קידום אורגני

אחת השאלות השכיחות ביותר לגבי קידום אתרים, הנשאלות על ידי מנהלי עסקים היא "האם האתר שלי עבר אופטימיזציה?" ואחריה "איך אפשר לדעת אם האתר של המתחרה שלי עבר אופטימיזציה?" ובכן, חברים, להלן כמה עקרונות בסיסיים לניתוח והערכה של פעילות קידום אתרים.

קידום אתרים מוצלח מתחיל בהבנת התנהגות החיפוש של קהל היעד הספציפי בהתבסס על הפרופילים הדמוגרפיים והפסיכוגרפיים שלו , על מנת להבין את המוטיבציות שלו וכיצד הן מתורגמות למילות מפתח? חיפוש מכוון התנהגות הוא ללא ספק אחד הנושאים שמעסיקים את כל מי שעוסק בתחום השיווק באינטרנט.

עד לפני חמש שנים, נדמה היה שאין דבר שיש סביבו יותר באז וארשת מסתורין כמו תחום קידום האתרים. היום, הביטוי הפופולרי "שיווק תוכן" השתלט על חוגי השיווק, ואנשים רבים שעוסקים בקידום אתרים משנים את מצגות המכירה שלהם כך שיתאימו לטרנד.   ההבדל בין שיווק תוכן לקידום אתרים הוא למעשה ששיווק תוכן מנסה ליצ

בעולם השיווק באינטרנט ישנו ויכוח נצחי בין שתי גישות לקידום האתר. הגישה הראשונה היא קידום אורגני (SEO ) במנועי החיפוש, לעמות הגישה השניה שידועה בשם קידום ממומן או קישורים ממומנים (PPC ) .

קידום אורגני של אתר אינטרנט (SEO ) היא טכניקה להגדלת כמות החשיפות של האתר ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מנועי חיפוש כגון : ב-Google, Yahoo!, MSN Bing ובמנועי חיפוש נוספים. אתר יפה שאינו מקודם, משול לכרטיס ביקור שלא נמצא בידיו של ללקוח פוטנציאלי שכרגע מעוניין לרכוש את המוצרים והשירותים שיש לך להצי

ירידה פתאומית בדירוג של אתר בגוגל, מדאיגה בעלי אתרים לא פחות מאשר מוצר פגום שיצא לשוק. לא תמיד אנחנו יודעים מה היתה הסיבה לפגיעה הקשה בדירוג, ויותר חמור, אנחנו לא יודעים מתי גוגל " יסלח" לנו ויחזיר את האתר למקום שהושג בעמל וזמן רבים. הסיבות למתן "עונשים" שכאלו לא באמת ידוע , אבל ישנם דברים שכדאי

רובם המכריע של משתמשי האינטרנט אינם מסתכלים על תוצאות חיפוש שנמצאות מעבר לעמוד התוצאות השני. חברות קידום האתרים, כל אחת בדרכה, מפתחות פרקטיקה שונה לקידום אתרי לקוחותיה. יחד עם זאת העקרונות לקידום אתרים משותפים לכולן. להלן השלבים המקובלים לקידום אתרים בגוגל : 1. שיפור מבנה האתר מבנה האתר ואי

יישום אסטרטגיות קידום אתרים בקרב חברות גדולות יכול לעתים קרובות להתגלות כמשימה מורכבת מאד. בהרבה מקרים, אנשי השיווק הדיגיטלי בחברה שהם בדר"כ צוות קטן במחלקת השיווק, נתקלים בהרבה מכשולים החל במשאבים מוגבלים והצורך לחלק ידע ואחריות עם מחלקות אחרות. יחד עם זאת סבלנות והתמדה הם הדרך להניע חברות לביצוע ה

ההבדל המשמעותי ביותר של קידום אתרים אורגני על פני קידום ממומן הוא בהשגת יתרון אסטרטגי לאורך זמן. לאחר השגת הדירוג בעמוד הראשון בתוצאות האורגניות (טבעיות) של מנועי החיפוש, האתר המקודם זוכה ליתרון אסטרטגי שהוא בדרך כלל ארוך טווח. מאמר זה מנסה לבחון את האפקטיביות של פעילות קידום האתרים במונחים

תהליך קידום אתרים במנועי חיפוש יכול לקחת זמן רב. מדובר בתהליך שדורש ניתוח של צורות חיפוש נפוצות של קהלי היעד והטמעתם בקוד האתר. מצד שני צריך לוודא שהטכנולוגיה שבה בנוי האתר אינה מסורבלת מידי עבור מנועי החיפוש, וכי היא יוצרת קוד "קל" וקריא שמאפשר לתוכנות הסריקה להבין את התוכן שבעמוד ולתת לו את המשקל

מציאת מילות המפתח המתאימות ביותר לתיאור האתר , הפכה להיות המשימה הראשונה עוד לפני שמתחילים לתכנן אתר אינטרנט חדש. יצירת אתר שממוקם בתוצאות טובות במנועי החיפוש היא המטרה העיקרית של תכנון אתר אינטרנט ויש לה השפעה משמעותית על ארכיטקטורת האתר ועל הטכנולוגיה שבה יש לבנות את האתר.  &nbs

מנועי החיפוש בראי הגולש הם קודם כל כלי השוואת מחירים לפני היותם אינדקס עסקים. לכן הם בדרך כלל אינם מציגים את המותג המוביל בתחום המבוקש, באופן אוטומטי בתוצאות החיפוש השונות לכן, אסטרטגיה שטוענת שמספיק שימצאו את החברה בחיפוש תחת השם החברה, אולי טובה לחברות שהן מונופול בתחומן, אבל לא לכל

עסקים רבים מכירים בעובדה כי מנועי החיפוש יכולים למשוך תנועה של לקוחות פוטנציאליים ממוקדת מאוד לאתר שלהם, לעיתים רבות בין אם מתוך יהירות ובין אם מתוך חוסר ידע אנחנו בוחרים לקדם ביטויים כלליים מידי שבסופו של דבר עולים הרבה כסף ומניבים מעט תוצאות. בין אם אתה מפרסם באמצעות google adwords ובין אם את

מחקר מקדים של ביטויי המפתח הוא המרכיב החשוב ביותר של תהליך קידום אתר אינטרנט.  משיכת גולשים לאתר, שבחרו במודע להכנס לאתר אינטרנט שהוצג להם מבין מבחר של תוצאות חיפוש, מבטיחה כי לגולש שנכנס לאתר יש עניין ראשוני במוצרים ו/או השירותים שהחברה מפרסמת. האתגר האמיתי שקיים בכל תחום פעילות שמנסים

לקוחות רבים מבקשים מאיתנו סקירה קצרה של טכניקות קידום אתרים המקובלות בענף. מאחר ובקרב אנשי מקצוע ישנה הסכמה לגבי הטכניקות שעובדות מצאנו לנכון לחלוק את הטכניקות המוצלחות שעובדות עבורינו לקידום אתרים.  זו בהחלט לא רשימה ממצה, אך יש בה בכדי להאיר זרקור על תחום קידום האתרים שצובר פופולאריות רבה בשנ

  כמה לקוחות פוטנציאלים נטשו אותך היום?  דף אינטרנט שבנוי נכון, מושך מידי יום מבקרים באמצעות קידום אתרים ותוצאות דירוג גבוהות במנועי חיפוש. השלב הבא הוא לדעת איך  לשמר את הגולשים שנכנסים לאתר ולהפוך אותם ללקוחות? הגולש המודרני כבר לא נשאר לבקר בכל אתר שהוא מגיע א

לפעמים זה נראה שעשית את כל הפעולות הנכונות לקידום האתר שלך אבל התוצאות לא מגיעות. ישנן מאות סיבות ידועות שיכולות להשפיע על דירוג של אתר אינטרנט. חלקן דורש הבנה עמוקה באלגוריתמים מורכבים, אבל בדר"כ מעט תשומת לב לפרטים קטנים יכולה להביא לשיפור משמעותי בתוצאות. לשירותכם, הכנו רשימה מרוכזת של טעוי

מחקר מילות מפתח הוא קריטי לתהליך של קידום אתר בדירוג תוצאות החיפוש של גוגל . ללא מחקר שכזה, המאמצים למשוך תנועה דרך מנועי חיפוש עשויים להיות ללא הצלחה. למרבית העסקים ישנה נטייה להתמקד במספר בודד של ביטויים כלליים מידי שיש בהם תחרות מאד קשה, התהליך הארוך של קידום בביטוי מאד תחרותי, יוצר מצב שעד ש
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276