עסקים רבים כיום מתמודדים עם האתגר של מציאת לקוחות חדשים. אחד המודלים החדשים שהתפתחו בתחום הפרסום באינטרנט הינו תשלום לפי לידים ( Pay Per Lead) , שמשמעותו יצירת קשר הדוק יותר בין תוצאות הפרסום וקידום האתר לבין פונקציית המכירות של החברה.

תשלום לפי לידים היא שיטה שבה המפרסם משלם רק עבור עבור פניות של לקוחות פוטנציאלים שנוצרו באמצעות הקמפיין הפרסומי.  במונחים של פרסום באינטרנט, זה אומר כי אמצעי המדיה מציג את המודעות של המפרסם ומקבל תשלום קבוע עבור כל משתמש אשר מילא את פרטי הקשר של בטופס יצירת הקשר.

באמצעות שכזה לחברת קידום האתרים יש מוטיבציה לקדם את האתר במקסימום מילות המפתח האפשריות וכן להתאמץ יותר לקדם כל מילה בודדת בפני עצמה, על מנת להגדיר את מספר הפניות שהלקוח מקבל ובכך להגדיל גם את הכנסתה.

היתרונות של מודול התגמול לפי לידים:

1. קיצור הזמן לתוצאה הרצויה

קידום אתרים בתוצאות האורגניות יכול לקחת זמן, לעיתים אפילו מספר חודשים. המשמעות היא שללא מודל שנותן פתרון גם לטווח הקצר , המפרסם יכול יכול להפסיד זמן ולקוחות רבים מידי. מודל של תגמול לפי לידים נותן מוטיבציה לחברת קידום האתרים להפעיל בעצמה ועל חשבונה אמצעי פרסום נוספים גדול תוכניות שותפים, פרסום בקישורים ממומנים בגוגל, פרסום בפורטלים מובילים, ליזום פעילות ברשתות חברתיות וכו. התגמול עבור תוצאות בזמן הקצר ממרחיב את אפשרויות הפעולה ומשפר מאד את פונקציית המכירות של הארגון.

2. קשר ישיר בין הוצאה לתוצאה

במרבית ההסכמים לקידום אתרים , התשלום נעשה על בסיס ההבנה שעל חברת קידום האתרים להשקיע מאמצים לקדם את האתר ברשימת מילים מוגדרת. במרבית המקרים יעברו מספר חודשים עד שהאתר יקודם במילים שנבחרו, וגם אז ככל הנראה לא ניתן יהיה להציג מיקומים גבוהים בעמוד הראשון בכל המילים. במרבית הסכמי קידום האתרים מתגלים פערי הציפיות לאחר תקופה של 3 חודשים. הלקוח משוכנע כי הוא משלם מספיק כדי לקבל יותר פניות , וחברת קידום האתרים מתוסכלת מחוסר הערכת התוצאות שהושגו בביטויים שהאתר כן הצליח להתקדם בהם. במודל הרגיל אכן קשה לנבא את מספר הפניות שיתקבלו כתוצאה משיפור המיקומים ולכן נוצר פער הציפיות. זו הסיבה שמודל תשלום לפי פניות הוא הוגן יותר שכן בטווח הקצר הכנסות חברת קידום האתרים קטנות יותר, אולם הן הולכות וגדלות ככל שמושגות תוצאות טובות יותר עבור הלקוח.

3. ליד איכותי הוא ליד שעבר את "מסננת האתר" 

על פי סקר שנעשה בקרב מנהלי שיווק בישראל , למעלה מ  56% מהנשאלים ציינו כי כי הם אינם מרוצים מאיכות הלידים שמתקבלת מחברות למכירת לידים. הסיבה היא שליד טוב הוא ככל הנראה יותר מאשר שם ומספר טלפון, שנמכר במקביל ל5- מתחרים. ליד איכותי הוא ליד שבחר מיוזמתו להשאיר פרטים בטופס של חברה "מזוהה" שממנה הוא גם מצפה לשמוע כאשר יתקשר אליו נציג המכירות. מעבר ב"מסננת" של האתר או של דף הנחיתה הנושא את הלוגו של הפירמה , אשר בה נחשף הלקוח למסרים של החברה ובוחן את התאמתה אליו, שונה באופן מהותי מאשר פניה שהתקבלה מחברה למסחר בלידים, שהגולש אינו יודע למי יועברו הפרטים שלו, ומראש מתעורר בוא אנטגוניזם למשעה קולו של איש המכירות, מה גם שהסיבה שהוא השאיר פרטים היא בדרך כלל על מנת לקבל את הצעת המחיר הזולה ביותר.

השיטה של Dreamview
על מנת למקסם את איכות הלידים המתקבלים בתהליך קידום אתרים ופרסום באינטרנט, פיתחנו כלי אוטמטי לניהול לידים המאפשר לעקוב ולנהל מעקב בצורה אוטומטית אחרי מקורות הלידים הטובים ביותר , הן בחתך של מילות המפתח האפקטיביות ביותר ולחלופין הקמפיינים בטובים ביותר שהתנהלו באתר זה או אחר.

באמצעות מערכת זו הלקוחות שלנו מקבלים התמורה הטובה ביותר עבור תקציבי הפרסום וקידום האתרים שלהם . אנחנו יודעים להתחייב למינימום של פניות חודשיות עבור כל תקציב ועבור כל לקוח. אתם מוזמנים לנסות אותנו.