+ קטגוריית המאמרים
לקוחות רבים מבקשים מאיתנו סקירה קצרה של טכניקות קידום אתרים המקובלות בענף. מאחר ובקרב אנשי מקצוע ישנה הסכמה לגבי הטכניקות שעובדות מצאנו לנכון לחלוק את הטכניקות המוצלחות שעובדות עבורינו לקידום אתרים.  זו בהחלט לא רשימה ממצה, אך יש בה בכדי להאיר זרקור על תחום קידום האתרים שצובר פופולאריות רבה בשנים האחרונות , בעיקר בשל הצורך הגובר לשפר  את ביצועי האתר במנועי החיפוש הגדולים.

דפי נחיתה:
קשה מאד לעשות עבודה אופטימיזציה טובה לאתר על ידי התאמת עמוד הבית לכל ביטויי המפתח הרצויים. הטכניקה המקובלת היא להקדיש לכל דף באתר לאחד-שני ביטויי מפתח על ידי יצירת תוכן מקצועי שעוסק באותם הביטויים. התמקדות זו שמשמעותה חזרה על ביטויי המפתח בכותרות העמודים, בתגי מטה ובתוכן, תשפיעה באופן משמעותי על הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש האורגני.
לקוחות רבים מבקשים מאיתנו סקירה קצרה של טכניקות קידום אתרים המקובלות בענף. מאחר ובקרב אנשי מקצוע ישנה הסכמה לגבי הטכניקות שעובדות מצאנו לנכון לחלוק את הטכניקות המוצלחות שעובדות עבורינו לקידום אתרים.  זו בהחלט לא רשימה ממצה, אך יש בה בכדי להאיר זרקור על תחום קידום האתרים שצובר פופולאריות רבה בשנים האחרונות , בעיקר בשל הצורך הגובר לשפר  את ביצועי האתר במנועי החיפוש הגדולים.

דפי נחיתה:
קשה מאד לעשות עבודה אופטימיזציה טובה לאתר על ידי התאמת עמוד הבית לכל ביטויי המפתח הרצויים. הטכניקה המקובלת היא להקדיש לכל דף באתר לאחד-שני ביטויי מפתח על ידי יצירת תוכן מקצועי שעוסק באותם הביטויים. התמקדות זו שמשמעותה חזרה על ביטויי המפתח בכותרות העמודים, בתגי מטה ובתוכן, תשפיעה באופן משמעותי על הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש האורגני. Sitemaps:
בראשית ימי האינטרנט, היה נהוג לבנות עמוד באתר שמכיל קישורים לכל דפים הקיימים באתר, על מנת לסייע לגולשים למצוא עמודים פנימיים שלא הופיעו בעמוד הבית. עם הזמן החלו להבנות אתרים גדולים מאד , ופחת הצורך במפות אתר שכן פותחו מנועי חיפוש פנימיים שהקלו על מציאת התכנים באתר.  עדנה מחודשת למפות אתר החלה עם עידן מנועי החיפוש. מפת אתר בקובץ XML עוזרת להם להבין את היקף העמודים שיש באתר ומהי ההיררכיה בינהם. למי שיש ניסיון בבניית מפות אתרים חכמות, מבין שמדובר בכלי רב עוצמה.

קישורים נכנסים:
אחד האתגרים הגדולים של תחום קידום אתרים הוא למשוך כמות קישורים רבה ככל האפשר לאתר, מכיוון שהם משמשים כפקטור משמעותי באלגוריתם הדירוג של מנוע החיפוש. למעשה ככל שיש קישורים יש יותר אתרים "אוהדים" לאתר עובדה שמתורגמת למיקום בדרוג. עם התפתחות הרשתות החברתיות קל יותר יחסית להשיג אוהדים על ידי כפתורי שיתוף שמומלץ להוסיף בכל עמוד תוכן. בכל פעם שמישהו ילחץ LIke מעבר להפצה הויראלית של האתר יתווספו גם קישורים חדשים מעמודי הWALL של הוהדים.

סיכום
ביצוע הצעדים האלה יעשה הבדל ניכר בדירוג של האתר בתוצאות החיפוש האורגני. לא עסקנו כאן בחשיבות של בחירת מילות המפתח הנכונות ובבחינת טיב הקוד של האתר. במידת העניין נשמח לתת ייעוץ ראשוני חינם לכל מי שמרגיש "תקוע". 
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276