+ קטגוריית המאמרים

בתקופת המיתון האחרון בארה"ב, נעשה סקר גדול בקרב מפרסמים, "האם הם צמצמו את ההוצאות שלם על מועדות ממומנות בגוגל"?

התשובות היו ברורות מאד, אכן בתחילת המשבר צומצמו כל הוצאות השיווק באופן משמעותי, אולם ההוצאה שחזרה לגדול ואף עלתה על ההיקפי שלפני המשבר, היתה ההוצאה על קידום אתרים (adwords ) , שמציג מודעות באזור ה"קישורים ממומנים" בתוצאות החיפוש של גוגל.

בתקופת המיתון האחרון בארה"ב, נעשה סקר גדול בקרב מפרסמים, "האם הם צמצמו את ההוצאות שלם על מועדות ממומנות בגוגל"?

התשובות היו ברורות מאד, אכן בתחילת המשבר צומצמו כל הוצאות השיווק באופן משמעותי, אולם ההוצאה שחזרה לגדול ואף עלתה על ההיקפי שלפני המשבר, היתה ההוצאה על קידום אתרים (adwords ) , שמציג מודעות באזור ה"קישורים ממומנים" בתוצאות החיפוש של גוגל.

עוד העלה המחקר כי 80% מהמפרסמים, מאמינים כי מרבית הרכישות/ פניות שנעשות דרך האתרים שלהם בוצעו ע"י גולשים שהגיעו באמצעות קישורים ממומנים, לעומת יתר אמצעי הפרסום המקוון.

לטענת המחקר הקטנת ההוצאה על קישורים ממומנים שהיוותה הביאה לירידה של כ - 30% מהפניות שהיו מתקבלות דרך האתר.

חברות שחידשו את התקציבים הנ"ל ראו גידול של כ - 26% בכמות הפניות בתוך תקופה של חודש ימים.

עוד טוען המחקר כי בכל שנת 2009 חל גידול של ביחס ההשקעה בקישורים ממומנים מ - 30% ל 34% מסך תקציבי הפרסום הממומן של החברות שנסקרו. מסקנת המחקר היא שהקטנת ההוצאה על קישורים ממומנים פגעה בהכנסות של החברות מאובדן לקוחות , יותר מהחסכון שהושג בצמצום התקציב. 

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276