צעדים

בחירת מילות מפתח     עסקים רבים מכירים בעובדה כי מנועי החיפוש יכולים למשוך תנועה של לקוחות פוטנציאליים ממוקדים מאוד לאתר שלהם, לעיתים רבות בין אם מתוך יהירות ובין אם מתוך חוסר ידע , בחירת מילות מפתח מתמקדת בביטויים כלליים מידי שבסופו של דבר

מבנה האתר   למבנה האתר ישנה השפעה מהותית על היכולת לקדם את האתר במנועי החיפוש. שלושת עמודי התווך של קידום אתר הם : מבנה, תוכן, וקישורים. יחד עם זאת קיימת הסכמה בקרב מומחי קידום אתרים כי טיפול במבנה האתר הוא הבסיס לכל התהליך. מבנה של אתר אינטרנט מורכב ממ

אופטימיזציה שיפור הדירוג במנועי החיפוש , הופך להיות מורכב מיום ליום. מנועי חיפוש הופכים למתוחכמים יותר , ומספר המתחרים גדל מידי יום. מנהלי אתרים מנסים לשפר את האופטימיזציה של עמודי האתר שלהם על מנת לקבל חשיפה טובה יותר במנועי החיפוש, ולהגדיל את כמו

תוכן ."התוכן הוא המלך",  בעידן שבו הצלחת אתר נמדדת לפי הדירוג שלו במנועי החיפוש . הסיבה היא פשוטה למדי : כאשר מנסים לבנות נוכחות באינטרנט, התוכן הוא הדבר שמושך לקוחות ומחזיק את תשומת לבם. זה אחד האמצעים היחידים, אשר יביא לקוחות לאתר האי

 בניית קישורים אתרי אינטרנט של צריכים קישורים על מנת להגדיל את הקרדיט שהם מקבלים ממנועי חיפוש. תהליך בניית קישורים שמחזק את הקשר שבין האתר לאתרים אחרים בעלי תוכן דומה יכול לשפר מאד את הדירוג שלו בגוגל ולסייע לחברה להתחיל לקבל יותר תנועה ממוקדת דרך מילות המפתח החשובות.

ניתוח תוצאות מקצוע קידום האתרים הינו יחסית חדש בעולם העסקים המודרני. מרבית בעלי העסקים אינם בקיאים בכל הטכניקות והפעילויות שנדרשות לקידום אתרים, אולם יחד עם זה יש צורך בקביעת יעדים למדידת אפקטיביות פעולת קידום האתרים ומדידת יחס עלות תועלת הנובעת ממנה. מדידת הגדלת התנועה לאתר והגדלת

דיווח ללקוח     פעילות שיווק באינטרנט וקידום אתרים בפרט, דורשים השקעות חודשיות לא מבוטלות. מדידה ודיווח חודשיים של אפקטיביות הפעילות להגדלת היקף התנועה לאתר וכתוצאה מכך הגדלת הפניות מלקוחות פוטנציאלים שהתקבלו במהלך החודש, הינם קריטים לבחינת ההחזר על ההשקעה (ROI
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276