+ קטגוריית המאמרים
קידום אתרים היא הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר בעולם הפרסום המודרני למשוך מבקרים לאתר אינטרנט. 
ברוב המקרים לוקח קצת זמן עד שמתחילים לראות שיפור בתוצאות הדירוג של האתר, אבל מרגע שהן הושגו, ניתן לשמור אותם ללא מאמץ לאורך  רב. קידום אתרים היא דרך שיווק נהדרת עבור  עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להשיג יתרון על פני מתחרים שגדולים מהם. עסקים קטנים ובינוניים לא יוכלו לעמוד בתקציבים הנדרשים לפרסום בטלוויזיה, אבל בהחלט יכולים לעמוד בתקציבי קידום אתר שיעמידו אותם במיקומים גבוהים יותר מאשר המתחרים הגדולים שלהם.

השינוי הגדול שהביאו מנועי החיפוש לעומת אמצעי הפרסום המסורתיים , הוא בעיקר בהעברת היוזמה לידים של הלקוח. הלקוח מחפש והלקוח מחליט למי לפנות. לקוח שמבצע חיפוש נמצא ככל הנראה בשלב בשלות כלשהו להתקשר בהסכם מסחרי עם ספק מסוים. קידום אתרים מגדיל את ההסתברות שהחברה שלך תיכנס לפוקוס של החברות שהלקוח יפנה אליהן.  אפשרות זו אינה קיימת בשום צורה של פרסום אלטרנטיבי שודגלת ב"דחיפה" של המודעה באמצעות רכישת מדיה רחבה ככל האפשר כדי להגיע באקראי ללקוחות מסויימים שצריכים את השירות או המוצר.

היתרונות העיקריים של קידום אתרים :

1. עלות הפרסום המשתלמת ביותר -
תוכנית קידום אתרים אגרסיבית לחברה ביננונית יכולה לעלות כ-1000$ בחודש, ולהניב כניסה של 2000-3000 גולשים חדשים בחודש. שיעור המרה סביר הוא 1%- 2% . כלומר מדובר בעלות של 20-30 פניות של לקוחות חדשים בחודש או כ 30$ לפניה מלקוח פוטנציאלי. אם נשווה זאת לעלויות פרסום בתערוכות או דיוור ישיר כל מדיה אחרת, מדובר בהחזר ההוצאות המשתלם ביותר בעולם הפרסום. 2. נגישות גלובלית 
זהו היתרון המשמעותי ביותר של אתרי אינטרנט - היכולת להיות נגיש מכל מקום. שיטות שיווק מסורתיות דרשו  הגדרה של אזורי פרסום ותפוצה שמוגבלים מבחינתא גיאורפית.  בתקציבי פרסום קטנים יחסית אפשר להיות נגיש לאלפי גולשים בחודש הן בארץ והן בחו"ל.
 

3. הלקוחות מגיעים אליך 
משלוח אקראי של הודעות דואר ופרסום באנרים הוא בבחינת יריה באפילה. הסיכוי להגיע ללקוח פוטנציאלי שכרגע מחפש את הפתרון שלכם הוא נמוך מאד. שיעורי הצלחה של קמפיינים כאלו מצליחה במקרה הטוב ב 0.2% .
גולש שמגיע דרך מנועי חיפוש בוחר להכנס לאתר עם "בשלות" מסויימת לבצע התקשרות איתך. הם מצאו אותך, כי הם מחפשים אחר המוצרים או השירותים שלך ויש להם צורך שצריך למלא. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לעזור להם למצוא אותך.

4. אפקטיביות לאורך זמן
אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של קידום אתרים, הוא בכך שהתוצאות נשמרות לאורך זמן. ברגע שהאתר שלך מדורג בעמוד הראשון, במילת המפתח שלך, במרבית הביטויים ניתן להמשיך ולשמור על זה עם מינימום של השקעה. פירוש הדבר כי תתחיל להינות מתנועה איכותית של לקוחות פוטנציאליים מידי יום, לאורך תקופה של שבועות וחודשים קדימה.
 
5. בניית מותג ברשת 
בניית מותג דורשת השקעה של שנים ומשאבי עתק , על מנת שאנשים יזהו את שם החברה והלוגו שלך עם איכות והובלה בתחום מסוים. באינטרנט מושדי ה"הובלה" וה"איכות" נמדדים במיקום של החברה בתוצאות החיפוש.  מרבית הגולשים מניחים כי החברות הטובות ביותר נמצאות בתוצאות החיפוש הראשיות, וסביר להניח כי אם אין להם ידע מוקדם על מותגים אחרים בתחום הרלוונטי , הם ייטו לייחס את ההובלה והאיכות לאתרים שמופיעים ראשונים.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276