אופטימיזציה לגוגל
טעויות שיש להימנע מהם בקידום אתרים
ישנן מספר טעויות נפוצות בקידום אתרים שאנחנו נתקלים בהם בעבודה שוטפת עם לקוחות חדשים. ברוב המקרים מדובר בטעויות של חוסר תשומת לב או רשלנות לא מודעת, רק שמהמחיר שהיא גובה מתבטא בפגיעה משמעותית בדירוג האתר במנועי החיפוש המובילים.
חשוב לציין כי פעילות קידום אתרים אינה מדע מדויק. מדובר בתהליך ניסו
מציאת מילות המפתח שהמתחרים משתמשים בהם לקידום האתר שלהם
קיימות בשוק הרבה מאד תוכנות ומוצרים לשיפור האופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש. חלק ניכר מאפליקציות אלו נוגע למציאת מילות המפתח הטובות ביותר לאתר שלך. כלים חדשים שפותחו לאחרונה מאפשר אפילו לסרוק את אתרי המתחרים על מנת לגלות באילו מילות מפתח הם משתמשים, ובדרך זו לקבל רעיונות לביטויים נוספים לצורך קיד
איך לגרום להם להקליק
איך אפשר להניע את הגולשים באתר שלך להגדיל את האינטראקציה איתך?
הנעה לפעולה מוגדרת בפסיכולוגיה כאינטראקציה שגורמת למישהו לנקוט פעולה שאחרת יתכן והיה אדיש לגביה ונטול מוטיבציה מיוחדת לעשות אותה.
כדי להשפיע על אנשים, עלינו להבין את האינטרסים הפסיכולוגיים שמניעים אותם . האתגר להבי
אסטרטגיית קידום האתרים של אמזון
אמזון היא הקמעונאית הגדולה בעולם בתחום המסחר באינטרנט. למרות זאת היא ינה מיישרת קו עם המוסכמות בכל הנוגע לפעילויות השיווק באינטרנט ובפרט בנוגע לקידום האתר שלה.
להלן מספר דוגמאות :
- אמזון מהמרת על מונחי PPC שאינם רלוונטים עבורה גם היכן שהיא לא יכולה להשלים את ההזמנה. כלומר גם במקרים שהמוצר
הריקוד של גוגל - תוצאות חיפוש מותאמות אישית
קידום במנועי חיפוש: דירוג מנועי החיפוש משתנה בקרב המחפשים.
קידום אתרים באינדקס של גוגל הוא אחד המדדים להצלחה בשיווק באמצעות האינטרנט. לכאורה זהו מדד שקל למדוד ולפקח עליו, אולם יחד עם זאת מומלץ להפסיק להתנהג באובססיה לגבי עליות ובעיקר ירידות בדירוגים שעשויות להתרחש מידי פעם. ת
ההשפעה של גוגל באז על קידום אתרים
לאחרונה גוגל השיקה רשת חברתית חדשה - Google Buzz .Google Buzz תוכננה כדי לספק למשתמשים פלטפורמה שתרכז את כל תוכני הרשתות החברתיות בהם הם חברים למקום אחד מרכזי. Google Buzz היא מהלך שנועד להתחרות בהצלחה חסרת התקדים של Facebook ו Twitter. בעוד שזמן השהיה והשימוש בגוגל הוא לפרקי זמן קצרים, ממוצע
קידום אתרים - משלב המחקר עד שלב ניתוח התוצאות
תהליך קידום אתרים, משלב עשרות מרכיבים אשר יחד משפיעים על המיקום היחסי של האתר בתוצאות החיפוש. קשה לאמד בדיוק את ההשפעה היחסית של כל רכיב, אולם יחד עם זאת, ברור כי שיפור רק בחלק מהרכיבים, אינו מספיק בדר"כ להשגת התוצאות המקוות.
להלן פירוט השלבים החשובים:
1. מיפוי התחרות
מודיעין תח
מהם העקרונות העיקריים של קידום אתרים?
ארבעת הגורמים העיקריים שמשפיעים על ההצלחה בפעילות קידום אתרים הם:
(1) יצירת תוכן איכותי ורלוונטי
(2) בניית קישורים פנימיים במילות מפתח , וקישורים מאתרים אחרים
(3) מחקר מילות מפתח רחב ומעמיק
(4) מבנה אתר ומהירות טעינת העמודים
תוכן איכותי ורלוונטי
תוכן רלוונטי הינו קריטי לשיפור הדירוג במ