+ קטגוריית המאמרים

בחירת יועץ קידום אתרים היא גורם קריטי בהצלחת תהליך השיוווק באינטרנט. ישמן הרבה שאלות שצריך לשאול כדי להבטיח כי החברה שתבחר, תדע לספק תוצאות טובות ולהגדיל את כמות המבקרים האיכותיים לאתר.

להלן מספר שאלות בסיסיות שכדאי לשאול:

1. כמה זמן חברת הייעוץ מספקת שירותי קידום אתרים?
2. כמה אנשים נמצאים בצוות של החברה.
3. כמה שנים פעילה חברת הייעוץ?
4. האם במסגרת תהליך הייעוץ וקידום האתר נעשית עבודה של הקמה וניהול פורומים עבור אתר החברה? אם כן מי אחרי לנהל ולעדכן את הפורום?

5. מהם ההצלחות האחרונות בתחום קידום האתרים? מה מידת התחרות שקיימת בביטויים שהתקדמו?
6. מהי רשימת הלקוחות של חברץ הייעוץ. האם ניתן לספק רשימת ממליצים?
7. מה התמהיל הממולץ של פעילות קידום אורגני וקידום ממומן שהחברה מציעה.
8. האם חברת הייעוץ נותנת ערבויות שהשיטות ואסטרטגיות קידום האתר ן אתיות ולא יגרמו לעונשים בעתיד ע"י גוגל?
9. מהי אסטרטגיית החלפת הקישורים שתונהג ביחס לאתר? האם כתוצאה מהפסקת ההתקשרות בעתיד יוסרו כל הקישורים והאתר יינזק ?
10. איזה שינויים נדרשים בעיצוב האתר כדי לשפר את המיקום במנועי החיפוש? האם השינויים האלו יהיו גלויים? האם מדובר בשינויי קידוד של אתר האינטרנט בלבד?
11. איזה סוג של דוחות ימסרו ללקוח (סטטיסטיקות אתר / מדדים)? באיזו תדירות יסופקו הדוחות אלה? האם ניתן לקבל דו"ח לדוגמא שניתן לאחד הלקוחות של החברה?
12. כיצד בנוי מודל התגמול? איזו הבטחה להחזר השקעה (ROI ) כולל התמחור?
13. מה משך זמן ההתקשרות המינימאלי? כיצד ניתן להפסיק את ההתקשרות אם התוצאות רחוקות ממה שהובטח?

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276