+ קטגוריית המאמרים


ישנם מספר קריטריונים שחשוב ליישם כדי להשיג אפקטיביות לאורך זמן בתהליכי קידום אתרים במנועי חיפוש . להלן מספר טיפים בנושא:

מילות מפתח- בדומה לדפי נחיתה, אתה מעוניין שאנשים ימצאו את האתר שלך באמצעות מספר רב של מילות מפתח. 70% מסך נפח החיפוש נמצא בזנב הארוך, אז אם אנשים מוצאים את האתר שלך רק דרך מעט מאוד מונחים, אתה מפספס הרבה הזדמנויות.
אפילו אם מספר העמודים באתר שלך נשאר אותו דבר שנה אחר שנה, אם אתה עושה את הדברים הנכונים בשיווק התוכן שלך, אז האתר שלך נעשה יותר בר- סמכא, מה שאומר שעמוד מסוים יוכל להיות מדורג עבור שילובי מילים חדשים.

בנוסף, אתה רוצה לחלק את מילות המפתח שלך כדי לראות איזה סוגים של מילות מפתח מכניסים תנועה, משום שלא כולם נוצרים באופן שווה.
מילות מפתח ממותגות: זה כולל את שם המותג שלך, ואריאציות של המותג שלך, איות שגוי ושם המרחב (הדומיין) שלך. אתה יכול ליצור מקטע מותאם ב"ניתוחי גוגל" המשתמש בביטויים רגילים כדי להתאים למספר גדול ובלתי מוגדר של ואריאציות שונות ואיות שגוי עם שורת קידוד אחת, לדוגמא (המותג שלי\ המותגשלי\ המתגשלי. com).

אם המותג שלך חזק מספיק כך שאנשים מחפשים אותו באמצעות השם, זה מצוין, אבל עליך לצפות לשלוט בעמוד התוצאות של מנוע החיפוש עבור המותג שלך. להצטיין פה לא אומר הרבה לגבי כמה טוב אתה עושה שיווק במנועי חיפוש.

מילות מפתח לא ממותגות: כפי שהשם מרמז, זאת כל מילת מפתח לא ממותגת שהביאה תנועה לאתר שלך, והמגדירה את ההזדמנות האמתית לחיפוש אורגני. חנות למוצרי ספורט מצליחה כאשר היא מתחילים לקבל תנועה עבור "נעלי כדורסל" ו"חולצות פוטבול" וכדומה, ולא רק עבור שם החנות.

תנועת חיפוש אורגני- אחרון אבל בהחלט לא חביב. אתה תרצה לחפש את התנועה שאתה מקבל מחיפוש אורגני. אני מעדיף להסתכל על מידע של שנה אחר שנה, משום שהוא מתקן שינויים עונתיים המסיטים מידע כאשר אתה מחפש חודש אחר חודש. תוכל לקבל את הגרעין במקטע שלך אם תרצה, אך לרוב זה מספיק להסתכל על תנועה המקוטעת על פי קבוצות מילות המפתח שהדגשנו, למעלה:

• מילות מפתח ממותגות של גוגל.
• מילות מפתח לא ממותגות של גוגל.
• מילות מפתח ממותגות של בינג.
• מילות מפתח לא ממותגות של בינג.

פירוש המידע: בואו נסתכל שוב על דוגמת המידע מבדיקת הבריאות של שיווק במנועי חיפוש.
סך כל מעני המשאבים האחידים של האתר: זה מראה שהאתר צמח באופן ניכר במשך השנה האחרונה, מה שהוסיף עוד 61% עמודים נוספים (שיגור עמודי תוכן חדשים, פיתוח מוצרים חדשים וכו').
מעני משאבים אחידים בעלי ערך אינדקס: מספר מעני המשאבים האחידים שמנועים נתנו להם ערכי אינדקס גם גדל באופן ניכר, מה שצמח כמעט ברבע.
אחוז מעני המשאבים האחידים בעלי ערך אינדקס: זו שיטה מטרית מעניינת. למרות העובדה שמספר מעני המשאבים האחידים בעלי ערך אינדקס גדלו ב-24% שנה אחר שנה, קצב העלייה בערך האינדקס לא נמצא באותו קצב של גדילת האתר עצמו במספר העמודים המתפרסמים. מספר מעני המשאבים האחידים גדל בקצב מהיר יותר מהסמכות של האתר להניע ערכי אינדקס. זה מצביע על הזדמנות לעסוק בשיווק תוכן ובבניית לינקים כדי להכניס יותר מהעמודים האלה לאינדקס, עם דירוג והכנסת תנועה, כמו גם שיפור בסמכות לינקים דרך שיפור בארכיטקטורת מידע.

דפי נחיתה: המספר הכולל של דפי הנחיתה צמח באופן מתון שנה אחר שנה. אבל, אתה גם מעוניין להיות מודע מאוד לגבי חלוקת התנועה בקרב דפי הנחיתה הללו. זה טבעי לחלוטין שמספר מועט של דפים יישא באחריות עבור אחוז גדול באופן יחסי של תנועת חיפוש אורגנית. אבל, ככל שחלוקת התנועה שלך שווה יותר בקרב הדפים שלך, כך התנועה שלך תהיה יותר ברת הגנה בטווח האורך. אתה רוצה להיות מאוד זהיר כדי שהתנועה שלך לא תהיה תלויה יותר מדי במספר מועט של דירוגים של מילות מפתח, מה שיכול להשתנות בהתראה קצרה.
דפי נחיתה מול דפי אינדקס: זהו עידון נוסף של שיטות לקבלת ערך אינדקס מלמעלה. השגת מען משאבים אחיד באינדקס הוא צעד ראשון חשוב, אבל העמוד הזה צריך להיות מדורג גבוה מספיק כדי שחיפוש ממש יראה את זה ויקליק על זה כדי שיהיה לזה כל ערך. כפי שראינו בעבר, למרות המספר הכולל והגובר של דפי נחיתה, קצב העלייה לא עומד בקצב שבו עמודים חדשים מקבלים ערך אינדקס. מחסור בסמכות בלינקים הוא כנראה האשם.

מילות מפתח ממותגות: מספר החיפושים הקשורים למותג שאנשים מחפשים כדי למצוא את האתר הוא כמעט יציב שנה אחר שנה, שזה בסדר גמור, וצריך להיות צפוי (אלא אם כן עשית מיתוג מחדש יוצא דופן).

מילות מפתח לא ממותגות: אנו רואים כאן רווח בריא במספר מילות המפתח הגנריות שאנשים מחפשים כדי למצוא את האתר שלנו, שזה סימן חיובי מאוד. זה מציין נוכחות בריאה בזנב הארוך של החיפוש, מה שחיוני לשמירה על צמיחה ארוכת טווח בחיפוש אורגני.

תנועת גוגל- מותג: בשימוש במקטע המותאם שבנית עבור מילות מפתח ממותגות, אתה רואה שגוגל מניע עליה מתונה בתנועה שנה אחר שנה. האופן בו אתה מפענח את השיטה המטרית הזאת תלוי מאוד בכמה מאמץ וכסף אתה מקדיש לבניית מותג. אם השקעת כמות ענקית בשיווק באמצעות מודעות דרך באנרים מקוונים, טלוויזיה וכדומה, אתה צריך לצפות לעליה גדולה בהרבה. אם אתה לא משקיע בבניית מותג, אז תוכל לצפות למספרים שהם מאוזנים שנה אחר שנה.

תנועת גוגל- לא מותג: זה הדבר שאנחנו באמת רוצים. ראייה של עליה בריאה כאן אומרת שאנחנו באמת מתקדמים קדימה עם השיווק במנועי החיפוש- ערכי האינדקס מניבים דירוגים, שבתורם מניבים תנועה.

השיטות עליהן דיברנו דורשות מעט עבודה כדי לייצר בהתחלה, אך ברגע שאתה בונה אותן, שליפתן על בסיס דו שבועי או חודשי היא כמות עבודה טריוויאלית. חשוב מכך, הן הרמה הגבוהה של המזעריות שכל אחד מצוות המוצר או השיווק יוכל להבין, באמצעות הקדמה קצרה למושגי הליבה. הכי חשוב, בדיקת בריאות השיווק במנועי חיפוש מעלה מידע שנותן לך תובנות משמעותיות להתפתחות האתר שלך בשיווק במנועי חיפוש.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276