באופן לא מפתיע הרגלי הגלישה של גברים ונשים די שונים. למרות שבעבר לקח לנשים יותר זמן לאמץ את השימוש באינטרנט, מחקרים מראים שהיום שנשים משתמשות יותר מהר מגברים באינטרנט . נשים משתמשות ברשת בעיקר למטרות חיפוש מידע (ליקוט בלשונו של אבי קושניר) ,בעוד שגברים מעדיפים להשתמש בו בתור כלי בידור. 

מחקר שנעשה בארה"ב מראה כי הרגלי השימוש של גברים באינטרט הם בעיקר:

·    לקרוא חדשות ספורט ופוליטיקה
·    לבצע הזמנות מכשירי חשמל / נופשים / גאד'טים
·    לחפש הזדמנויות באתרי יד 2
·    לכתוב תגובות בבלוגים ופורומים
·    להוריד מוזיקה
·    לצפות ב You Tube

נשים משתמשות באינטרנט כדי:

·    לקבל מידע בריאותי
·    לקרוא מידע רוחני , פסיכלוגי , משפחתי
·    להשתתף ברשתות חברתיות ולהשתתף בקבוצות ב Facebook

מחקר אחר שמעשה בארה"ב מראה כי:

-   62.3% מהנשים משתמשות באינטרנט בתור המקור העיקרי שלהן למידע על המוצרים שהן שקלו לרכוש
    51.7% מהנשים משתמשות באינטרנט בתור הדרך העיקרית לשמור על קשר עם המשפחה.

המסקנה העיקרית היא שגברים משתמשים באינרטנט בעיקר לצורכי בידור וקבלת מידע נקודתי בתחומי חדשות ומסחר, בעוד שנשים נוטות להיכנס לאינטרנט כדי לחפש מידע שעוזר להם בטיפוח עצמן וסביבתם. כמובן שסטריאוטיפים המגדריים נשמרים גם באינטרנט.

טיפ לסיכום : אם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם הם גברים המיקוד צריך להיות יותר על מידע אקטואלי, קונקרטי וחדשותי. אם הקהל שלכם הוא בעיקר נשים, כדאי לפתח באתר אזורי מאמרים עם מידע נרחב על השירותים שהחברה מספקת, ולפתח קהילות וקבוצות דיון באתר.