+ קטגוריית המאמרים


שם המשחק הוא שיווק באינטרנט, אבל מה עם כללי המשחק? 

תחשוב חינם
אם העסק שלך קצת לחוץ במזומנים, כדאי להיות קצת יותר בררן בקשר לפעילות הפרסום באינטרנט. כדאי להתחיל במהלכים של שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים במהלכים של חילופי לינקים/חילופי באנרים, שהם בעצם התרגום הדיגיטאלי של הפניית לקוחות הדדית. זה דורש קצת סבלנות, אמון הדדי וכיתות רגלים לבניה של רשתות פרסום הדדיות שבאמת עובדות, אבל קבוצת אתרים שעובדים אחד בשביל השני בהחלט יכולה להיות טובה לשיווק באינטרנט. חשוב לזכור שכדי לתחזק קשר כזה הנתינה והתרומה צריכה לפעול בשני כיוונים.  

לחסוך שקל אבל לבזבז שעה
הדרך השניה להשיג חשיפה עם השקעה לא גבוהה היא יחסי ציבור. במקום לרכוש את שטח הפרסום, אפשר ליזום מאר ענייני בתחום המקצועי האלוונטי ולהפיץ אותו בין בלוגים ואתרי חדשות רלוונטים. יתרון נוסף בייזום של מאמרים הוא אריכות ימיהן. בעוד שתוחלת חייו של של באנר או קישור ממומן בגוגל היא כתוחלת חיי ההוצאה הכספית החודשית שאתם מוכנים להשקיע בפרסום, מאמר מערכת זוכה לחשיפות ללא קשר להשקעה יומית בקליקים או בחשיפות של המפרסם. במובן זה אתר אינטרנט טוב יותר מאשר עיתון מודפס, שכן תוחלת חייו של המאמר ארוכה הרבה יותר גם לאחר שנייר העיתון נזרק לפח. גולשים יכולים להחשף למאמר גם חודשים רבים אחרי פרסומו וכותב המאמר יזכה לקרדיט ולקישור המשך לאתר או לבלוג שלו. 


פרסום בתשלום - איך לקנות מדיה בצורה חכמהן
חופשי וזול זה בסדר, אבל כדי להגביר את זרם הלקוחות צריך להשקיע קצת יותר בפיתוח מקורות המים = פרסום. תקציב הפרסום הוא כמובן עניין שכל עסק צריך להתאים אותו ליכולתו הפיננסית וליעדים אליהם הוא רוצה להגיע. יותר ויותר מפרסמים מתחרים על פחות שטחי פרסום אפקטיבים , מה שגורם לעליה מתמדת העלות המדיה. 

המקום הקל ביותר להתחיל בו, הוא מודעות ממומנות בגוגל. בתוך 5-10 דק' אפשר להתחיל בקמפיין פרסומי יעיל וממוקד שניתן להתאימו לכל תקציב נתון. יחד עם זאת לאורך זמן כדאי לשקול להרחיב את תמהיל הפרסום לאפיקים נוספים כגון פרסום בפייסבוק שיתרונו בגדול הוא ביכולת להציג את המודעה לציבור גולשים מפולח מבחנת גיל,אזור מגורים, תחומי עניין ועוד. 

בכל מקרה כדי לחבר את האתר למערכת סטטיסטיקה מתקדמת כגון google analytics או למערכת לידים חכמה, שיודעות לנתח את האפקטיביות של הפרסום ולנתח מהיכן מגיעים הלידים שנוצרים בקמפיינים השונים. .

השלב הבא רכישת שטחי פרסום לצרכי הצגת באנרים. ישנן כיום תוכניות שותפים רבות וטובות כגון סקינדו, קליק און ואחרים שמאפשרים רכישה של שטחי פרסום במגוון של אתרים במודל שמבוסס על תוצאות - תשלום לפי קליק/ליד. 

פעילות אחרת שדורשת קצת יותר אורך רוח היא רידום אורגני בגוגל. ארגון שיודע לנתח את מילות המפתח שדרכן גולשים רלוונטים מחפשים את המוצרים והשירותים שלו שואף להופיע במיקומים גבוהים בתוצאות ה"רגילות" של גוגל בתוצאות החיפוש. פעילות זו דורשת יצירה של תוכן איכותי רב ובניה של שיתופי פעולה והחלפת קישורים עם אתרים דומים. בטווח הארוך מדובר בפעילות שיכולה להניב תנועה רלוונטית ואיכותית לאתר אולם נדרשת סבלנות רבה שיכולה לקחת חודשים שכן מדובר בתהליך הדרגתי ובתחרות רבה שצריך להתמודד איתה עם אתרים אחרים.

לא משנה מה המסלול שבו תבחרו, כדאי מאד לחשוב על תהליך איסוף חכם של כתובות דוא"ל של גולשים שנכנסו לאתר שלכם, שכן משלוח מיילים יישאר תמיד הדרך הזולה והמדוייקת ביותר להעביר מסרים שיווקיים.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276