+ קטגוריית המאמרים

רוב מקדמי האתרים יסכימו כי רכיב הכותרת הוא אחד האזורים החשובים ביותר לאופטימיזציה של עמוד אינטרנט.
לא פעם אנחנו נשאלים מה צריך לעשות כאשר לביטוי המפתח יש גם צורת יחיד וגם צורת רבים ? שכן לא תמיד קל לבצע אופטימיזציה עבור שניהם.

התיאוריה הבסיסית בתחום קידום אתרים היא לנסות ליצור דף נפרד עבור גירסת היחיד ודף אחר עבור גרסת הרבים. מקדמי אתרים מנוסים יותר ידעו לשחק עם התוכן ולקדם באותו העמוד אחד את שתי צורות החיפוש.

להלן דוגמא כיצד ניתן לקדם את הביטויים : צימרים מפנקים בצפון + צימר מפנק בצפון. ככל הנראה עבור 2 צורות ביטוי אלו יש נפח חיפושים ראוי. יחד עם זאת מיותר ליצור עמודי תוכן נפרדים שכל אחד יקדם את אחת מצורות הביטוי, מה גם שיהיה צריך ליצור תוכן חדש עבור צורת הביטוי השניה, שכן שינוי באותו התוכן, יתפרש כתוכן כפול שאסור על פי הכללים של גוגל.

במקרה זה דרך הביניים היא למצוא שילוב אלגנטי של שני הביטויים.
דוגמא לכותרת אפשרית : צימרים מפנקים בצפון | חווית סוף שבוע מהנה בצימר מפנק בצפון.

ניסוח שכזה הוא פתרון אלגנטי ופרקטי מאד לשילוב של שני הביטויים.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276