+ קטגוריית המאמרים

לא ניתן להדגיש יתר על המידה את חשיבותו של שירות קידום אתרים. ללא התאמה של האתר למנועי חיפוש, האתר משול לקטלוג מוצרים שהודפס במאות אלפי עותקים ויושב במחסנים של החברה, ללא שחולק לאף לקוח פוטנציאלי. אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך חשוב שמיועד לסייע לאתרים להשיג חשיפה מקסימאלית במנועי החיפוש, וחשיפה מקסימאלית פירושה יותר תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאלים שמבקרים באתר.

בחירת חברת קידום אתרים , היא משימה חשובה ביותר לאסטרטגיית השיווק באינטרנט. על מנת שאתר אינטרנט ידורג במקומות גבוהים על ידי מנועי החיפוש, הוא צריך לעבור אופטימיזציה ולהיות מתוחזק ומשופר על בסיס קבוע. בחירת ספק לשירות קידום אתרים שייקח אחריות על תוצאות השיווק של החברה באינטרנט היא משימה מעט מרתיעה, בייחוד לאלו שאינם מכירים את עולם המושגים המקצועי.

מה צריך לדרוש בחבילת השירותים של חברת קידום אתרים?

- ניתוח מבנה האתר ובדיקת איכות קוד המקור
חברת קידום אתרים מקצועית צריכה להתחיל את תהליך ההתקשרות עם כל לקוח בסקירת האתר ובחינת התאמתו לסטנדרטיים מקובלים של כתיבת קוד לאינטרנט. בתום תהליך הניתוח על חברת קידום האתרים להגיש דוח מפורט של ניתוח אתר. מטרת הדוח היא לציין בנקודות את כל הנקודות הבעיתיות שמפריעות לתוכנות הסריקה של מנועי החיפוש לקרוא ולאנדקס כראוי את הדפים של האתר.

בנוסף על הדו"ח להכיל מיפוי ראשוני של התנועה הקיימת לאתר , משך הזמן שהגולשים נשארים באתר, איכות הקישורים שמפנים אל האתר, וניתוח השיעור ההמרה של הגולשים באתר.

לאחר ביצוע הניתוח, על חברת קידום האתרים לבצע אופטימיזציה של האתר , על ידי שתילה של מילות המפתח ומשפטי המפתח המתאימים לתוך תוכן האתר, ולתכנן אסטרטגייה ליצירת קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך. חשוב מאד שהקישורים הקישורים שהמגיעים מאתרים אחרים יהיו מאתרים רלוונטיים ובעלי נושאים דומים.

התקשרות לזמן ארוך - מותנית בתוצאות
תהליך קידום אתרים מסודר , לוקח זמן. חשוב מאד שההתקשרות עם חברת קידום האתרים תהיה לאורך זמן , אך יחד עם זאת כדאי תמיד לשמור את האופציה להפסיק את ההתקשרות אם משהו בתהליך או במידע שנמסר על ידי החברה לא נשמע לכם. כדאי לקבוע אבני דרך על מנת לוודא שאתם מקבלים תמורה עבודה העלויות החודשיות. גם אם בחלק מהביטויים לוקח זמן להתקדם, תמיד יש עבודה שצריך לבצע לרבות : שיפור קוד האתר בעמודים שבהם ה bounce rate גבוה, הפקה של תכנים חדשים שתעשיר את התוכן באתר ותגדיל את היקף הביטויים שדרכם ניתן למצוא את האתר, דיווח על הוספת קישורים (זה מידע שחייב להיות שקוף ללקוח ולא להשמר בסוף על ידי החברה - תבקשו לראות את הקישורים שהוספו לאתר ותוודאו שמדובר בקישורים מאתרים פעילים רצוי עם תוכן דומה לאתר שלכם) . התקשרות לאורך זמן חשובה לצורך תמיכה מתמשכת ותחזוקה שוטפת שכן הטכנולוגיה משתנה כל הזמן, ותמיד יש עוד מילים שאפשר וצריך לקדם.

דגש על שיטות עבודה "נקיות"
חברת קידום אתרים שמכבדת את עצמה לא תנצל פרצות (זמניות) שיש באלגוריתמים של מנועי חיפוש. אלא, היא תספק פתרונות לטווח הארוך שתואמים לכללים ולתקנות של מנועי החיפוש. ניצול פרצות אולי יגרום לאתר שלך לבלוט בטווח הקצר, אך זה עלול להביא לפגיעה כואבת בתוצאות ארוכות טווח, שכן גוגל נוהג להעניש אתרים שעוברים על הכללים מהאינדקס שלו. כל שינוי קוד באתר שמשמעותו שכפול של דפים או הסתרת טקסט צריכים להיענות על ידי בעל האתר בשלילה.
התרחק מחברת קידום אתרים שמשתמשת בטקטיקות פרסום של משלוח דואר זבל. חברת קידום אתרים מכובדת לא תשלח דואר זבל ללקוחות פוטנציאלים לגבי השירותים שלה. הלקוחות צריכים להיות אלה שמבקשים את השירותים, ולא להיפך.

מומלץ להיזהר מחברות שלא מספקות לך מידע מדויק על מה הן הולכות לתקן באתר או איך הן הולכות לקדם אותו. מי שנוהג בחשאיות לגבי מה שהוא מספק יש לו בדר"כ מה להסתיר. אם חברת קידום האתרים הולכת להכניס לאתר תוכן מועתק או משוכפל, או שמקורות הקישורים הם מפוקפקים , האתר שלך בדרך הנכונה להיות מוסר מהאינדקס של גוגל.

התנהלות שוטפת מול החברה
תחום קידום האתרים היא טריטוריה שלא מוכרת לרבים. זהו ענף חדש יחסית וזה לא בהכרח תפקיד הלקוח להבין את כל הפרטים הגלויים והסמויים של המושגים של תחום קידום האתרים
לכן כדאי מראש לבחור חברה שהתקשורת איתה זורמת היטב , שהיא משתפת במידע ובשיפורים שצריך לבצע באתר, שיש לה מוניטין ולקוחות מוכרים, שיש לה ותק של מספר שנים וצוות של מספר אנשים כך שתמיד יהיה מי שיענה לטלפון. מומלץ להשקיע בבדיקת רקע של החברה, לחפש את שמה ב Google , להבין מה הרקע של אנשי המקצוע שהולכים לטפל באתר שלך (בדיוק כפי שלא היית נותן למי שאינו קבלן מוסמך לבנות את המשרדים של החברה).

מומלץ לקבוע מנגנון דיווח / פגישה של לפחות פעם בחודש, בהם תקבלו סקירה של פעולות שנעשו, קישורים שהוספו, שיפור במיקומים לעומת החודש שעבר, וניתוח התנועה שהגיעה לאתר. גם אם מדובר בתחום לא מוכר, הרי שבאינטרנט הכל מדיד ושקוף, ואין בטוי שמתחיל להתקדם רק אחרי 3 חודשים. גם אם ההתקדמות היא לא בקפיצות מדרגה גבוהות, היא חייבת להיות מורגשת מידי חודש.

לאף חברת קידום אתרים אין תעודות ביטוח לדירוג בעמוד הראשון
חברת קידום אתרים רצינית, לא תבטיח לעולם מיקום כלשהו באינדקס של מנוע חיפוש. מאחר ומנוע החיפוש מקבל את ההחלטות שלו ללא קשר לאף חברת קידום אתרים, ומאחר והאלגוריתם שקובע את הדירוג משתנה מידי תקופה, הרי כל הבטחה לדירוג קבוע או זמני בתוצאות הדירוג היא בבחינת שרלטנות. הייה זהיר לגבי חברות קידום אתרים שטוענות שיש להן קשרים מיוחדים עם מנועי חיפוש מסוימים או שהם "נציגים של גוגל" ומבטיחות לך דירוג גבוה. לגוגל אין נציגים ולא שליחים.

לסיכום
קידום אתרים, הוא לא מדע חלל, בסופו של דבר מדובר בתהליך של טיוב התכנים והקוד שמרכיב את האתר. הדרך לעמוד הראשון היא בדרך כלל איטית, הדרגתית, וחשוב שהיא תעשה בתהליך שהוא כזה. בדיוק כמו בבורסה מה שעולה מהר יורד מהר. יש הרבה גורמים שמשפיעים על דירוג האתר, החשובים שבהם הם : איכות התוכן שלך,תדירות עדכון תכנים חדשים, ואיכות הקישורים הנכנסים . כמובן שגם התחרות שניצבת מולך משנה את קצב ההתקדמות. יחד עם זאת מדובר בתהליך שיש בו הרבה עבודה קשה ובעיקר אין בו סודות. מי שלא מוכן לגלות לך את הסודות שלו, עדיף שישאיר אותם לעצמו.
 


חברת Dreamview הינה אחת מחברות קידום האתרים המובילות בישראל, ומקדמת כיום עשרות אתרים בארץ ובחו"ל.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276