+ קטגוריית המאמרים

איך לשפר את שיעור ההמרה של אתר אינטרנט?
יחס ההמרה הינו מדד, המוגדר כאחוז המבקרים שמחליטים לבצע פעולה באתר.
זהו ללא ספק אחד מדדי הביצוע החשובים ביותר שמומלץ למדוד בפעילות קידום אתרים אינטרנט. באמצעות מדידת שיעור ההמרה ניתן לאמוד את הצלחה האתר להעביר את המסרים  שבו ולשכנע את המבקרים להתחיל/ להרחיב את הפעילות העסקית עם החברה,  ללא קשר להיקף התנועה. שיעורי ההמרה משתנים מאתר לאתר ומתחום לתחום וגם טכניקות המדידה הם עדיין לא סטנדרטיות. יחד עם זאת ישנם אומדנים שניתן להשוות אליהם בין תחומי פעילות שונים.

אתרי מסחר אלקטרוני 
יחס ההמרה מוגדר כאחוז המבקרים שמבצעים רכישה מהאתר מתוך סך כל המבקרים. המרה מוצלחת משקפת את היכולת לשכנע מבקר בודד לקנות את אחד המוצרים שלך.

יחס ההמרה טיפוסי יהיה בין 0.5% -8%, תלוי בענף ובתחום הפעילות. בתוך השירותים פיננסיים יחס המרה של , 1 - 2% נחשב כיחס טוב מאד. באתרי מסחר קמעונאים בעלי ותק של מספר שנים ניתן להגיע גם ליחס של עד 5%.

שיעור המרות באתרי תדמית
מדידת ההמרה צריך להיות מספר המבקרים כאחוז מתוך סך כל המבקרים אשר השאירו פרטים וביקשרו שיחזרו אליהם לקשר נוסף (יצירת ליד) . המרה מוצלחת נמדדת כמילוי טופס יצירת קשר באתר. אתרים טובים מצליחים לקבל 2% - 3% פניות. מספר הפניות עשוי לעלות אם מאפשרים לגולש להצטרף לרשימת תצופה שאינה מתורגמת לקשר עסקי מיידי.

שיעור המרות עבור פורטלים ואתרי חדשות
מדידת ההמרה באתרי תוכן נמדדת כאחוז המבקרים אשר נרשמו  לקבלת מידע נוסף או הצטרפו לרשימת הדיוור של האתר.
שיעור המרה טוב בתחום זה הוא כ 2%.

שירות לקוחות ותמיכה אתרים
מדידת ההמרה כאן היא אחוז המבקרים באזור השירות, שמצליח לקבל שירות ללא יצירת קשר עם החברה , כלומר - מציאת מידע באמצעות אזור השאלות הנפוצות , קבצים להורדה או חיפוש אחר באתר. שיעור המרה טוב בתחום זה הוא כ 6%.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276