דיווח ללקוח

 

 

פעילות שיווק באינטרנט וקידום אתרים בפרט, דורשים השקעות חודשיות לא מבוטלות. מדידה ודיווח חודשיים של אפקטיביות הפעילות להגדלת היקף התנועה לאתר וכתוצאה מכך הגדלת הפניות מלקוחות פוטנציאלים שהתקבלו במהלך החודש, הינם קריטים לבחינת ההחזר על ההשקעה (ROI) .

אנחנו מבינים את חשיבות הדיווח על מנת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלנו, ועל כן מתזמנים שיחות שבועיות וכן דוח חודשי מקיף.

 מה כולל הדוח החודשי?

• דירוג מילות המפתח : הדוח כולל רשימה מלאה של ביטויי המפתח שמקודמים, מיקומם הנוכחי בגוגל, ושינוי לעומת הדוח הקודם.

• דוח ניתוח התנועה באתר: ניתוח היקף התנועה שהגיעה לאתר בתקופה הדיווח, מקורות התנועה לאתר(מנועי חיפוש, פרסום באתרים אחרים), העמודים הנצפים ביותר, העמודים בעלי שיעורי הנטישה הגבוהים ביותר, מילות מפתח שדרכם התקבלו הפניות באתר, ועוד. 

שיטת הדיווח שלנו כוללת התייחסות להיבטי התוצאות של מכלול פעילות השיווק באינטרנט לרבות מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, תוכניות שותפים ומאפשרת השוואת הביצועים וניתוח מגמות לאורך זמן.