
למרות שמדוברת בפעילות מורכבת יש בה צורך הולך וגובר בעידן בה מחירי הפרסום באינטרנט הולכים ועולים. מי שבוחר להתעלם מטיפול בקידום האתר שלו במנועי חיפוש, אתה למעשה מפנה את הגב שלו למקור החיוני ביותר ברשת ללקוחות - רשת החיפוש של גוגל.

חיפוש שם הדומיין בגוגל מניב תוצאות מעטות יותר ממספר העמודים שהאתר שלך מכיל.
כתובות ה URL מורכב מאותיות ומספרים ולא משמות העמודים
כותרות העמודים באתר לא מתארות במדויק את מה שכתוב בעמוד.
כמות הכניסות, אבל די מהר ניתן למצב את האתר טוב יותר ולקבל יותר תנועה מגוגל. אם אחד או יותר מאלו קיימים באתר זה הזמן להתחיל להשקיע באופטימיזציה למנועי חיפוש. זה לא שבין לילה האתר הולך להתחרות ב WALLA וב YNET מבחינת

וריאציה שלהם. עדיף כנראה להתמקד רק במילת מפתח ממוקדות. המיקוד של הביטויים יכול להיות סביב פרמטרים שונים : מחיר, זמן, חומר גלם, חתך דמוגרפי, מותג או בתחומו נדרשת עבודה רבה לקידום הביטויים התחרותיים ביותר של הקטגוריה, ולכך יש עלויות יקרות. אם אתה בעל עסק שלקוחותיו באזור גיאוגרפי מוגדר, ביטויים ספציפיים יותר עם כמות חיפושים מעטה יותר: "דרושים חצי משרה בחדרה", "צימרים למשפחות בראש פינה", אם המטרה היא להיות פורטל מוביל שכיחים, אותם מחפשים אלפי פעמים ביום, כמו "דרושים", "צימרים" וכו. מי שמנסה להיות ראש לשועלים, מנסה לקדם את האתר בתוצאות החיפוש של בקטגוריה על הביטויים הגנרים התחרותיים ביותר, כי כנראה שלא תוכל להצליח בשניהם. מי שבוחר להיות זנב לאריות מכוונים לקבל דירוג גבוה עבור מונחים ראש לשועלים או זנב לאריות? חשוב להחליט מראש האם הביטויים אותם רוצים לעסוק עוסקים בנישה מוגדרת או האם הולכים להתחרות עם כל האתרים
מצוינת לעשות זאת היא שימוש בניווט מסוג "פירור לחם" שמציג לגולשים היכן נמצא בעמוד בו הם גולשים ביחס לעמוד הבית. לעמודים נוספים. אם הם יכולים לעשות זאת בקלות, גוגל יוסיף ערך באינדקס שלו לכל האתר שלך ויעלה את מיקום העמודים בתוצאות החיפוש שלו. דרך "זוחל" באתר שלך באמצעות "עכבישים" והם מגיעים לעמודי האתר באופן רנדומלי. באמצעות התחקות אחרי הלינקים שנמצאים בעמוד הם מצליחים להגיע תפריטי הניווט באתר + סרגל "פירור לחם". המטרה העיקרית של האופטימיזציה היא לאפשר לגוגל גישה קלה ולהבין את כל העמודים שנמצאים באתר. גוגל
באופן עיקבי מילות מפתח לאורך כל התוכן של האתר ובעיקר במקומות בהם מנועי החיפוש נותנים דגש באלגוריתם הסריקה שלהם. מדויקות ומפורטות, גוגל יוכל לדעת טוב יותר אם הוא צריך להציג את האתר אם הכותרת כוללת את ביטוי החיפוש של הגולש חיפש. הרעיון המרכזי הוא לשבץ אופטימיזציה של כותרות העמודים. הלינקים הכחולים בתוצאות החיפוש של גוגל, מייצגים בדרך כלל את הכותרות של עמודי האתר. ככל שכותרות העמודים
אם גוגל תחשוב שהעותק שנמצא באתר שלך הוא ההעתק ולא המקור, היא עלולה לדחוק את הדירוג של האתר למטה. חשוב מאד שהתוכן שמוצג בו יהיה מקורי ולא מאוגד ממקורות אחרים. בדומה, חשוב להקפיד שהתוכן הקיים באתר לא מופץ ולא מפורסם באתרים אחרים. השקעה בתוכן מקורי. גוגל מעוניינת להפנות את הגולשים שלה לתוכן מקורי וייחודי - ולא לפרסום מחדש של משהו שכבר פורסם. החל מרגע השקת האתר
עפ"י האלגוריתם של גוגל. על האתר מאתרים אחרים. כיום עם התרחבות השימוש ברשתות חברתיות, קישורים שמגיעים ע"י ekil או erahs הם מצויינים בהיבט של בניית אמינות לאתר לינקים פנימיים. גוגל רוצה להצליץ לאנשים לאתרים שהם "סמכות" בתחום שלהם. הדרך של גוגל להגיע למסקה שכזו היא על ידי בדיקת הקישורים שמצביעים
