טיפים לקידום אתרים

בחירת יועץ קידום אתרים היא גורם קריטי בהצלחת תהליך השיוווק באינטרנט. ישמן הרבה שאלות שצריך לשאול כדי להבטיח כי החברה שתבחר, תדע לספק תוצאות טובות ולהגדיל את כמות המבקרים האיכותיים לאתר. להלן מספר שאלות בסיסיות שכדאי לשאול: 1. כמה זמן חברת הייעוץ מספקת שירותי קידום אתרים? 2. כמה אנשים נמצאים

שם המשחק הוא שיווק באינטרנט, אבל מה עם כללי המשחק?  תחשוב חינם אם העסק שלך קצת לחוץ במזומנים, כדאי להיות קצת יותר בררן בקשר לפעילות הפרסום באינטרנט. כדאי להתחיל במהלכים של שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים במהלכים של חילופי לינקים/חילופי באנרים, שהם בעצם התרגום הדיגיטאלי של הפניית לקוחות

אין כמעט בעל עסק, שלא קיבל שיחת טלפון או מייל , מחברת קידום אתרים כלשהי אשר הבטיחה כי היא יכולים להבטיח שהעסק שלו יופיע בדף הראשון של גוגל, או שיש לה יחסים מיוחדים עם חברת גוגל או אף שיש לה תוכנות ושיטות עבודה סודיות שיכולות להשפיע על תוצאות הדירוג. בבלוג של Google Webmaster נאמר במפורש : "ה

3 אסטרטגיות SEO לחברות לשנת 2013 מאת לורה ביטי ובנג'י אריולה אתם מאמינים שכבר כמעט 2013? זה אומר שצריך לבדוק את עתיד תכנית השיווק שלכם וללמוד את האלמנטים החדשים במשחק. בעולם של חיפוש מקוון, ההשפעה היא אמתית ומיידית. אסטרטגיית SEO מתוכננת היטב ומסע פרסום של שיווק דיגיטלי יכולים להבטיח שהארגון שלכם

תחום קידום האתרים, נתפס שלא בצדק כנושא טכנולוגי מורכב , שדורש ידע מעמיק בטכנולוגיה. האמת היא, שקיים תוכן רב בחינם שיכול לשפוך אור על הנושא. ההמלצה הראשונה שלנו כדי להתחיל לשפר את תוצאות הדירוג של אתר האינטרנט , כדאי לנסות ולהסתכל על האתר מנקודת הראות של מנועי החיפוש. מנועי החיפוש מביאים בחשבון

האם לבלוגים יש השפעה מיוחדת על נושא קידום אתרים? מבחינה טכנולוגית, בלוגים אינם שונים מכל עמוד תוכן אחר באינטרנט. מה שכן הם נוטים למשוך תגובות מגולשים , דבר שיוצר שרשרת של עדכוני תוכן באותו עמוד, ואת העובדה הזו מנועי חיפוש אוהבים מאד. כל אתר או מנגנון שיש בו עדכוני תוכן תכופים כגון פורום, עדכוני

קידום אתרים הפכה להיות המילה החמה ביותר בתחום השיווק באינטרנט והתחרות על כל מילה הופכת להיות קשה מיום ליום. להלן מספר המלצות לשיפורים באתר שניתן ליישם באתר בתוך זמן קצר יחסית. 1. כותרות ייחודיות לכל עמוד - כותרת הדף היא הטקסט שמופיע בחלק העליון של הדפדפנים, על גבי המסגרת של חלון הדפדפן. תג זה ה

קשה לדבר על אסטרטגיית שיווק באינטרנט ללא טיפול יסודי במרכיב קידום אתרים בתוצאות מנועי החיפוש. מנועי חיפוש מניבים מעל ל - 85% מסך התנועה הממוצעת לאתרי אינטרנט. מדוברת בתנועה של אנשים שמחפשים מידע רלוונטי למוצרים והשירותים שהאתר שלכם מציע.  זו הסיבה שכל עסק צריך לפעול כדי לא להניח לתנועה הזו ליפ

השאלה איזה ספק שירותים לשכור לביצוע עבודת קידום אתר של חברה מסחרית, תלויה במידה רבה בגודל העסק , בכמות התנועה הנדרשת לאתר כדי לקיים את הפעילות המסחרית הנדרשת, וכמובן במגבלות התקציב. למען האמת, מיומנות בסיסית של קידום אתרים, היא מסוג הפעילויות שכל בעל שכל ישר יכול להבין וליישם באתר שלו. הצורך בח

לא ניתן להדגיש יתר על המידה את חשיבותו של שירות קידום אתרים. ללא התאמה של האתר למנועי חיפוש, האתר משול לקטלוג מוצרים שהודפס במאות אלפי עותקים ויושב במחסנים של החברה, ללא שחולק לאף לקוח פוטנציאלי. אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך חשוב שמיועד לסייע לאתרים להשיג חשיפה מקסימאלית במנועי החיפוש, וחשיפ

http://www.seochat.com/seo-tools/link-popularity/  יש להזין URL חוקי, ואת הכלי הזה כל שאילתת חיפוש במנועי הגדולים (גוגל, יאהו, MSN, ו Teoma) יהיה ולאחר מכן לחזור לספור קישור הכולל של כתובת האתר עבור כל אחד. http://www.seochat.com/seo-tools/meta-analyzer/  כלי זה תנתח תגי ה-meta של ה

פעילות קידום האתרים נתפסת פעמים רבות למתבונן מהצד כקופסה שחורה : מכניסים כסף מצד אחד ומקבלים אתר מקודם במספר ביטויי חיפוש בצד השני. כדי להקל על תהליך בחירת ספקים בנושא, להלן מספר נקודות וטיפים לתמחור קידום אתרים : ניתוח האתר ניתוח האתר כולל התייחסות להיבטים שונים של האתר על מנת להעריך את הפעו

אם בבעלותכם אתר בעל רמת עדכוניים נמוכה יחסית ייתכן והבחנתם לכמה שינויים לרעה בחלק מהמיקומים של האתר שלכם בדירוג תוצאות החיפוש בחודשים האחרונים של שנת 2012. להלן תיאור של כמה מהעדכונים המרכזיים שהאלגוריתם של גוגל עבר במהלך השנה האחרונה אשר סביר שיהיו בעלי השפעה מתמשכת עלתחום קידום האתרים בעתיד הנרא

בעלי אתרים רבים עושים ימים כלילות כדי לפענח את סודות קידום האתרים (SEO). זהו תהליך מתמשך של ביצוע שינויים באתר , על מנת להשיג תוצאות גבוהות בתוצאות של מנועי החיפוש. הנה מספר עובדות שכדאי לדעת : קידום אתרים הוא תהליך ארוך קידום אתר בגוגל הוא עניין מתמשך, הדורש תשומת לב קבועה ואינו פרויקט חד פעמ

אחת המשימות החשובות שצריך לטפל בהן בנושא השיווק באינטרנט היא בחירת חברה שתרכז את נושא קידום האתר בתוצאות של מנועי החיפוש. קידום אתרים נחשבת כטכניקה המשתלמת ביותר למשוך גולשים רלוונטים לאתר, אולם יחד עם זאת זהו תהליך שלוקח לא מעט זמן עד שרואים בו תוצאות וכדאי לעשות את הבדיקות הנכונות מראש כדי

איך לקדם את האתר בגוגל הופכת להיות שאלה מרכזית שמונחת על שולחנו של כל מנהל שיווק.  ברור לכל אחד כי מרבית החיפושים באינטרנט מתבצעים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. המשמעות היא שכל ביטוי חיפוש שניתן להתקדם בוא לתוצאות גבוהות, מתורגם להכנסות ישירות לעסק. ולהיפך. בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מחפש של שם מ

האסטרטגיה הנכונה לשיפור הדירוג בגוגל מחייבת לשלב גורמים שונים על מנת למטב את תוצאות הדירוג לאורך זמן. בחירה נכונה של מילות מפתח, נתפסת בדרך כלל כאבן הפינה של אופטימיזציה למנועי החיפוש. לכן נדרש תהליך עקבי ומתמשך של בחינת האפקטיביות של כל מילה על תנועת הגולשים שמגיעה אל האתר ובהתאם להמשיך ולנסות ול

  קידום אתרים שנעשה על ידי בעלי מקצוע שאינם מיומנים , עלול לסבך את האתר בטעויות משמעותיות שמסתכמות באובדן תנועה יקר ובתסכול לא קטן. להלן הטעויות הנפוצות ביותר:   1) בחירת שגויה של מילות המפתח השלב הראשון בכל קמפיין קידום אתרים הוא לבחור את מילות המפתח שעבורן תתבצע אופט

רוב מקדמי האתרים יסכימו כי רכיב הכותרת הוא אחד האזורים החשובים ביותר לאופטימיזציה של עמוד אינטרנט. לא פעם אנחנו נשאלים מה צריך לעשות כאשר לביטוי המפתח יש גם צורת יחיד וגם צורת רבים ? שכן לא תמיד קל לבצע אופטימיזציה עבור שניהם. התיאוריה הבסיסית בתחום קידום אתרים היא לנסות ליצור דף נפרד עבור גיר

טיפים לכתיבת תוכן למטרת קידום אתרים כאשר מדברים על קופירייטינג למטרות קידום אתרים, נהוג לחשוב כי מדובר על שכפול של  2-3 מילות מפתח X 30 פעמים בתוך דף באורך 400- 350 מילים.   הגדלת מספר החזרות של כל מילת מפתח אמנם נדרשת עבור פעילות קידום אתרים אבל חזרה מוגזמת לא תיקח את האתר 
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276