טיפים לקידום אתרים

מסמך איפיון לפרויקט קידום אתרים אינו נפוץ במחוזותינו. תיאור מטרת פעילות קידום האתר : החלק הראשן של המסמך צריך לתאר את אופי העסק המזמין את שירות קידום האתרים ואת היקף הפרויקט. תגיד החברות מה "עושה לכם לתקתק", מה אתה מנסה להשיג (מוביל / מכירות / תנועה / מיתוג / ניהול מוניטין) ואת ההיסטוריה של

היכולת לחפש מידע בקלות היא ללא ספק צורך קיומי של כל אחד מאיתנו. מידע הוא צורך בסיסי למטרות לימודים וקריירה, בילויים, ובניית קשרים חברתיים. זה נראה שהיכולת לחפש ומידע ולהתעדכן הפכה לחלק מהאישות של האדם המודרני. אנחנו תמידמקוונים, ומבלים שעות באתרי מידע ובמנועי חיפוש. האדם הממוצע בארצות הברית מעביר 32

ישנם מספר קריטריונים שחשוב ליישם כדי להשיג אפקטיביות לאורך זמן בתהליכי קידום אתרים במנועי חיפוש . להלן מספר טיפים בנושא: מילות מפתח- בדומה לדפי נחיתה, אתה מעוניין שאנשים ימצאו את האתר שלך באמצעות מספר רב של מילות מפתח. 70% מסך נפח החיפוש נמצא בזנב הארוך, אז אם אנשים מוצאים את האתר שלך רק דרך מע

מרבית העסקים הקטנים לא מבינים מה המשמעות של קידום אתרים. בשל העובדה שחברות קידום האתרים לא ממהרות בדר"כ לחשוף  את שיטות העבודה שלהן ומסתתרות מאחרי "סודות מסחריים" ו"טכנולוגיות ייחודיות", נוצרה תפיסה כי מדובר בענף של "טריקטים" לא כשרים. עסקים אחרים  בטוחים שהמותג שלהם מספיק חזק כדי למכור

איך לשפר את שיעור ההמרה של אתר אינטרנט? יחס ההמרה הינו מדד, המוגדר כאחוז המבקרים שמחליטים לבצע פעולה באתר. זהו ללא ספק אחד מדדי הביצוע החשובים ביותר שמומלץ למדוד בפעילות קידום אתרים אינטרנט. באמצעות מדידת שיעור ההמרה ניתן לאמוד את הצלחה האתר להעביר את המסרים  שבו ולשכנע את המבקרים להתח

קידום אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל מושפע  בעיקר הקישורים איכותיים שמצביעים על האתר. מנועי החיפוש מייחסים חשיבות גדולה יותר לקישורים שמגיעים מאתרים בעלי רלוונטיות לעולם התוכן של האתר, לעומת קישורים שמגיעים מאתרים שלכאורה אינם עוסקים באותו התוכן. הימים ש

לכל מי שעוסק בתחום השיווק דיגיטלי ישנה נקודת מבט שונה לגבי תחום קידום האתרים, עבור חלק מדובר באתגר טכנולוגי מרתק ועבור אחרים במטרד יום יומי. בהתאם למעורבות בתהליך ולביצוע של קמפיין לקידום אתרים בגוגל. עם שפע העצות הטקטיות הזמינות, גוברת החשיבות הרבה לתכנן פרויקטים של אופטימיזציה למנועי חיפוש בצור

קידום אתרים היא מתודולוגיה בתחום השיווק באינטרנט, שמטרתה לשפר את המיקום של אתר אינטרנט  בתוצאות החיפוש של ביטוי מפתח בעלי משמעות סמנטית. הבנת היסודות לקידום אתרים חשובה לכל מי שעוסק בבניית אתרים ובעיקר למי שכרגע מקים אתר  חדש. באופן כללי ניתן לומר, שאתר אינטרנט מקודם מאחר ועמודי

מכירה באינטרנט היא משימה מורכבת יותר מאשר מכירה בחנות רגילה. היעדר קשר העין עם הלקוח וקושי להבין בזמן אמיתי את הצרכים שלו , עלולה להוסיף חסמים נוספים בתהליך המכירה מעבר קושי הטבעי לבנות יחסי אמון ואמפטיה דרך מסך מחשב.  אם במאמרים האחרים באתר ניתחנו את הקשיים במשיכת גולשים

שיפור התוצאות של אתר אינטרנט, הוא נושא שמעסיק את כל מי שבוחן מידי פעם את נתוני הסטטיסטיקה של האתר שלו. איך לגרום ליותר גולשים להכנס לאתר? איך להניע אותם להשאיר יותר פניות / לבצע רכישות באתר? איך לשפר את דרוג האתר בתוצאות מפתח חשובות במנועי חיפוש? .   אז איפה מתחילים?  

כל מנהל אתר אינטרנט צעריך לעקוב בתדירות גבוהה אחרי מדדי הביצוע של האתר שלו ולנתח אותם בתדירות יומית. מעקב זה חיוני לכל פעילות שיווקית באינטרנט לרבות קידום אתרים או כל פרסום אחר. ניתוח תנועת הגולשים באתר נהוג למדוד את ההצלחה של קידום אתר במדדים של  היקף התנועה וסך המכירות (א

מכירה באינטרנט היא משימה מורכבת יותר מאשר מכירה בחנות רגילה. היעדר קשר העין עם הלקוח וקושי להבין בזמן אמיתי את הצרכים שלו , עלולה להוסיף חסמים נוספים בתהליך המכירה מעבר קושי הטבעי לבנות יחסי אמון ואמפטיה דרך מסך מחשב.  אם במאמרים האחרים באתר ניתחנו את הקשיים במשיכת גולשים

קידום אתרים אינו דבר של מה בכך. הוא מורכב ממספר תהליכי עומק מורכבים ונדרש זמן רב להבנת ההיבטים העיקריים שלו. להלן רשימה של כמה מספר עקרונות החשובים ביותר לצורך קידום אתרים שכדאי להיות מודעים להם: יש צורך בשינוי אחת התפיסות המוטעות לגבי קידום אתרים גורסת כי היא אפשר להגיע לתוצאות גם ללא

שיעור ההמרה הוא המדד המשמעותי ביותר במדידת האפקטיביות של אתר אינטרנט. שיעור ההמרה מודד מספר הפניות שהתקבלו בתקופה מסויימת ביחס למספר הגולשים שביקרו באתר באותו תקופה. כלל האמצע בנושא הוא ששיעור המרה שגבוה מ 1%-2% נחשב טוב . בעידן בו משיכת תנועה לאתר הופכת להיות יקרה מיום ליום. כ

תהליך קידום אתרים במנועי חיפוש יכול להיות ארוך ומתסכל . להלן  כמה טיפים שיעזרו לכם בתהליך.    עיצוב האתר למרבה הצער, בחלק לא קטן מהאתרים ישנן טעויות בסיסיות שיכולות להקשות מאוד על מנועי החיפוש להבין את האתר ולתייג אותו באינדקס שלהם.  הבעיות הנפוצות ביותר בעיצ

אחד האתגרים העומדים בפני מנהלי שיווק באינטרנט היא למדוד את אפקטיביות של פעילות קידום אתרים שהם מבצעים בעצמם או באמצעות חברת קידום אתרים. להלן מספר כלים מקובלים : הוזלת עלות משיכת גולשים רלוונטים לאתר ככלל ניתן לקבוע כי המטרה העיקרית של פעילות קידום האתרים היא משיכת תנועת גולשים/לקוחות פוטנצ

נהוג לחשוב כי מנועי החיפוש מושפעים בעיקר מהטקסט שכתוב בעמוד ומהכותרות המודגשות באזורי התוכן השונים של עמוד. מסתבר שטקסט לבדו אינו מספיק. במסגרת מאמצם להביא לגולש את המידע הטוב ביותר הזמין באינטרנט , החלו מנועי החיפוש לתת משקל לעיצוב העמוד ולחוויות הגלישה כחלק מהמדדים שלפיהם הם מד

כל מנהל אתר אינטרנט , למד על בשרו את החשיבות של קידום אתרים. קשה איתם אבל בלתי אפשרי בלעדיהם. לוקח זמן ומשאבים רבים להתקדם במילים בעלות משמעות וכן נדרש מאמץ לא קטן לשמור על המיקום שהושג לאורך זמן. מצד שני, בלי תנועה ממוקדת שנובעת מקידום האתר, העסק יפסיד הרבה מכירות. ישנן הרבה שיטות לעודד תנוע
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276