שיווק באינטרנט

לכל חברה יש אסטרטגיות שיווק באינטרנט, גם אם היא לא מוגדרת בסלוגן ובסיסמאות וגם אם היא אינה מנוהלת באופן פעיל. אפילו אם מעולם לא העברתם דקה בפייסבוק, טוויטר, פינטרסט או באתרים אינטרנט אחרים, דעת הלקוחות מתהווה על המותג שלכם על פי אזכורים של שם החברה שלכם – או על פי חוסר ההשתתפות שלכם.  מכיו

השנה האחרונה הייתה מלאה בשינויים רבים בסביבת השיווק הדיגיטלי. החל מהתחזקות ההשפעה של תוכן חברתי על התוצאות המוצגות במנועי החיפוש, התחזקות העליונות של גוגל בתחום החיפוש והסתמכות רבה על כלי שיווק דיגיטליים בתוך החברות המפרסמות.  מה צפוי בשנה הקרובה? • בשל הביקוש הגובר - יוכפל מספרן של סוכ

שיווק באמצעות מנועי חיפוש יש כיום השפעה דרמטית להצלחה של אתר אינטרנט. מאמר זה עוסק בהצגת מתודולוגיית מחקר פשוטה שלהערכה של יעילות פעילות השיווק שלכם באינרטנט, להציע מדדים לבחינת התקדמות הביצועים של האתר ולסייע בתכנון אסטרטגיית השיווק באינטרנט בעתיד. תהליך שיווק מוצלח מתחיל עם רעיון כללי מאיפה מ

אסטרטגיית שיווק באינטרנט היא תהליך שמנסה למקסם את משאבי השיווק שמופנים לאינטרנט בניסיון לממש את ההזדמנויות הטובות ביותר שעומדות בפניו להגדיל את המכירות , ו להשיג יתרון תחרותי בר קיימא. אסטרטגיית שיווק באינטרנט היא למעשה תוכנית שיווקית כוללת שנועדה לתת מענה ליעדיים העסקיים בתחום האינטרנט לרבות ה

חברות בענפים שונים בוחרות להפנות את פעילות השיווק שלהן לחו"ל ולכן מומלץ להתאים גם את האופטימיזציה של האתר לשפות השונות.   רוב מנועי החיפוש העיקריים משכפלים את בסיסי הנתונים שלהם למספר שפות בדיוק למטרה זו, אך ניתן רק לעיתים רחוקות למצוא אתר שמציג את עצמו ביותר משפה אחת. לדעתי, זהו בזבוז של

כבר שאלת את עצמך היום מיהם הלקוחות שמגיעים דרך האתר שלך?  לדעת כמה מבקרים היו באתר שלך במהלך החודש האחרון ובאילו עמודים הם ביקרו זה ממש אחלה. לדעת לחלק אותם לפי קבוצות בעלות צרכים שונים ולמקד מסרים מיוחדים לכל קבוצה - זה כבר שיווק באינטרנט. הגדרת פילוח שוק פילוח שוק מוגדר בעולם השיווק

   באופן לא מפתיע הרגלי הגלישה של גברים ונשים די שונים. למרות שבעבר לקח לנשים יותר זמן לאמץ את השימוש באינטרנט, מחקרים מראים שהיום שנשים משתמשות יותר מהר מגברים באינטרנט . נשים משתמשות ברשת בעיקר למטרות חיפוש מידע (ליקוט בלשונו של אבי קושניר) ,בעוד שגברים מעדיפים להשתמש בו בתור כלי בידו

משרדי הפרסום הטובים ביותר משתמשים בכלים פסיכולוגים כדי לפנות לרגש ובאמצעותו להגיון של הצרכנים. שיווק באינטרנט אינו שונה בהיבט הזה, אלה רק באמצעי התקשורת. שיווק באינטרנט לא מתעסק ב"אנשים חדשים", אלא מתמודד עם אותם אנשים ובאותם צרכים, אלה רק בדרך קצת אחרת.  העיקרון הראשון של ע

כאשר חברה שוקלת האם להשקיע בשיווק באינטרנט -  התשובה האינסטינקטיבית , היא -"כן, כמובן!". למי שהתנסה בפרסום בגוגל באמצעות google adwords, התשובה הזו פחות ברורה, שכן מדובר בעלויות שהולכות ומתייקרות שהאפקטיביות שלהן, הולכת ופוחתת. האם צריך להיות שם? התשובה היא כן. האם צריך להפעיל ש

עסקים רבים כיום מתמודדים עם האתגר של מציאת לקוחות חדשים. אחד המודלים החדשים שהתפתחו בתחום הפרסום באינטרנט הינו תשלום לפי לידים ( Pay Per Lead) , שמשמעותו יצירת קשר הדוק יותר בין תוצאות הפרסום וקידום האתר לבין פונקציית המכירות של החברה. תשלום לפי לידים היא שיטה שבה המפרסם משלם רק עבור עבו

האינטרנט פתח אפשרויות שיווק נרחבות מאד בפני עסקים קטנים כגדולים . היכולת ליצור קשר אינטראקטיבי בו זמנית עם מאות ואלפי אנשים ולקבל מהם פידבק מיידי יצרו אתגרים שיווקיים בעלי פוטנציאל רב. שיווק במנועי חיפוש ושיווק ברשתות חברתיות הם מהאסטרטגיות הבולטות כיום בתחום השיווק המקוון על מנת למשוך תנועה איכות

כמה לקוחות פוטנציאלים נטשו אותך היום?  השלב הבסיסי של שיווק באינטרנט הוא קידום אתרים על מנת להזרים גולשים לאתר. השלב הבא הוא לדעת איך גם לשמור אותם באתר. הגולש המודרני כבר לא נשאר לבקר בכל אתר שהוא מגיע אליו מתוך אמפטיה, הוא יודע מה הוא מחפש ומצפה למצוא זאת במהירות. אם הוא

לאלו מכם שמושג שיעור המרה באינטרנט חדש להם, מאמר זה יכול לשמש כשיעור מבוא. מהי המרה? שיעור המרה מתייחס לפרופורציה של אנשים שמחליטים לבצע פעולה באתר מבין אלו שהגיעו לאתר. הפעולה הננקטת יכולה להיות רכישה של מוצר  או פניה לבקשת מידע נוסף. אתר האינטרנט הוא משאב של החברה,

לא מעט לקוחות מציבים בפנינו במהלך פגישות שאלה בסגנון : אם יש לנו תקציב שנתי של 30,000 ש"ח לשיווק באינטרנט, איך הייתם ממליצים לנו לחלק אותו בין ערוצי השיווק באינטרנט?  התשובה, שלנו היא : "תלוי".....  זה תלוי בשאלות כמו : מה המטרות של החברה? איפה היא נמצאת היום ול

בקרב אנשי מקצוע בתחום השיווק באינטרנט  ישנה הסכמה באשר לצורך לגוון את שיטות הפרסום של האתר, על מנת למקסם את כמות הגולשים שמגיעה לאתר באמצעות הקמפיין. להלן מספר נקודות למחשבה:    לתת ערך מוסף בלי מחויבות פרסום של תוכן בעל ערך בחינם היא דרך מצוינת למשוך מבקרים לאתר. פרסום מאמרים&

מאמר זה נועד להציג בקווים כללים את הקריטריונים שלפיהם מדרגים מנועי החיפוש הפופולארים את האתרים. אם אין לך זמן רב להשקיע בפסקאות הבאות - תמצית המאמר היא - תשקיע ברלוונטיות האתר כדי להתקדם במנועי החיפוש. אם יש לך קצת יותר זמן, בוא נתקדם... סקר קצר. סקר שנעשה בארה"ב מעלה כי כ - 85% מהגולשים משתמשי

 מדוע אתה צריך לבנות נאמנות מותג לפני הדאגה לשיווק במנועי חיפוש, במיוחד בעידן המדיה החברתית? אם אני אחפש "להיפטר מכתם יין בשטיח" ומדיה לפי דרישה יוכלו להעביר אלי מאמר שכותרתו 'כיצד להסיר כתמי יין אדום משטיח', אז מדיה לפי דרישה מנצחים- לא בגלל שהם ייצרו תוכן טוב, אלא בגלל שהם ייצרו תוכן רלוונ

הופעה בדירוג גבוה היא דרך מצוינת להביא יותר לקוחות, אולם מה קורה כאשר מתפרסמות ידיעות שליליות על העסק שלך ? הפגיעה במונטין שתיגרם להתרחש במקרה כזה יכולה לגרום לרתיעה של גולשים להכנס לאתר שלך, אם באחת התוצאות האחרות שבעמוד הראשון מתפרסמות ידיעות על מוצר פגום או שירות גרוע או תביעה מש

שיווק באינטרנט הוא תהליך מורכב ומאתגר יותר מאשר שיווק בעולם ה"אמיתי". תהליך רכישת אמון לקוחות בעולם הוירטואלי דורש התמודדות עם צרכים פסיכולוגים מורכבים ללא מעורבות של איש מכירות מנוסה ברגע האמת. האתגר האמיתי של אתר אינטרנט הוא לספק אינטראקציה נעימה ומעוררת אמון ככל האפשר. אז איך עושים את זה?

בניית תוכנית שיווק לאינטרנט קביעת מדדי הצלחה לאתר אינטרנט הינה תהליך קריטי שאינו מקבל את מלוא תשומת הלב הראויה. פעמים רבות, מאמצי שיווק מסתפקים בדיווח על נתוני גידול בתנועה לאתר, ללא ניתוח מעמיק יותר. המלצתינו היא להכין תוכנית מפורטת של מטרות ויעדים וכלים למדוד אותם במסגרת התוכנית העסקית ו
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276
 

שיווק באינטרנט | Dreamview