+ קטגוריית המאמרים

איך לשפר התוצאות של קמפיין ממומן?

יצירת מודעות יעילות וחסכוניות - השתמש בטקסט של המודעה להעביר מסר מדיוק. לדוגמא הוספת מספר טלפון של העסק, פירוט טווח המחירים של המוצרים, פירוט מבצע ייחודי, יכולים לשפר את שיעור התנועה הרלוונטית לאתר שלך בכתוצאה מהקמפיין וגם לחסוך עלויות של קליקים מיותרים.

מעקב יומי אחרי התקציב - יכולים להיות פערים של עשרות אחוזים בין תעריפי המילים מיום ליום. מומלץ להתעדכן מידי יום בתוצאות הקמפיין ולהקצות משאבים גדולים יותר לקבוצות מודעות שמניבות תוצאות יותר טובות.

איך לשפר התוצאות של קמפיין ממומן?

יצירת מודעות יעילות וחסכוניות - השתמש בטקסט של המודעה להעביר מסר מדיוק. לדוגמא הוספת מספר טלפון של העסק, פירוט טווח המחירים של המוצרים, פירוט מבצע ייחודי, יכולים לשפר את שיעור התנועה הרלוונטית לאתר שלך בכתוצאה מהקמפיין וגם לחסוך עלויות של קליקים מיותרים.

מעקב יומי אחרי התקציב - יכולים להיות פערים של עשרות אחוזים בין תעריפי המילים מיום ליום. מומלץ להתעדכן מידי יום בתוצאות הקמפיין ולהקצות משאבים גדולים יותר לקבוצות מודעות שמניבות תוצאות יותר טובות.

נסח את המודעות תוך אזכור מילות המפתח - שילוב מילות המפתח שבחרת לקבוצת מודעות ספציפית בטקסט של המודעה ובתוכן של עמודי הנחיתה נוטים משפר ומוזיל מאד את ביצועי המודעות. מדובר בשינוי קטן שיכול להביא לשיפור משמעותי.

• המנע מבזבוז כסף על קליקים לא רלוונטיים - מומלץ להמנע ככל האפשר מפרסום בביטויי מפתח שאינם נמצאים בסביבת התוכן הטבעית של הקמפיין. לדוגמא פרסום מוצרים למניעת נשירת שיער לגברים תחת ביטויים מעולם הספורט. מהלכים כאלו יגבו מחיר יקר לכל קליק, וככל הנראה יביאו לתנועה עם רלוונטיות נמוכה למודעות שלכם.

ניסוח של מספר גרסאות לכל מודעה - נסח מספר טקסטים לכל קבוצת מודעות ובחן מי מהן מביאה תוצאות טובות יותר. מומלץ לחשוב באופן יצירתי ולבחון צורות שונות של מודעות כל הזמן. שינוי התוכן של המודעות מעת לעת יסייע להגיע לנוסח שיביא את התוצאות האופטימליות הרצויות לכם.

בסופו של יום, פרסום בגוגל הוא תחום דינאמי והשינויים בו הם על בסיס כמעט יום יומי.  כמפרסם, אתה צריך להיות ערני לשינויים האלה, בין אם מדובר בהתגברות התחרות בתחום שלך, ובין אם חל שינוי בהעדפות הצרכנים, יחסית קל לגלות שינויים בביצועי הקמפיינים ולבצע בהם התאמות.

מהפכת הפרסום שמובילה גוגל שבבסיסה העיקרון "שלם עבור ביצועים" (pay per click) , היא אחת משיטות הפרסום המקובלות ביותר לקידום אתרים ושיווק באינטרנט. השקיפות והיכולת למדוד את התוצאות של קמפיין ממומן בזמן אמת הובילה את גוגל למעמד שבו היא נמצאת היום. יחד עם זאת מפרסמים רבים מתחילים להרגיש כי הם משלמים "יקר מידי" עבור התוצאות שהם מקבלים מהקמפיין הממומן. להלן מספר עצות שייסעו לכם להפחית וליעל את הוצאות הפרסום בגוגל.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276