי. לנו ב Dreamview יש צוות מיומן בקידום אתרים   הערכים בהם דוגלת החברה: שיפור דרמטי בדירוג תוצאות החיפוש של לקוחותינו במסגרת תהליכי קידום האתרים שאנחנו מנהלים עבורם. פיתוח פתרונות טכנולוגיים המותאמים אישית לכל לקוח כדי לסייע להם לעמוד ביעדים

אחד הדברים המרתקים בתחום קידום אתרים , הוא שתמיד יש מקום לשיפור : אם בקידום של ביטויים קיימים או בגילויי של ביטויי מפתח נוספים וטיפול יסודי בהם בהיבט של תכנים מתאימים, קישורים וכו.. ניתוח מתמיד של האתר- ניתוח נתוני הסטטיסטיקה של האתר : כמות הכניסות היומית לאתר, משך השהיה של הגולשים באתר, עמודים נ

עסקים רבים מנסים לשפר את ביצועי האתר עם פחות משאבים תוך שימוש קידום האתר באמצעות הכלים שמאפשרות הרשתות החברתיות. ישנם יתרונות משמעותיים של שילוב קידום בגוגל ובין פעילות ברשתות חברתיות בעיקר בשל היכולת למשוך קישורים חיונים לתהליך קידום האתר. טכניקה זו מאפשר למעשה קידום אתרים אוטומטי או למעשה קידום את

כלל ידוע לכל מי שעוסק בתחום השיווק באינטרנט כי מעטים הם הגולשים שמסתכלים על תוצאות חיפוש שנמצאות מעבר לעמוד הראשון. המהדרין יגידו שתוצאות מעבר ל 5 התוצאות הראשונות בגוגל היא כבר לא מעניינת.  האמת שיש כאלו שמסתכלים מעבר לתוצאה 5, אבל הם מעטים. מחקר שנעשה בארה"ב ע"י חברת  הפרסום "צ'י

אופטימיזציה של אתרי אינטרנט למנועי החיפוש היא משימה שדורשת התמדה והשקעה לאורך זמן. מדובר בתחום מקצועי שדורש כמות גדולה של ידע, מסירות , והתמכרות חסרת פשרות לניתוח נתונים.   • מנועי חיפוש משתנים כל הזמן מנועי החיפוש מנסים כל הזמן לשפר את הפרמטרים שלהם , כדי לספק לגולשים מידע רלוונטי ומדויק

אופטימיזציה למנועי חיפוש הפכה להיות מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית שיווק לעסק. באופן כוללני, חברות כבר לא יכולות להתעלם מההשפעה והערך שיש לקידום בגוגל על תוצאות השיווק שלהן. בעבר קידום אתרים היה נחלתם של סטארט-אפים העוסקים בפיתוח ומכירה של מוצרים אינטרנטיים. כיום, כל עסק המונה מחברת ייעוץ בת אדם א

אתיקה באופטימיזציה למנועי חיפוש: ההגנה הטובה ביותר של אתר האינטרנט שלך נגד עדכוני האלגוריתם של גוגל זהו שיעור כואב שבעלי אתרים רבים לומדים בדרך הקשה. בזמן שבניית קישורים הינה חלק חיוני בשיווק במנועי חיפוש עבור אתר אינטרנט, מקצוענים רבים בתחום, מגזימים. כן, אסטרטגיית בניית לינקים אגרסיבית יכולה

מרבית העוסקים בתחום קידום אתרים חלוקים בנוגע לפעילות שתורמת ביותר בפרויקט קידום אתרים. האם בחירת מילות המפתח? האם פיתוח לינקים רלוונטיים? כל מומחה קידום אתרים  ייתן לך תשובה שונה. פיתוח תוכנית קידום אתרים מוצלחת  תלוויה במספר גורמים מרכזיים:   טקסט עשיר במילות מפתח: רבים 

כלי מדידה חכמים ושיפור חווית המשתמש, הם הכלים המרכזיים לקדם את פעילות השיווק הדיגיטאלי. להלן מדריך מקוצר לשיפור אפשרי של תהלי השיווק באינטרנט שניתן לשיישם בכל ארגון. 1. ליישם כלי מדידה מתקדמים. עולם השיווק הדיגיטאלי מאפשר איסוף מדידה של פרטים רבים אודות כל גולש ובאופן תיאורטי מאפשר ליישם את הרע

קידום עסק בגוגל, עשוי להיות מעט מורכב עבור מי שאינו מנוסה בכך. להלן 10 טיפים שכדאי לדעת על מנת לשפר את התוצאות:   יצירת דף נחיתה נפרד עבור כל מוצר / שירות. יצירת עמודים בעלי מסר ממוקד תגדיל מאד את יחס ההמרה של הקמפיין, ולמרות הגדלת ההוצא

שמירה על עקביות בנושא הוספת תכנים, קישורים , והשבחה מתמדת של קוד האתר, היא חלק מכריע בהצלחה של תהליך קידום אתרים. ללא עקביות המאמצים הקידום יאבדו מהאפקטיביות שלהם, ולאורך זמן תורגש ירידה הדרגתית בתוצאות האתר. פרסום תדיר - עדכוני תוכן נכונים לגבי אתרים בדיוק כפי שהם נכונים לבלוגים. אתר שאני מתעדכן
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276