+ קטגוריית המאמרים

אין כמעט בעל עסק, שלא קיבל שיחת טלפון או מייל , מחברת קידום אתרים כלשהי אשר הבטיחה כי היא יכולים להבטיח שהעסק שלו יופיע בדף הראשון של גוגל, או שיש לה יחסים מיוחדים עם חברת גוגל או אף שיש לה תוכנות ושיטות עבודה סודיות שיכולות להשפיע על תוצאות הדירוג.


בבלוג של Google Webmaster נאמר במפורש :
"הישמר מחברות SEO הטוענות שהן מתחייבות לספק לך דירוג גבוה, מצהירות שיש להן 'מערכת יחסים מיוחדת' עם Google או מפרסמות 'שליחה מועדפת' ל-Google. אין שליחה מועדפת ל-Google. למעשה, הדרך היחידה לשלוח אתר ל-Google באופן ישיר היא דרך הדף הוספת כתובת אתר או באמצעות שליחת Sitemap, ואתה יכול לעשות זאת בעצמך ללא כל תשלום."

אז מה זה אומר? זה אומר שאין חברה שיכולה להשפיע בצורה ישירה על תוצאות החיפוש, אלא אם היא פועלת לפי ההנחיות שגוגל פרסמה בצורה פומבית.


לכן חברת קידום אתרים שטוענת שיש לה סוד מיוחד שיכול להבטיח, ככל הנראה אינה אמינה, שכן אם היא פועלת על פי אמות המידה שגוגל פרסמה, הרי שהתוצאה שהיא השיגה היא ברת תחרות וכל בעל אתר שישקיע את הזמן והמשאבים יכול יהיה להגיע בעצמו לתוצאות דירוג גבוהות.

מנועי החיפוש משתמשים במערכת שמשקללת כמות גדולה מאד של פרמטרים, על מנת לספק לגולשי האינטרנט כלי אמין ככל האפשר למציאת מידע רלוונטי באינטרנט. המשמעות היא שמחלקות המחקר והפיתוח של החברות שמפתחות את מנועי החיפוש , פועלות בהתמדה לשכלל את האלגוריתמים של מנועי החיפוש כדי לשפר את איכות התוצאות הרלוונטיות שהן מציגות לגולשים. התמהיל המדויק של הפרמטרים הוא סוד שכל חברה שומרת לעצמה, אך יחד עם זאת העקרונות שעומדים בבסיס האלגוריתם ישארו תמיד :

1. בנה אתר בעל תוכן איכותי ,מעניין וייחודי עבור קהל היעד של האתר.
2. שבץ באופן מושכל את  מילות מפתח בתוך עמודי התוכן .
3. צור קישורים איכותים מאתרים אמינים ורלוונטיים.
4. סבלנות.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276