+ קטגוריית המאמרים


מסמך איפיון לפרויקט קידום אתרים אינו נפוץ במחוזותינו.

תיאור מטרת פעילות קידום האתר :
החלק הראשן של המסמך צריך לתאר את אופי העסק המזמין את שירות קידום האתרים ואת היקף הפרויקט. תגיד החברות מה "עושה לכם לתקתק", מה אתה מנסה להשיג (מוביל / מכירות / תנועה / מיתוג / ניהול מוניטין) ואת ההיסטוריה של החברה ואת .>>>> מושלם

אם אתה משעשע את הרעיון של עיצוב מחדש של אתר האינטרנט שלך, הקפד ליידע אותם. תוכנית SEO הגדול מתחיל עם מחקר מילות מפתח / הניתוח התחרותי וכיצד כי המודיעין משמש ביצירת ארכיטקטורה המידע שלך. נסה הכי טוב שלך לא להשיק אתר חדש ולאחר מכן לשכור חברת קידום אתרים. הם בהחלט צריכים להיות חלק מהתהליך. >>>>

הקפד רשימת כל הפריטים יתחילו להגדיר היקף, כגון משאבים פנימיים, כי היית זמין (צוות IT / אוצר / יחסי ציבור המחלקה / בלוגרים, וכו '). על ידי הגדרת הן את מה שאתה מנסה להשיג את העזרה הפנימית כי ייתכן שתוכל לספק, לתמוך ביוזמה, חברת SEO יוכל להגדיר בבירור מה התפקיד שהם ישחקו בתהליך


מידע בסיסי

1. שם החברה:

2. פרטי התקשרות:

א צוות כניסה למעורבות בניסיון SEO (מפתחי אינטרנט / אוצר וכו '):
I. שם / כותרת / טלפון / אימייל כאן בנפרד
3. כמה, אם בכלל, ניסיון לעשות לאנשים האלה יש ב אופטימיזציה למנועי חיפוש?

4. אתר / אתרי להיות מותאם:

5. רשימת כל הדומיינים שבבעלות החברה שלך (במיוחד אלו אשר עשויים להופיע עותקים כפולים של האתר להיות מותאם). אם זו רשימה ארוכה, לשלוח אותם במסמך נפרד גיליון אלקטרוני /.

6. <<<<Provide תקציר של העבר במנועי חיפוש efforts, here.>>>>


7. המתחרה כתובות (רשימה של 5 העליון):

8. Top 10 מילות מפתח של המוקד (רשימת הזרעים):
א <<מילות מפתח <<LIST HERE:>>>>

ב *** איך הלקוחות שלך מתייחסים המוצרים של העסק שלך ו / או שירותים? מה המילים משמשים בתעשיית שלך? האם בדקו את מילות המפתח הללו באמצעות חיפוש בתשלום? (ראה להלן). זכור, ההצלחה האמיתית של אופטימיזציה למנועי חיפוש הוא יגיע צובר התנועה ממגוון גדול של מילות מפתח: רשימה זו היא רק נקודת התחלה ***

9. בתשלום חיפוש (PPC) היסטוריה (אם קיים קמפיין PPC קיימת):

א <<<<Explain אילו מילות מפתח יש מונע את התוצאות הטובות ביותר עבור efforts, שילם את possible, בעבר .If לשלוח את חברת קידום אתרים גיליון אלקטרוני מראה Impressions/CTR/Conversion Rate/CPC לכל etc.> keyword,>>> האם זה מטופל in-house או בסוכנות? האם חברת קידום אתרים יש את ההזדמנות לעבוד עם האנשים האלה, או שאתה תשקול הסוכנות SEO הטיפול במנועי חיפוש, כמו גם?]
10. מדיה חברתית:
א האם החברה פעילה כיום ב ערוצי חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, YouTube?
ב האם יש לך בלוג? אם כך, מה הכתובת?
כ אם כך, מי אחראי על שמירה על הנוכחות החברתית שלך?
ד איך מודדים הצלחה של מאמצי השיווק החברתי שלך?
E. יכול המשרד SEO גישה צוות השיווק החברתי שלך ולעזור לנהוג באסטרטגיה?
11. יחסי ציבור:
א האם יש לך יוזמות יחסי ציבור או עם סוכנות? (אם לא יוזמות יחסי ציבור, פשוט אומרים "לא")
ב יכול המשרד SEO יש השפעה על האסטרטגיה ו / או תכנים של מאמצי יחסי ציבור?
כ האם יחסי ציבור המאמצים כחלק מאסטרטגיית המדיה החברתית שלך?
12. האם האתר שלך מסחר אלקטרוני?
א אם "כן", אתה להשתתף datafeeds? (Google Base, כדוגמה)

13. האם להשתתף בתוכניות שיווק שותפים?
14. האם אתם מציעים קופונים?
15. וידאו:
א האם חברה שלך יש תוכן וידאו?
ב אם כך, האם יש לך את זה התוכן ב-YouTube?
16. תמונות:
א האם יש לך חשבון החברה Flickr?

17. מקומיות (האם החיפוש המקומי חשוב לעסק שלך?)
א האם טענה הרישום שלך ב-Google Local?
ב האם טענה הרישום שלך ב-Yahoo Local?
כ האם טענה הרישום שלך על בינג מקומי?
ד האם טענה הרישום שלך ב-Yelp?


18. תקציב: $, 000,00 לחודש??

א <<<<זה עשוי להיות הדבר נוח לשתף בתהליך המכרז, אך כאן הסיבה שאני כוללים את זה. אם אנחנו יודעים מה התקציב שלך, אנחנו יכולים לקבוע פתרון מבוסס על כמות של שעות, כי אתה יכול להרשות לעצמך. אם אתם מעדיפים, אתם יכולים הכתובת הזו פשוט על ידי וקבע את המטרות שלך, ולספק את המידע אחרים הרשומים כאן, ולאחר מכן אומרים "להגיד לי כמה זה יעלה". העלויות משתנות מאוד, אבל אם אתם מפתחים היקף טוב, אתה אמור להיות מסוגל לקבל השוואה עלות טוב עבור שירותים דומים. >>>> כדי לעזור לך להבין את הערך הפוטנציאלי של התנועה החיפוש האורגני, עיין www.semrush.com. הנה, אתה סוג של רישום של אתר האינטרנט שלך או את אלה של המתחרים שלך ולראות המספר המשוער של המבקרים באתר מהחיפוש האורגני הערך המשוער של התנועה, כי יכול.

19. מהי מסגרת הזמן הצפויה לממש החזר חיובי על ההשקעה על המאמצים שלך? (אופטימיזציה למנועי חיפוש לוקח זמן; ציפיות חייב להיות מוגדר כהלכה).
20. האם יש לך חשבון Google Webmaster Tools?

מבנה האתר

1. מה מערכת ניהול תוכן אתה משתמש, אם בכלל?
2. באיזו תדירות הוא מתעדכן באתר?
3. אירוח: האם אירוח משותף / ייעודי? Apache / IIS?
4. כמה זמן יש באתר כבר לחיות?
5. האם יש לך מפת אתר? (גוגל? Sitemap XML, אחרים?)

שינויים מה אתה מוכן לעשות כדי לאתר?

1. הוסף עמודים נוספים?
2. שינוי ניווט באתר? (CSS מ nav מבוססות תמונה ל / טקסט וכו ')
3. עותק שנה אינטרנט / כותרת התגים?
4. מקור: שינוי עותק הביתה / להוסיף דף עותק הביתה?
5. שינוי תגיות כותרת?
6. לשכתב / כתובות שינוי?
7. מייצרים נכסים דיגיטליים (וידאו, Webinars, מצגות, אפליקציות)?

קישור יוזמות

1. איך יש לך שנוצר קישורים לאתר שלך? (טבעיים, חלקם טבעיים / כמה שילם, כמה מתבקש, הודעות לעיתונות; הדדיים; כל ROS - "הפעלה של האתר" קישורים;? עבור אלה אשר משלמים, אם בכלל, הם לפוג בזמן הקרוב)
א אם יש לך השתתפו יוזמות בתשלום LINK, כתובות ברשימה כאן. ייתכן שכבר ידוע כי לגוגל יש הנחיות לגבי תשלום המקשר יוזמות (http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=66736)

2. האם יש לך מחלקת יחסי הציבור שולחים הודעות לעיתונות בשבילך? האם אתה אופטימיזציה האלה? הייתכן חברת קידום אתרים יש השפעה על אופן אלו מטופלות?
3. האם יש לך רשימה של שותפים / ספקים אשר עשוי לשקול המקשר אותך?
4. כל תוכניות המדיה החברתית השיווק (יש לך בלוג? אם כך, מה כתובת האתר? בלוגרים על הצוות?).

א אם "לא" בלוג, היית לשקול להוסיף אחד? SEO יכול היה להשפיע על התוכן / קידום של הבלוג?

5. האם יש לך רשימה של רישומים הנוכחית Directory?
6. האם להשתתף צורות אחרות של שיווק מקוון / לא מקוון? אם כך, לספק קצת רקע על המאמצים האלה, כאן.


מעקב אחר הקמפיין - איך אתה מגדיר "הצלחה"?

1. מה הם מדדים מרכזיים של "הצלחה"? (דירוג / תנועה / מוביל / מיתוג / ניהול מוניטין). מה הם המוצרים העדיפות הגבוהה ביותר / pages / שירותים באתר שלך?

<<<האם יש לכם יעד מוגדר וברור רו"ח (עלות לכל רכישה) היעד? (כלומר: 100 דולר להוביל). אם לא, האם יש לך אחרים "המרות" (כגון הורדת נייר לבן) כי ניתן להקצות ערך? אחרת, אתה יודע כמה להרים בתנועה אורגנית היית צריך להוכיח תקציב נתון? (הוא A20 להרים% בתנועה בכל חודש שווה 5,000 דולר לחודש?)

2. מיהו קהל היעד שלך? (נתונים דמוגרפיים / psychographics, וכו ')

3. מה Analytics מוצר אתה משתמש כרגע? (או אתה צריך את חברת קידום אתרים כדי להקים תוכנית Analytics בשבילך?). האם יש לך מעקב המרות? (עבור מוביל / מכירות / הורדה של נייר לבן, וכו '). אם יש לך Analytics במקום, אין ספק הנוכחי לאפשר מעקב אחר המרות עבור תעבורת החיפוש האורגניות? דמי נוספים * רשאים להגיש בקשה Analytics הגדרת *

4. האם כל פונקציות האתר (טפסים, עגלות קניות, וכו '..) בשרת אחר מאשר אחד שמארח את אתר האינטרנט?
 

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276