+ קטגוריית המאמרים

כיצד לקטין את התשלום לפי קליק ?
כל מפרסם באינטרנט מכיר את תופעת המחירים המתייקרים מידי יום ולעיתים אף מידי שעה, של עלות לקליק בפרסום ממומן במנועי חיפוש.

הצטרפות של מפרסמים חדשים והבנתם כי האפקטיביות של הפרסום בגוגל ממרבית אמצעי המדיה האחרים גורמת לתחרות מחריפה על מיקומים בראש תוצאות החיפוש ושל התייקרות המחיר לקליק.

להלן 2 עצות זהב כיצד לתכנן דף נחיתה טוב ביותר, על מנת לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את מספר הפניות מהקמפיין:

1. שיפור ההתאמה בין מילת המפתח למידע בעמוד הנחיתה.
המטרה העיקרית של מנועי החיפוש היא לספק לגולש את המידע המדויק והקולע ביותר לשאילתת החיפוש שלו.
כאשר מנוע החיפוש סורק את דף הנחיתה שאליו מפנה המודעה שלך, הוא משווה בין תוכן העמוד ומילות המפתח שבחרת בקמפיין.

כיצד לקטין את התשלום לפי קליק ?
כל מפרסם באינטרנט מכיר את תופעת המחירים המתייקרים מידי יום ולעיתים אף מידי שעה, של עלות לקליק בפרסום ממומן במנועי חיפוש.

הצטרפות של מפרסמים חדשים והבנתם כי האפקטיביות של הפרסום בגוגל ממרבית אמצעי המדיה האחרים גורמת לתחרות מחריפה על מיקומים בראש תוצאות החיפוש ושל התייקרות המחיר לקליק.

להלן 2 עצות זהב כיצד לתכנן דף נחיתה טוב ביותר, על מנת לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את מספר הפניות מהקמפיין:

1. שיפור ההתאמה בין מילת המפתח למידע בעמוד הנחיתה.
המטרה העיקרית של מנועי החיפוש היא לספק לגולש את המידע המדויק והקולע ביותר לשאילתת החיפוש שלו.
כאשר מנוע החיפוש סורק את דף הנחיתה שאליו מפנה המודעה שלך, הוא משווה בין תוכן העמוד ומילות המפתח שבחרת בקמפיין.

ככל שיש שונות גדולה יותר בין תוכן הדף למילות המפתח , יש לצפות כי המחיר לקליק יהיה יקר יותר, או שתהליך קידום אתרים יהיה קשה יותר שכן מנוע החיפוש מעוניין להקטין את הסיכוי ל"הטעיית" הגולשים.  פרמטר נוסף שמאפשר למנוע החיפוש לבחון את הרלוונטיות שבין מילת המפתח לדף הנחיתה , הוא משך השהות של הגולש בעמוד הנחיתה, לאחר שלחץ על המודעה בקמפיין. ככל שמשך השהות נמוך יותר, מנועי החיפוש מפרשים זאת כחוסר עניין ו/או חוסר רלוונטיות ולכן ייקרו את עלות הקליק, 

מסקנה : חשוב להיות עקביים במסר שמועבר מהמודעה בתלשום לעמוד היעד.
מפרסמים מקצועיים יוצרים דפים שונים לחלוטין עבור כל קבוצת מודעות. החסכון בעלויות  יכול להגיע לעשרות אחוזים! 

2.שיפור ההנעה לפעולה והגדלת משך זמן השהיה באתר
דרך פשוטה נוספת לשפר את תוצאות הקמפיין היא הגדלת המוטיבציה של הגולש להמשיך לגלוש למידע נוסף שקיים באתר מעבר לדף הנחיתה.

בדומה לעקרון שהוזכר בסעיף הראשון, מנוע החיפוש מעדיף להפנות את הגולש לאתר שיש בו  עושר של מידע, מאשר לאתר שיש בו דף אחד עם מודעה. 

מנועי החיפוש בוחנים , לכמה עמודים נוספים נכנס הגולש לאחר שהגיע לעמוד ספציפי כמדד לעניין שיש לו באתר/עמוד המטרה. ככל שיותר גולשים שהגיעו לעמוד המטרה , עוזבים אותו בתוך זמן קצר , מנועי החיפוש מבינים כי בעמוד זה אין מידע מעניין ומורידים את מדד הרלוונטיות של העמוד. התוצאה היא שהמחיר להפניה לעמודים בעלי רמת עניין נמוכה, תהיה במחיר גבוה לקליק.
 
לסיכום:
במרבית המקרים , ניתן בקלות לשפר  את דפי הנחיתה, באמצעות שיפור המסר וחידוד  הקריאה לפעולה. במקרים בהם שיעור הנטישה הוא גבוה יחסית מומלץ להוסיף הפניה ברורה יותר לעמוד יצירת קשר או בהפניה למידע על מוצרים נוספים/ מקורות מידע חשובים אחרים בתוך האתר.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276
 

בניה נכונה של דפי נחיתה