+ קטגוריית המאמרים

מנועי החיפוש בראי הגולש הם קודם כל כלי השוואת מחירים לפני היותם אינדקס עסקים. לכן הם בדרך כלל אינם מציגים את המותג המוביל בתחום המבוקש, באופן אוטומטי בתוצאות החיפוש השונות

לכן, אסטרטגיה שטוענת שמספיק שימצאו את החברה בחיפוש תחת השם החברה, אולי טובה לחברות שהן מונופול בתחומן, אבל לא לכל היתר.
 

בחירת מילות המפתח האפקטיביות ביותר עבור האתר

אז איך בוחרים את מילות המפתח הנכונות לקידום אתרים? ראשית, לא כל הידע נמצא אצל אדם אחד, ולכן מה ששמעת או נדמה לך כמאפיין את התחום שלך, הוא עניין סובייקטיבי לחלוטין. לכל אדם העדפות חיפוש שונות, והאמת שמזל שכך, שכן מה היו עושים האתרים שאינם נמצאים בעמוד הראשון בתוצאות חיפוש של ביטוי ספציפי אם כל הגולשים היו משתמשים רק בביטוי חיפוש אחד כדי לאתר מידע באותו תחום?

מנועי החיפוש בראי הגולש הם קודם כל כלי השוואת מחירים לפני היותם אינדקס עסקים. לכן הם בדרך כלל אינם מציגים את המותג המוביל בתחום המבוקש, באופן אוטומטי בתוצאות החיפוש השונות

לכן, אסטרטגיה שטוענת שמספיק שימצאו את החברה בחיפוש תחת השם החברה, אולי טובה לחברות שהן מונופול בתחומן, אבל לא לכל היתר.
 

בחירת מילות המפתח האפקטיביות ביותר עבור האתר

אז איך בוחרים את מילות המפתח הנכונות לקידום אתרים? ראשית, לא כל הידע נמצא אצל אדם אחד, ולכן מה ששמעת או נדמה לך כמאפיין את התחום שלך, הוא עניין סובייקטיבי לחלוטין. לכל אדם העדפות חיפוש שונות, והאמת שמזל שכך, שכן מה היו עושים האתרים שאינם נמצאים בעמוד הראשון בתוצאות חיפוש של ביטוי ספציפי אם כל הגולשים היו משתמשים רק בביטוי חיפוש אחד כדי לאתר מידע באותו תחום?

ישנם כלים שונים למציאת רעיונות למילות מפתח כגון Wortracker ו google keyword tool. בנוסף, כדאי לשאול מידי פעם את לקוחות החברה ושותפיה העסקיים : " תגיד, מה היית מחפש בגוגל כדי למצוא חברה עם מוצרים ושירותים כמו שלנו?"...
 

למקד את העמוד במספר קטן של ביטויים

כאשר מנסים לקדם אתר , מומלץ למקד את הפוקוס של כל עמוד בביטוי אחד או שנים לכל היותר. דף בנפרד, כי המנועים לעשות. לכן, אם אתם רוצים דפים מדורגת בראש, ליצור דפי מידע ותוכן עשיר כי מרכז על אחד או שני נושאים בלבד, ולהשתמש באותם נושאים שיכלל גם את מילות המפתח עבור הדף.

בואו נסתכל על כמה טיפים על איך לבחור מילות מפתח .......
 

התרחק מילות מפתח כלליות

למרות שזה מפתה לבחור מילות מפתח כלליות מאוד, כמו "מחשבים," "צימרים" כדאי להמנע מכך בשלב הראשון מכמה סיבות.

ראשית, התחרות בביטוי הכלליים היא גדולה. בעלי הפורטלים הגדולים עושים כל מאמץ כדי להתקדם בביטויים הגנריים ולכן למי שמתחיל היום את קידום האתר שלו כדאי להתחיל במטרות יותר צנועות.

שנית, מחקרים מראים כי כאשר המחפש רוצה לרכוש משהו, הוא מבצע חיפוש מאד ממוקד במטרה למצוא את מבוקשו. במילים אחרות, אם הוא יודע שהוא רוצה לרכוש הוא מחפש את השם המדוייק של הספר ולא משתמש בביטוי "ספרים". גולש המשתמש בביטוי הגנרי נמצא בשלב איסוף רעיונות ולא בהכרח נמצא ברמת מוכנות גבוהה לבצע רכישה. הטיות לדוגמא יכולות להיות תכונות המוצר, אזור גאוגרפי בו נדרש השירות המוצר, איכות המוצר, וכו.

סיכום
מרבית הגולשים מתחילים את החיפושים שלהם באמצעות ביטויי חיפוש גנרים של מוצרים ושירותים ופחות לפי שם המותג או שם החברה היצרנית. המיתוג החדש באינטרנט מתבסס על היכולת להופיע בעמוד הראשון, שכן הקשר הסמנטי בין הצורך והתוצאה נמצא במיקום של החברה בתוצאות החיפוש. לכן מי שמופיע בראש הרשימה, הוא זה שככל הנראה (בעיני הגולש) הוא החברה המובילה שתיתן את הפתרון  הנדרש הטוב ביותר. למי שמתחיל את הקידום האורגני שלו כיום כדאי להתחיל במטרות צנועות יחסית לקידום אתר בביטויים יותר ספציפיים.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276