+ קטגוריית המאמרים
שיווק ברשתות חברתיות הוא תהליך שמטרתו משיכת גולשים לאתר דרך ערוצי רשתות חברתיות כגון Facebook , קפה-דה מרקר, Linkedin , Twitter ועוד.

שיווק ברשתות חברתיות נחשב לטכניקת שיווק חדשנית שיכולה להזרים לאתר תנועה איכותית של מבקרים, בעלות יחסית נמוכה. 

מי שמתעלם  מהאפקטיביות של הרשתות החברתיות משתייך לאחת משלוש קטגוריות : אלו שלא יודעים הרבה על רשתות חברתיות, אלו שמעוניינים אבל לא יודע איך להשתמש בה ואלו שלא מאמינים בתרומה של רשתות חברתיות לעסק שלהם.
ל-3 אלו מומלץ לנסות להפעיל קמפיין מוגבל בתקציב באזור המודעות הממומנות של Facebook ולחשוב שוב.

איך נעשה שיווק באמצעות רשתות חברתיות?

1.    לינקים = דירוגים טובים יותר במנועי החיפוש

כלל ידוע בתחום קידום אתרים שכאשר אתר מקבל כמות גדולה של לינקים טבעיים, קבועים מאתרים אמינים, הוא מפתח אמינות בעיני מנועי החיפוש. הוספה של "פתיונות" לשיתוף מידע באתר יכולה להגדיל בהתמה את כמות הקישורים שמפנים אל האתר ובהתאם לשפר את הדירוג שלו.

עבור אתר חדש שמתקשה להשיג לינקים , שיתוף ברשתות חברתיות ו"הצבעות אמון" מצד קהילת האוהדים הקיימת יכולה להיות מתורגמת מהר מאד למדד של מהימנות שיסייע בקידום האתר.
שיווק ברשתות חברתיות הוא תהליך שמטרתו משיכת גולשים לאתר דרך ערוצי רשתות חברתיות כגון Facebook , קפה-דה מרקר, Linkedin , Twitter ועוד.

שיווק ברשתות חברתיות נחשב לטכניקת שיווק חדשנית שיכולה להזרים לאתר תנועה איכותית של מבקרים, בעלות יחסית נמוכה. 

מי שמתעלם  מהאפקטיביות של הרשתות החברתיות משתייך לאחת משלוש קטגוריות : אלו שלא יודעים הרבה על רשתות חברתיות, אלו שמעוניינים אבל לא יודע איך להשתמש בה ואלו שלא מאמינים בתרומה של רשתות חברתיות לעסק שלהם.
ל-3 אלו מומלץ לנסות להפעיל קמפיין מוגבל בתקציב באזור המודעות הממומנות של Facebook ולחשוב שוב.

איך נעשה שיווק באמצעות רשתות חברתיות?

1.    לינקים = דירוגים טובים יותר במנועי החיפוש

כלל ידוע בתחום קידום אתרים שכאשר אתר מקבל כמות גדולה של לינקים טבעיים, קבועים מאתרים אמינים, הוא מפתח אמינות בעיני מנועי החיפוש. הוספה של "פתיונות" לשיתוף מידע באתר יכולה להגדיל בהתמה את כמות הקישורים שמפנים אל האתר ובהתאם לשפר את הדירוג שלו.

עבור אתר חדש שמתקשה להשיג לינקים , שיתוף ברשתות חברתיות ו"הצבעות אמון" מצד קהילת האוהדים הקיימת יכולה להיות מתורגמת מהר מאד למדד של מהימנות שיסייע בקידום האתר. 2.    מבקרים זמניים ותומכים

יש הטוענים שאתרי מדיה חברתית  שולחים רק תעבורה חסרת תועלת, של מבקרים שאינם ממוקדים שינטשו את האתר לאחר ביקור קצר. תופעה זו אכן מוכרת שכן המקרים ראו לינק שעשוי לעניין אום לחצו וחזרו לפעילות הקודמת שלהם ברשת החברתית. אין בזה רע. החוכמה היא להפוך את המבקרים הזמניים לתומכים על מנת שיעבירו את המסר שלכם הלאה.
אתר מקצועי אשר מתעדכן בתדירות סבירה תמיד ימצא מלוא החופן של גולשים שירצו לעקוב אחר תוכן וחדשות מקצועיים.


לסיכום - הסיבות שכדאי לכל חברה לשקול פעילות רשתות חברתיות:

1.    הגדלת החשיפה הטבעית לאתר - שיתוף ברשתות חברתיות מביא כאמור לינקים טבעיים ומאפשר לאתר להחשף לקבוצות גדולות של גולשים באופן ספונטאני. תנועה ספונטנית עדיפה בדר"כ מתנועה שמגיעה מפרסום באינטרנט שתמיד ישנה חשדות לגבי מהימנותו של המפרסם.

2.    תנועה ברת קיימא - קהילתיות חברתיות יכולות להיות מקור מעולה של תעבורת גולשים יציבה, יותר מאשר ממנועי חיפוש. דירוג בתוצאות חיפוש עשוי להשתנות בהתאם לפעילות קידום האתר ולתקציב הפרסום ברשת בעוד תעבורה שמגיעה דרך רשתות חברתיות אינה תלויית מיקום בגוגל ומהווה אלטרנטיבה טובה למי שאינו מקודם היטב.

3.    החזר גבוה על ההשקעה - ההשקעה בתוכן איכותי זולה יותר מאפשר פעילות של החלפת קישורים/הפצת מאמרים ויכולה להניב תנועה גדולה יותר שתשמור על נאמות וביקורים חוזרים לאורך זמן, ואף תעודד גולשים נוספים לבקר באתר באמצות מנגנוני ההמלצה והשיתוף.


רשתות חברתיות והפוטנציאל שלהן עבור האתר שלכם

לאחרונה העלינו בלוג חדש עבור אחד הלקוחות שלנו והוספנו בו כ - מאמרים בתחומים שונים. לאחר מכן שיתפנו אותו באתרים חברתיים שונים ושלחנו דוא"ל לרשימת הלקוחות של החברה. בתוך מספר ימים קודם הבלוג לתוצאות ראשונות בגוגל בביטויי מפתח די תחרותיים וצבר מעל ל150 ביקורות ומעל ל800 לינקים שונים. לאחר חודש נוסף כמות הלינקים הכפילה את עצמה והאתר זכה לכמות של מעל 7000 צפיות באותו החודש!

זה נכון שאין כל כך הרבה גולשים שמתעניינים בכל נישה מקצועית אולם זה מדגים את הפוטנציאל של השילוב בין פעילות ברשתות חברתיות וקידום אתרים .
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276