+ קטגוריית המאמרים

מציאת מילות המפתח המתאימות ביותר לתיאור האתר , הפכה להיות המשימה הראשונה עוד לפני שמתחילים לתכנן אתר אינטרנט חדש.
יצירת אתר שממוקם בתוצאות טובות במנועי החיפוש היא המטרה העיקרית של תכנון אתר אינטרנט ויש לה השפעה משמעותית על ארכיטקטורת האתר ועל הטכנולוגיה שבה יש לבנות את האתר. 
 
איך להרכיב רשימת מילות מפתח מנצחת?

1. הגדרת המוצר - גדרת מדויקת של המוצר/השירות העיקרי שהעסק שלך משווק. לצורך הדוגמא נשתמש בעסק המוכר ג'קוזי. המוצרים העיקרים שהעסק מוכר הינם :ג'קוזי, סאונה, בריכות ספא. 

2. פעילות שהלקוח רוצה לבצע עם המוצר -  תאור הפעולה שהלקוח היה מעוניין לבצע עם המוצר שלך: קניית ג'קוזי, רכישת ג'קוזי, תיקון ג'קוזי, שירות לג'קוזי, הרכבת ג'קוזי וכו.
מומלץ להכין רשימה של כל ההיבטים המשמעותיים בעסק שלך.

מציאת מילות המפתח המתאימות ביותר לתיאור האתר , הפכה להיות המשימה הראשונה עוד לפני שמתחילים לתכנן אתר אינטרנט חדש.
יצירת אתר שממוקם בתוצאות טובות במנועי החיפוש היא המטרה העיקרית של תכנון אתר אינטרנט ויש לה השפעה משמעותית על ארכיטקטורת האתר ועל הטכנולוגיה שבה יש לבנות את האתר. 
 
איך להרכיב רשימת מילות מפתח מנצחת?

1. הגדרת המוצר - גדרת מדויקת של המוצר/השירות העיקרי שהעסק שלך משווק. לצורך הדוגמא נשתמש בעסק המוכר ג'קוזי. המוצרים העיקרים שהעסק מוכר הינם :ג'קוזי, סאונה, בריכות ספא. 

2. פעילות שהלקוח רוצה לבצע עם המוצר -  תאור הפעולה שהלקוח היה מעוניין לבצע עם המוצר שלך: קניית ג'קוזי, רכישת ג'קוזי, תיקון ג'קוזי, שירות לג'קוזי, הרכבת ג'קוזי וכו.
מומלץ להכין רשימה של כל ההיבטים המשמעותיים בעסק שלך.


3. ייחוס תכונות למוצר - ג'קוזי מפואר, ג'קוזי יוקרתי, ג'קוזי איכותי , וכו.

4. שימוש במוצר - ג'קוזי לבית, ג'קוזי לחצר, ג'קוזי לזוג, ג'קוזי למשפחה.וכו.


5. יצרן/נותן שירות - יצרן ג'קוזי, מתקין ג'קוזי, טכנאי ג'קוזי, יבואן ג'קוזי, מרכז תצוגה ג'קוזי,וכו.

6. העדפה גאוגרפית - מתקין ג'קוזי בצפון, מרכז תצוגה לג'קוזי בחיפה, טכנאי ג'קוזי באזור השרון.וכו.

7. מחיר - חלק גדול מהגולשים יוצרים סינון ראשוני של הספקים כבר בשלב החיפוש הראשוני בכך שהם מגבילים את המחיר כבר
בחיפוש, לדוגמא : גקוזי זול, ג'קוזי עד 20,000 ש"ח, ג'קוזי השוואת מחירים, עלות ג'קוזי וכו.

8. מוצרים נלווים - ג'טים לג'קוזי, אחריות לג'קוזי, ביטוח לג'קוזי, חומרי  ניקוי לג'קוזי, ןכן.

9. שילובים של קטגוריות - האתגר הגדול הוא ליצור את כמות הביטויים המדוייקת שמגדירה את השירותים שהעסק מייצג : לדוגמא : יצרן ג'קוזי, יצרן ג'קוזי זול, יצרן ג'קוזי זול באזור המרכז, יבואן  ג'קוזי לבית באזור השרון , מחיר ביטוח ג'קוזי, וכו. 
 
מרבית העסקים ייצאו רשימה ראשונית של 20-30 צירופי ביטויים שהם מעוניינים לקדם. מובן שעם הזמן לרשימה זו ייתווספו ויורדו ביטויים בהתאם להיקף השרותים שהחברה תיתן ואפקטיביות המילים שנבחרו בתחילת התהליך.

בהצלחה!

 
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276