+ קטגוריית המאמרים
קידום באמצעות רשתות חברתיות
פעילות פרסום ברשתות חברתיות צוברת תאוצה הולכת וגוברת , ונתפסת כאסטרטגיה חדשנית להחיות את המותג ולטפח קשרי לקוחות עם קהלים צעירים. רק לאחרונה דווח כי רשת facebook עברה את גוגל במספר הגולשים המבקרים בה ביום. ועם הצלחה שכזו קשה להתווכח. מעבר לחשיבות של החדשונות השיווקית, לפעילות ברשתות החברתיות נודעת חשיבות גם לקידום האתר בתוצאות של מנועי החיפוש. המהירות שבה המידע מופץ דרך הערוצים החברתיים מסייעת לחולל מספר עצום של קישורים במהירות. קישורים אלו מגדילים את רמת החשיפה של האתר לגולשים חדשים ומשפרים  את רמת הדירוג שהוא מקבל בתוצאות חיפוש רלוונטיות.
 
בפעילות שיווק באמצעות רשתות חברתיות, נהוג לכלול מספר סוגי פעילויות :

1. הפעלת בלוג באתר החברה ו/או ברשת בלוגים ציבורית - ישנם בלוגים רבים שמנהלי חברות מפרסמים באתר החברה שלהם ו/או ברשת בלוגים ציבורית ובו הם משתפים בהתלבטויות אישיות וניהוליות שהם חווים ביום-יום. בלוגים אישיים כאלו מושכים גולשים רבים בעיקר במגזר העסקי הרלוונטי, שכן יש בהם תמיד יותר ידע "עסיסי" על המתרחש בתעשייה מעבר למידע שנמסר במסגרת הודעות לעיתונות ובדוחות הכספיים.יתרה מכך, מידע שגולשים ימצאו בו ערך, יתויג באמצעותם באתרי social bookmark כגון digg, twiter ואחרים, דרך שיגרום להפצה ויראלית נוספת של המאמר באתרי שיתוף תכנים נוספים.
 
2. השתתפות פעילה בפורומים מקצועיים - מתן חסות לפורום מקצועי, שבמסגרתו מומחה החברה עונה על שאלות מקצועיות שמפנים לו הגולשים. לכאורה מדובר בייעוץ חינם, יחד עם זאת יועץ מקצועי חכם ידע להפנות לקוחות פוטנציאלים לייעוץ נוסף במשרדו.

3. הפצת תוכן כגון סרטים, מאמרים, מצגות, באתרי שיתוף תכנים - כגון: you-tube, articale.co.il, Flix. שיתוף תכנים היא למעשה פעילות שדומה ליחסי ציבור שבה הגולש צופה במידע עסקי/בידורי, ואגב כך נחשף לפעילות החברה.
קידום באמצעות רשתות חברתיות
פעילות פרסום ברשתות חברתיות צוברת תאוצה הולכת וגוברת , ונתפסת כאסטרטגיה חדשנית להחיות את המותג ולטפח קשרי לקוחות עם קהלים צעירים. רק לאחרונה דווח כי רשת facebook עברה את גוגל במספר הגולשים המבקרים בה ביום. ועם הצלחה שכזו קשה להתווכח. מעבר לחשיבות של החדשונות השיווקית, לפעילות ברשתות החברתיות נודעת חשיבות גם לקידום האתר בתוצאות של מנועי החיפוש. המהירות שבה המידע מופץ דרך הערוצים החברתיים מסייעת לחולל מספר עצום של קישורים במהירות. קישורים אלו מגדילים את רמת החשיפה של האתר לגולשים חדשים ומשפרים  את רמת הדירוג שהוא מקבל בתוצאות חיפוש רלוונטיות.
 
בפעילות שיווק באמצעות רשתות חברתיות, נהוג לכלול מספר סוגי פעילויות :

1. הפעלת בלוג באתר החברה ו/או ברשת בלוגים ציבורית - ישנם בלוגים רבים שמנהלי חברות מפרסמים באתר החברה שלהם ו/או ברשת בלוגים ציבורית ובו הם משתפים בהתלבטויות אישיות וניהוליות שהם חווים ביום-יום. בלוגים אישיים כאלו מושכים גולשים רבים בעיקר במגזר העסקי הרלוונטי, שכן יש בהם תמיד יותר ידע "עסיסי" על המתרחש בתעשייה מעבר למידע שנמסר במסגרת הודעות לעיתונות ובדוחות הכספיים.יתרה מכך, מידע שגולשים ימצאו בו ערך, יתויג באמצעותם באתרי social bookmark כגון digg, twiter ואחרים, דרך שיגרום להפצה ויראלית נוספת של המאמר באתרי שיתוף תכנים נוספים.
 
2. השתתפות פעילה בפורומים מקצועיים - מתן חסות לפורום מקצועי, שבמסגרתו מומחה החברה עונה על שאלות מקצועיות שמפנים לו הגולשים. לכאורה מדובר בייעוץ חינם, יחד עם זאת יועץ מקצועי חכם ידע להפנות לקוחות פוטנציאלים לייעוץ נוסף במשרדו.

3. הפצת תוכן כגון סרטים, מאמרים, מצגות, באתרי שיתוף תכנים - כגון: you-tube, articale.co.il, Flix. שיתוף תכנים היא למעשה פעילות שדומה ליחסי ציבור שבה הגולש צופה במידע עסקי/בידורי, ואגב כך נחשף לפעילות החברה. איך מסייעת הפעילות ברשתות חברתיות לקידום אתר האינטרנט במנועי חיפוש :
1. הגדלת כמות הכניסות לאתר - אחד המדדים המהותיים לקידום אתר אינטרנט, הוא יצירת הרושם עבור מנוע החיפוש, כי לאתר יש יכולת למשוך גולשים גם ללא מנוע החיפוש. כלומר, מנוע החיפוש בודק האם יש תנועה "רגילה" לאתר ממקורות שאינם דרכו, מתוך הנחה כי המוטיבציה מאחרי תנועה "טבעית" שכזו, משמעותה כי מאחרי האתר ישנה פעילות ריאלית שאנשים מכירים ומחפשים.

לדוגמא, גלישה ישירה לאתר באמצעות הקלדה של כתובת האתר (direct address), מרמזת כי הגולש מכיר את כתובת האתר או את שם המותג של החברה, ומכך מסיקים מנועי החיפוש שלאתר יש "זכות קיום" גם ללא דירוג מנועי החיפוש. כנ"ל לגבי תנועה שמגיעה אליו ממקורות "טבעיים" אחרים כגון אתרי חדשות/מאמרים/רשתות חברתיות.
ככל שיש יותר תנועה "טבעית" לאתר, ייטו מנועי החיפוש לקדם את האתר בתחומי חיפוש רלוונטים , כחלק מהאינטרס שלהם להוביל את הגולשים לתוצאות בהם הוא ימצא מידע מדויק, אמין, ובעל קרדיט טוב , שנוצר ע"י גלישה "טבעית". 
  
2. הגדלת כמות הקישורים לאתר  - בכל פרסום חיצוני , ישנה הפניה באמצעות קישור לאתר בו יכול הקורא למצוא מידע נוסף. קישורי המשך אלו הם אחד הגורמים החשובים ביותר לקידום אתר, שכן מנועי החיפוש רואים בהם כמעין "המלצה" , של האתר בו פורסמה הידיעה , על האתר שלך. ככל שיש יותר "המלצות" כך גדל הקרדיט שניתן לאתר.

לסיכום :
לפעילות באמצעות רשתות חברתיות נודעת חשיבות רבה בבניית מיתוג חדשני לחברה. יחד עם זאת לפיעלות זו ישנם תוצרי לווי חיוני, של הגדלת כמות הכניסות של גולשים לאתר, והגדלת הקישורים שמצביעים על האתר. פעילות זו היא דרך מצויינת ומומלצת, לקידום "טבעי" של האתר, ולהגדלת הקרדיט שהוא מקבל ממנועי חיפוש. 
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276