מאמרים

שיפור הדירוג של האתר במנועי החיפוש המובילים (גוגל, יאהו או בינג) הוא משימה מאתגרת מאד, בוודאי כאשר כל אחד מהמנועים פועל לפי אלגוריתם בעל סט שונה של חוקים.   כל מנועי החיפוש הגדולים משתמשים באלגוריתמים שונים אשר בסופו של דבר מנסים להגיע לאותה המטרה : לספק לקהל המחפשים את התוצאות הרלוונטיות

למבנה עמוד האתר יש השפעה רבה בשיפור תוצאות קידום האתר במנועי חיפוש . למרות שמדובר בהיבט בסיסי של קידום אתרים, ישנה נטיה להזניח אותו לעיתים קרובות. בדרך כלל מדובר בשינוי די מורכב ויקר אם הוא לא נעשה היטב מלכתחילה. פריסת האתר היא למעשה הדרך שבה מנועי החיפוש מבינים את שכבות המידע עליהן האתר בנוי. הח

שום דבר גדול לא באמת קורה במקרה. המזל מגיע כאשר נוצרת עבורו ההזדמנות.... הצלחה אמיתית בקידום אתרים היא תמיד תוצאה של תכנון קפדני,של יצירת תוכנית עבודה וביצוע מוקפד.   כיצד לתכנן קמפיין קידום אתרים תהליך קידום אתרים סטנדרטי כולל מרכיבים שונים לרבות : פיתוח תכנים חדשים, בניית קישורים

אחת מאסטרטגיות השיווק העיקריות שיכולות לעזור לבעלי עסקים לבנות עסק אינטרנטי מצליח היא קידום אתרים. קידום אתרים הוא תהליך בו מתבצעת התאמת האתר לאלגוריתמים שמנועי החיפוש משתמשים בהם לדירוג אתרים המבוססים על "סיגנלים" שהאתר מוציא.  אומנם האלגוריתם של מנועי החיפוש משתנה כל הזמן, מה שמחייב המשכ

לכל מקדם אתרים ישנן אסטרטגיות לקידום בגוגל בהן הוא פועל על מנת לשפר את תוצאות האתר בדירוג של גוגל. חלק מהחברות הפועלות בתחום קידום אתרים מתרכזות באסטרגיה המובוססת על קידום האתר במספר רב של צירופי מילים מורכבים. חלק מהחברות מתרכזות בקידום בגוגל במספר מצומצם של ביטויי מפתח תחרותיים במיוחד על ידי בני

  מחקר שנערך על ידי חברת פורסטר ל- 2011-2016 חוזה ש 26% מסך הוצאת הפרסום הגלובלית תופנה לשיווק באינטרנט ותגיע לסה"כ 77 מיליארד דולר עד 2016 , מתוכם 33 מיליארד יופנו לפרסום וקידום במנועי חיפוש.   לא מעט תגובות נכתבו בייחס לתחזית הנ"ל עם התייחסות ספציפית לגוגל, אך אין ספ

כל מי שהיה מעורב בעולם קידום האתרים במשך יותר משנה או שנתיים יכול לספר לכם איך גוגל פנדה וגוגל פינגווין השפיעו על המפתחים, שקיבלו אותם בלהט רב. אבל יחד עם כל השינויים, הקשיים והבלבול, ישנו לפחות דבר אחד שנותר יציב ושאפשר לסמוך עליו בתחום התובעני הזה : מי שעובד קשה כדי לפתח תוכן מצוין מתוגמל, ומי שעו

5 מגמות ברורות שתשפענה על עתיד קידום האתרים בגוגל    כמובן, לאף אחד אין כדור בדולח שיכול לנבא מה מנועי החיפוש יעשו או לא יעשו בעתיד. יחד עם זאת ניתן לעקוב אחרי מהפעילויות שלהם לאורך השנים האחרונות ולזהות את המגמות שדי צפוי שימשיכו הלאה, וזה נושא המאמר הבא – 5 עובדות

קידום אתרים בגוגל הינו תחום דינמי מאד. גוגל נוהגת לשנות כל הזמן את המשקל שהיא נותנת לגורמים השונים שמשפיעים על דירוג האתר , ויחד עם זאת העקרונות שלפיהן היא פועלת, הם יחסית ברורים. להלן רשימת הגורמים שכדאי לתת להם דגש:   תג שם העמוד תג שם העמוד ( title ) הוא אחד מקומות החשובים ביותר לקידום את

הפרסום במנועי החיפוש צובר תאוצה בשנים האחרונות. הקמת גוגל ישראל ותחילת עבודתה מול מפרסמים ומשרדי פרסום היתה יריית הפתיחה להרחבת שוק, אשר עד אז כמעט שלא היה פעיל בישראל. האם פרסום וקידום במנועי חיפוש היא פעילות שיווקית שכדאית לכל עסק? מקרב 200 חברי איגוד המפרסמים (מנכ"לים וסמנכ"לים של המפרסמות הגד

מנועי החיפוש המתקדמים של היום, מבצעים סריקה עצמאית של התוכן באתר ונותנים ציון לאיכות המידע המופיע בו. זה יתרונו של מנוע החיפוש וזו המגבלה שצריך לתת עליה את הדעת. כדי להיות ראשון בגוגל שם המשחק הוא - רלוונטיות. מנוע החיפוש נחשב טוב בהתאם לתוצאות החיפוש שהוא מספק. נקודת המוצא של אלגוריתם מנו

קידום אתרים היא הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר בעולם הפרסום המודרני למשוך מבקרים לאתר אינטרנט.  ברוב המקרים לוקח קצת זמן עד שמתחילים לראות שיפור בתוצאות הדירוג של האתר, אבל מרגע שהן הושגו, ניתן לשמור אותם ללא מאמץ לאורך  רב. קידום אתרים היא דרך שיווק נהדרת עבור  עסקים קטנים ו

אחת האסטרטגיות המקובלות לניתוח אסטרטגיה עסקית הינה - מודל הצמיחה של אנסוף. כדי להציג אלטרנטיבה אסטרטגיות הצמיחה של החברה, הציג איגור אנסוף מטריצה ​​בת 4 תאים שמייצגת אסטרטגיות שונות עבור מוצרים קיימים/חדשים ומתאימה אותם לשווקים קיימים/חדשים.   המודל של אנסוף מציע למעשה ארבע אסטרט

למי מאיתנו אין תחביב של צפיה כמעט אובססיבית בכמות הכניסות היומית לאתר שלנו. כמו כל משקיע בורסה מתחיל, מצב הרוח שלנו מושפע אם כמות הכניסות "עלתה" או "ירדה" . כמות הכניסות היא אמנם מדד משמעותי בתחום קידום אתרים אולם כדאי לרדת גם לרזולוציות ספציפיות יותר. מהם הביטויים שמביאים למספר הכניסות הרב ב

שוק האינטרנט צומח במהירות, וצפוי להמשיך לצמוח גם בשנת 2011. למנוע החיפוש של גוגל יש תרומה עצומה בגידול העקבי של תחום השיווק באינטרנט. מעקב אחרי צורות חיפוש של גולשים באתרים רבים מעלה מספר מגמות מעניינות בנוגע לצורות החיפוש הנפוצות של גולשים ברשת. הבנת מגמות אלו למי שמשקיע בקידום אתרים לשפר את א

הבלוגים הינם כלי קידום אתרים מספר 1! מחקר שנעשה לאחרונה מצא כי בלמעלה מ - 85% ביטויי החיפוש שנבדקו , נמצאו תוצאות חיפוש שמקורם בבלוג שעוסק בתחום הפעילות הרלוונטי. הסיבה העיקרית לכך, היא שאותנטיות ועושר המידע המצויים במרבית הבלוגים הופכים אותם למרכז מידע רלוונטי , שמתאים בדיוק לקריטריוני

איך לקדם אתר מסחר אלקטרוני? אתרי מסחר אלקטרוני רבים לא זוכים לאהדה רבה בקרב מנועי החיפוש. הסיבה העיקרית היא שבמרבית החנויות המקוונות אין כמעט תוכן שימושי, למעט מפרט טכני יבש, שם יצרן ומחיר , שחוזרים על עצמם גם באתרים אחרים שמוכרים מוצרים זהים/דומים. . מאמר זה יעסוק במספר המלצות שישפר

השינויים האחרונים באלגוריתם של גוגל גרמו לתזזית בתעשיית קידום האתרים. חלק מהשחקנים בתחום טוענים שאסטרטגיות בניית הקישורים המסורתיות כבר לא ממש אפקטיביות, בעיקר אחרי עדכון פנגווין שגרם לרבות משיטות הקידום המסורתיות לעבור מהעולם. עדכוני הגרסא האחרונים של גוגל מנסים להכריח את מקדמי האתרים "להיות טבעי

ההתמחות בקידום אתרים היא מקצוע חדש יחסית בעולם העסקים המודרני. מרבית בעלי העסקים אינם בקיאים בכל הטכניקות והפעילויות שנדרשות לקידום אתרים, אולם יחד עם זה יש צורך בקביעת יעדים למדידת אפקטיביות פעולת קידום האתרים ומדידת יחס עלות תועלת הנובעת ממנה. מדידת הגדלת התנועה לאתר והגדלת המכירות / פניות ליצי

תהליך קידום אתרים הינו בעיקר תהליך טכני שנועד לענות על ה"ציפיות" של מנועי החיפוש מאתר אינטרנט מבחינת עמידה בסטנדרטים של כתיבת קוד נכונה, ואזכורים חוזרים של ביטויי המפתח במקומות המתאימים. יחד עם זאת מדובר בתהליך שדורש מקצוענות ובקרה תהליכית ויצירתיות לצורך הגדלה מתמדת של הפעילות העסקית שמגיעה דר
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276