שיווק באינטרנט

 תנועה איכותית ומתמדת של גולשים היא נשמת אפו של כל אתר אינטרנט. עובדה זו שהפכה להיות נחלתם של כל העוסקים בתחום, מייקרת באופן מתמיד את מחיר העלות למשיכת גולשים לאתר בקמפיינים מסוג pay per click או קידום אתרים אורגני.

זה נכון שיש טכניקות לשפר את הקמפיינים שרצים באמצעות גוגל, מבחינת יחס המרה , התאמת טובה יותר של תוכן של המודעה - לביטויי החיפוש , אולם הביקושים העצומים שיש לפרסום בגוגל, והמחירים היקרים מאד שקיימים בביטויים בעלי נפח חיפוש גבוה, מחייבים חשיבה מחודשת על הקצאת תקציב השיווק באינטרנט, בעיקר לחברות בעלות תקציב שיווק נמוך.

כמו בכל תכנון תקציב - מומלץ לאמץ מספר שלבי עבודה לניהול ובקרת התקציב:

1. הצבת מטרות לקמפיין -  האם אתה רוצה למכור יותר מוצר? האם המטרה שלך לאסוף כתובות דוא"ל לייצור מנויים? האם אתה רוצה לבגדיל את הפניות לבקשת מידע דרך טופס צור קשר?

2. מדידת הביצוע  - בעיקר בתקציב מוגבל , יש צורך לוודא כי משאבי הפרסום מנוצלים בצורה מקסימאלית. מנהל הקמפיין צריך לעקוב אחר עלות משיכת הגולשים לאתר (עלות מדיה), ואת מדידת האפקטיביות של כל אפיק במונחים ברי השוואה של של pay per click או  pay per lead 

dreamview-seo.co.il

צרו קשר

משכית 22, הרצליה פיתוח

09-9514276

09-9514025

info@dreamview.co.il

אודות

Dreamview הינה בעלת ניסיון של מעל 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.
בראיה שלנו קידום אתרים הוא מכלול של שירותים שראשיתו בהבנה טובה יותר של החברה ,יתרונותיה וקהל לקוחותיה.
מטרתו העיקרית של תהליך קידום אתרים היא הגדלה מתמדת של כניסת גולשים שמחפשים מידע ושירותים אודות מוצרים ושירותים שהחברה שלך מספקת.