+ קטגוריית המאמרים

שיעור ההמרה הוא המדד המשמעותי ביותר במדידת האפקטיביות של אתר אינטרנט. שיעור ההמרה מודד מספר הפניות שהתקבלו בתקופה מסויימת ביחס למספר הגולשים שביקרו באתר באותו תקופה. כלל האמצע בנושא הוא ששיעור המרה שגבוה מ 1%-2% נחשב טוב . בעידן בו משיכת תנועה לאתר הופכת להיות יקרה מיום ליום. כדאי לבדוק כיצד ניתן להגדיל את שיעור הפניות מבין המבקרים שכבר נכנסים לאתר.

דגש על הצרכים של המשתמש
אתר ראוותני ועתיר פלאש עשויים למשוך מבקרים, ולזכות בפרסים, אך כאשר הגולשים נתקלים בקשיי ניווט ועמודים שלוקח זמן עד שהם עולים, הם יאבדו עניין במהרה ועשויים לעזוב. לכן מומלץ להחליף את החשיבה על השקעה בעיצוב גרפי עתיר אפקטים בחשיבה על עיצוב אתר שימושי וידידותי למשתמש. השימושיות של האתר היא מרכיב דומיננטי  בעיצוב אתרים,  המשמעות של שימושיות האתר היא היכולת של הגולש להתמצא בקלות באמצעות סרגלי ניווט וכלי חיפוש נוחים כל הדרך לעגלת הקניות ו/או טופס יצירת הקשר. הדרך שבה הגולש חווה את האתר משפיעה מאד על משך הזמן שהוא יבחר לשהות באתר וכן על ההחלטה שלו אם לבצע אינטראקציה מסחרית בו.

רושם ראשוני קובע 
הדגשת הערך הייחודי של המוצר או השירות במבט הראשון.  החלטות הרכישה באינטרנט מתבצעות ב-7 השניות הראשונות. אם לא הצלחת להעביר אתה המסר הייחודי ואת ההצעה הטובה ביותר בפרק זמן זה ייתכן ולא תהיה לך הזדמנות שניה.

התוכן הוא המלך
היבט נוסף אשר מנהלי אתרים לא נותנים חשיבות רבה הוא המושג של "התוכן הוא המלך".  אם המטרה שלך היא דירוג גבוה במנועי החיפוש מומלץ להשקיע בתוכן האתר ,לא פחות מההשקעה בעיצוב של האתר. השקעה בתוכן איכותי ומקצועי הוא בבחינת העברת מסר לגולש - " חשוב לנו שתדע ורק לאחר מכן תקבל החלטות נכונות." . תוכן איכותי מאריך את משך הביקור של הגולשים באתר וככזה ממריץ את דירוג האתר במנועי חיפוש. 
 
הצג רשימת לקוחות מרוצים 
הצגת רשימת לקוחות מרוצים היא דרך מצויינת להפוך את האתר לאמין יותר בעיני הגולשים . הצגת ניסיונם החיובי של לקוחות קיימים באינטראקציות עם החברה, מפחית את החשש והניכור שקיימים באיטראצקיות באינטרנט. רשימת לקוחות מרוצים מראה כי מי שעומד מאחרי האתר הוא בעל ניסיון בקשר עם לקוחות ועומד בהבטחותיו.  אחת הדרכים המודרניות להציג את הפן האנושי שמאחרי האתר הוא להקים עמוד ב facebook וברשתות חברתיות אחרות, ולאפשר פגישה "וירטואלית" עם החברה ולקוחותיה.  חשוב לא רק לשמוע, אלא כדי לנצל את קולו של הלקוח.

 
שירות לקוחות
ודא כי כאשר משתמשים פונים לשאול שאלות הם אכן מקבלים תשובות מהירות. אזור שירות לקוחות מושקע ומענה מהיר ומקצועי הם הדרך הטובה ביותר לרכוש את אמון הלקוחות.
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276