+ קטגוריית המאמרים

תחום קידום האתרים, נתפס שלא בצדק כנושא טכנולוגי מורכב , שדורש ידע מעמיק בטכנולוגיה. האמת היא, שקיים תוכן רב בחינם שיכול לשפוך אור על הנושא. ההמלצה הראשונה שלנו כדי להתחיל לשפר את תוצאות הדירוג של אתר האינטרנט , כדאי לנסות ולהסתכל על האתר מנקודת הראות של מנועי החיפוש.

מנועי החיפוש מביאים בחשבון שני גורמים בסיסיים: האם התוכן באתר רלוונטי לביטוי חיפוש מסויים, האם אתרים אחרים שעוסקים בתחום ממליצים לגולשים שלהם לבקר באתר באמצעות קישורים.

המינוח המקצועי של התאמת התוכן באתר לביטוי ספציפי נקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש. השם המקצועי של יצירת המלצות מאתרים אחרים נקרא בניית קישורים. ככלל, כל פעילות קידום אתרים חייבת לשלב צירוף של שתי הפעילויות בתוך האתר ומחוץ לאתר.

יסודות בקידום אתרים

אופטימיזציה - העקרון שמאחרי ביצוע אופטימיזציה לעמוד סביב מילת מפתח מסוימת, היא לתת מנוע החיפוש מידע על הביטוי שבו עוסק העמוד. אופטימיזציה מושגת באמצעות מופע משותף של מילת המפתח בכותרת הדף, בתגי המטא , בתוכן העמוד, ובקישורים הפנימיים שמובילים אל העמוד מדפים אחרים ו/או מהתפריט של האתר.

בניית קישורים - בניית קישורים מושגת באמצעות יצירת קשרים עם אתרים אחרים באינטרנט. יצירת קישור מאתר לאתר משפרת את האמינות שיש לאתר בעיני מנוע החיפוש. ככל שהאתר ממנו הוא ותיק יותר, גדול יותר , וקרוב יותר לתחום התוכן של האתר שלך,כך עולה החשיבות של הקישור שמתקבל ממנו. חשוב לזכור קישור אחד מאתר איכותי הרבה יותר יקר מ 100 קישורים מאתרים חלשים.

התיאוריה של תחום קידום אתרים היא אמנם קצת יותר מורכבת מאשר ההסבר הקצר כאן, אולם כל שיפור גדול מתחיל בצעדים קטנים.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276