+ קטגוריית המאמרים

המונח Social Media Optimization), SMO) או "אופטימיזציה לרשתות חברתיות", הפך לאחרונה buzzword בתעשיית השיווק במנועי החיפוש. SMO מתייחס ליישום שינויים בעמודי המידע של החברה ברשתות החברתיות על מנת שניתן יהיה למצוא רותם ביתר קלות בתוצאות החיפוש השונות.

אופטימיזציה של הפעילות במדיה חברתית כגון YouTube, Facebook.Linkdin , נראית כרגע כאלטרנטיבה אטרקטיבית לשיווק באינטרנט. עלויות הפרסום הגבוהות בגוגל, גורמות ליותר ויותר חברות לחפש חלופה ו / או ערוצים נוספים להפצה של תוכן ואינטראקציה עם הגולשים. 

המטרה הסופית של כל מסע פרסום שיווקי היא להציג מוצרים או שירותים מול קונים פוטנציאלים רבים ככל האפשר. נכון לעכשיו, מאות מיליונים של חברים רשומים מאכלסים את הרשתות החברתיות ונהנים מהיכולת ליצור קהילות ייחודיות, בכל תחום שהוא. יכולת הפילוח על בסיס גיאוגרפיה, גיל ותחומי עניין הפכה להיות אלטרנטיבה לפרסום ממוקד באינטרנט.

המונח Social Media Optimization), SMO) או "אופטימיזציה לרשתות חברתיות", הפך לאחרונה buzzword בתעשיית השיווק במנועי החיפוש. SMO מתייחס ליישום שינויים בעמודי המידע של החברה ברשתות החברתיות על מנת שניתן יהיה למצוא רותם ביתר קלות בתוצאות החיפוש השונות.

אופטימיזציה של הפעילות במדיה חברתית כגון YouTube, Facebook.Linkdin , נראית כרגע כאלטרנטיבה אטרקטיבית לשיווק באינטרנט. עלויות הפרסום הגבוהות בגוגל, גורמות ליותר ויותר חברות לחפש חלופה ו / או ערוצים נוספים להפצה של תוכן ואינטראקציה עם הגולשים. 

המטרה הסופית של כל מסע פרסום שיווקי היא להציג מוצרים או שירותים מול קונים פוטנציאלים רבים ככל האפשר. נכון לעכשיו, מאות מיליונים של חברים רשומים מאכלסים את הרשתות החברתיות ונהנים מהיכולת ליצור קהילות ייחודיות, בכל תחום שהוא. יכולת הפילוח על בסיס גיאוגרפיה, גיל ותחומי עניין הפכה להיות אלטרנטיבה לפרסום ממוקד באינטרנט.

מדיה חברתית היא סביבה מגניבה, שבה משתמשים בודדים יכולים ליצור קהילות גדולות בעצמם, למצוא חברים שיש להם אינטרס או תחום עניין משותפים, ולשתף במידע ותמונות. הרשת החברתית, מאשפרת לאנשים זרים להכיר על בסיס רשתות קורי העכביש של קשרים, חברים, תמונות, אינטרסים, ועיסוקים, קהילות אלה, הבנויות סביב רעיונות ואינטרסים משותפים, יוצרות ומשתפות חוכמה קולקטיבית שגורמת לחברים נוספים לרצות להשתתף, לשתף, ולהזדהות.

סביבת המדיה חברתית צוברת תאוצה, וכמות הזמן שהגולשים מבלים בה במך היום , כבר עברה את משך הזמן בו אנשים מבלים בסלון מול הטלויזיה. כאפיק פרסום, מדובר באתגר אמיתי שמתחרה ומאיים על ההגמוניה של Google בתחום הפרסום הממוקד באינטרנט. 

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276