+ קטגוריית המאמרים

טיפים לכתיבת תוכן למטרת קידום אתרים

כאשר מדברים על קופירייטינג למטרות קידום אתרים, נהוג לחשוב כי מדובר על שכפול של  2-3 מילות מפתח X 30 פעמים בתוך דף באורך 400- 350 מילים.
 

הגדלת מספר החזרות של כל מילת מפתח אמנם נדרשת עבור פעילות קידום אתרים אבל חזרה מוגזמת לא תיקח את האתר  רחוק מאוד. מנועי החיפוש למדו להעריך את איכות התוכן שיש בעמוד עפ"י מדד ה Bounce rate (שיעור נטישת הגולשים), כך שגם אם חזרה מוגזמת הצליחה לקדם את האתר לתקופה מסויימת, הגולשים שיכנסו לעמוד ויקראו טקסט שמנוסח בצורה "ילדותית" ולא מקצועית , ייטו לנטוש את העמוד, ובתוך זמן קצר דירוג העמוד ירד חזרה לתהום.

קופירייטינג איכותי לקידום אתרים, מתחיל ביצירת תוכן איכותי ומעניין עבור הגולשים. רק לאחר מכן מתחילה עבודת החישובים המדוייקת של מספר החזרות בטקסט עבור מנועי החיפוש.
 

אחת האסטרטגיות הטובות ביותר לקידום אתר, היא יצירת תוכן על בסיס יומי. זה אומנם דורש מסירות ונחישות, אבל עדכון האתר/בלוג בפוסט בן 300-400 מילים בכל יום יכפילו את מספר הכניסות לאתר מידי מספר שבועות.
 

ככל שמגדילים את התוכן לאתר, יותר ויותר צורות ביטוי וחיפוש נכנסות תחת הסינון של גוגל והאתר מתחיל להתאים לכמויות הולכות וגדלות של וריאציות הכוללות את מילת המפתח בה משתמשים הגולשים השונים.

העדיפות הראשונה צריכה להיות ליצרת תכנים שמתאימים לביטויי המפתח העיקריים. לאחר שתחום זה מוצה, היעד הבא צריך להיות יצירת מידע שימושי ומקצועי עבור הגולשים באתר שלך.
 

מחוייבות ליצירת תוכן איכותי ומתחדש

כאשר פותחים בלוג באתר החברה, צריכה להתקבל החלטה לגבי מחוייבות ההנהלה והעובדים לכתוב בבלוג.

ככל שהמאמרים יעניינו, יבדרו ויסקרנו את הגולשים, הם יעניינו את מנועי החיפוש באותה מידה. התוכן יכול להיות מקצועי גרידא, שינוים ועדכונים לגבי משרות בחברה, אירועים שהיא מקיימת, רשמים מאירועים ותערוכות שהחברה השתתפה בהם, תגובות וחוות דעת על המתרחש בתעשייהף סיקור ימי הכיף של החברה, וכו.
 

המחוייבות לפרסם תוכן איכותי מידי יום / מספר ימים היא מחוייבות גדולה , אבל כאשר גולשים שמתרגלים לבקר בבלוג רואים כי אין פרסומים חדשים, הם יפסיקו לבקר וחמור מכך, שיעור הנטישה של מבקרים שרואים שאין חדש בבלוג יגדל ויפגע בדירוג האתר בגוגל.  השיקול של מנועי החיפוש הוא תמיד רלוונטיות - אם הפרסומים באתר או בבלוג לא מעניינים מספיק כדי לשמור על גולשים שמגיעים לשם , אז מה הטעם למשוך לשם גולשים נוספים?
 

הקפדה על איות נכון

אחד הדברים המביכים והלא מקצועיים הוא כתיבה בשגיאות דקדוק. איות שגוי וטעויות פיסוק מצביעים על חוסר מקצועיות והם בבחינת תעודת עניות לארגון. אם יש בחברה בעיה של כושר ביטוי, כדאי לרכוש שירותי קופירייטר מנוסה לפני שהפרסום הבעייתי מוצג ברבים.

 

סיכום

קידום אתרים הוא תהליך שלוקח זמן ומחויבות. לעיתים לוקח עד 6 חודשים, לעמוד תוכן להתקדם ולהתחיל למשוך גולשים לאתר באמצעות ביטויי מפתח שהוגדרו בו. ככל הנראה לא מדובר על מקצוע לחובבי סיפוקים מהירים.

היתרון הוא שמה שעולה לאט גם יורד לאט. קידום האתר אורגני באמצעות קופירייטינג נכון , יבטיח את הנוכחות בעמוד הראשון לתקופה ארוכה קדימה.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276