+ קטגוריית המאמרים
קשה לדבר על אסטרטגיית שיווק באינטרנט ללא טיפול יסודי במרכיב קידום אתרים בתוצאות מנועי החיפוש.
מנועי חיפוש מניבים מעל ל - 85% מסך התנועה הממוצעת לאתרי אינטרנט. מדוברת בתנועה של אנשים שמחפשים מידע רלוונטי למוצרים והשירותים שהאתר שלכם מציע.  זו הסיבה שכל עסק צריך לפעול כדי לא להניח לתנועה הזו ליפול לידים של המתחרים.

SEO- קידום אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות

קידום אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות או ה"טבעיות" של מנועי החיפוש מחייב ביצוע תהליך של אופטימיזציה של אתרי אינטרנט והתאמתו לאופן שבו אלגוריתם הדירוג של מנועי החיפוש פועל. יועצי קידום אתרים משתמשים במגוון של כלים לקידום אתרים על מנת לעקוב בצורה עקבית אחר הפרמטרים המשתנים שמנועי החיפוש משתמשים בהם .

תהליך קידום האתר כולל את השלבים הבאים :

ניתוח האתר והשרת
השלב הראשון בתהליך קידום אתרים הוא ניתוח יסודי של האתר והשרת עליו הוא פועל.

בין הבדיקות שיש לבצע הם : האם יש מספר דומיינים שמפנים אל אותו האתר? (עובדה שיכולה לבעיות של שכפול תוכן), האם ישנם קישורים שבורים בעמודי התוכן?, האם מהירות טעינת דפים איטית? האם האתר נמצא ברשימה השחורה של מנועי החיפוש כאתר שמייצר "ספאם" ו/או נגוע בוירוסים? וכיוב.

מחקר מילות מפתח
אחד השלבים שבדרך כלל לא ניתנת לו תשובת הלב הראויה הוא בחירת בחירת ביטויי המפתח שעבורם תתבצע האופטימיזציה של האתר.
במסגרת תהליך מחקר מילות מפתח יש צורך לבדוק מהם מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לתיאור של המוצרים והשירות שהעסק מוכר וכן יש צורך בתהליך מעקב הדרגתי אחר צורות חיפוש חדשות של גולשים וכן מעקב אחר ביטויים שהמתחרים משתמשים בהם. לאחר תהליך איסוף הביטויים השונים יש צורך לצמצם את מילות המפתח בהם יתמקד תהליך קידום האתרים לאלו הרלוונטיות ביותר הן מטעמי תקציב והן מטעמי ריכוז המאמץ היכן שהוא באמת יעיל. הקריטריונים לסינון הם : מספר החיפושים שיש בכל ביטוי , היקף התחרות (ביטויים תחרותיים מידי לא יקודמו בטווח של מספר חודשים ולכן עדיף להתחיל מביטויים בהם אפשר להתחיל לראות תוצאות קודם לכן),  עדיף להתחיל מביטויי מפתח ממוקדים שימשכו תנועה ממוקדת ואיכותית מאשר ביטויים כלליים מידי. מומלץ להוסיף לרשימה ביטויים שיש בהם הטעיה לפעולה כגון : "הצעת מחיר ל", "קניה של..." , "השוואת מחיר של..." , וכו.

אופטימיזציה ופיתוח תוכן
השלב השלישי של התהליך של שיפור הרלוונטיות של התוכן באתר. בחלק גדול מהאתרים יש צורך בקופירייטינג שמותאם לקידום אתרים שמדגיש מכיל טקסט ייחודי התומך בביטויי המפתח. בנוסף יש צורך בהוספה של מילות המפתח בתגי ה Meta , בכותרות, בתיאורי התמונות . על מנת שמנועי החיפוש יסרקו את עמודי האתר יש צורך ליצור קובץ sitemap.xml וכן קבצי robots.txt ו דף 404.
במסגרת האופטימיזציה יש צורך באסטרטגיה של בניית קישורים לאתר הן מאתרים אחרים, פורומים, בלוגים, אתרי מאמרים חופשיים, רשתות חברתיות וכו.
 
ניתוח התוצאות ושיפור מתמיד של הקוד
לאחר סיום תהליך האופטימיזציה בדפי האתר, נדרשים מספר שבועות עד מספר חודשים על מנת שהרובוטים של מנועי החיפוש יסרקו כראוי את האתר, ויעדכנו את דפי האתר באינדקס שלהם. השלב הרביעי של תהליך קידום האתרים הוא מדידת נתוני הכניסות לאתר, מדידת ההמרות והפניות שמתקבלות מידי חודש, מדידת המיקומים של האתר בביטויי החיפוש השונים.

שילוב מושכל בין קידום בתוצאות האורגניות (SEO ) וקידום בתוצאות הממומנות (PPC), מאפשר לתת מענה אופטימלי לבולטות לאורך זמן בתוצאות החיפוש השונות, ללימוד ובחינה של ביטוי מפתח חדשים.

אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא שיתוף פעולה בין אתרים שעוסקים באותו תחום. שיתוף פעולה כזה אפשרי, למרות שלכאורה אתרים באותו תחום הם גם מתחרים על אותם לקוחות, רק כאשר בעלי האתרים מבינים שיש להם אינטרס משותף מול יתר האתרים שמתחרים על הבכורה בתוצאות הדירוג.
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276