פרסום באינטרנט

תוכנית השותפים שלנו
במהלך השנים האחרונות הפרסום בגוגל הפך להיות מורכב יותר, עם כניסתם של מפרסמים חדשים ועליית מחירי הפרסום בצורה משמעותית בעקבות כך. הצורך למקסם כל קליק בצורה מקסימאלית ומנגד אימוץ טכניקות שמוכיחות את עצמן כמוזילות את העלות לקליק דורשים ידע מקצועי רב יותר. הצלחה בפעילות הפרסום בגוגל אינה בהכרח רק פונקציה של העלאת הצעת המחיר לקליק בממשק של גוגל אדוורדס. אז מה כדאי לדעת לפני שממשיכים לזרוק כסף על מכונת המזומנים של גוגל?

מיקוד גיאוגרפי
בהנחה שהפרסום צריך להיות ממוקד במדינות ספציפיות, אין טעם להציגו לכל העולם. לכן, אחת האופציות שחשוב להקפיד להגדיר אותן בעת בניית הקמפיין בגוגל היא האזורים הגיאוגרפיים בהם רוצים לפרסם את המוצר או השירות.

מיקוד גיאוגרפי מתייחס ליכולת של מנוע החיפוש לזהות את כתובת ה-IP של הגולש המשתמש במנוע החיפוש ולייחס לכתובת זו מיקום גיאוגרפי. אם הגולש אינו נמצא בשטח גיאוגרפי שהוגדר על ידי המפרסם הרי שהמודעה לא תוצג.

דרך אחרת ,טריוויאלית יותר, היא לכוון לשאילתות חיפוש שכוללות את שם האזור הגיאוגרפי. למשל : "מלון בניו-יורק". אם בעל בית המלון בניו-יורק לא רצה להציג תוצאות לגולשים מישראל,הרי שגם במקרה זה לא תוצג המודעה של אותו מלון.


סינון ביטויים
השימוש בסינון ביטויים או בשמו האחר, מילות מפתח שליליות, הוא דרך קלה, למנוע תנועת סרק לאתר. כאשר המוצר או השירות שלך אינו מכיל תכונה מסויימת, אין טעם להציג את המודעה לגולשים שמחפשים את אותן התכונות. הדוגמא הבולטת ביותר היא המילה "חינם". בתחום שלנו - קידום אתרים - ישנם גולשים רבים שמחפשים את הביטוי "קידום אתרים בחינם", מאחר ולנו אין שירות שכזה, הרי שכל גולש שמגיע דרך חיפוש שכזה הוא מבקר סרק באתר שהושקע בו תקציב פרסום מיותר. דוגמאות שרלוונטיות כמעט לכל התחומים הם מחפשי עבודה. למרפאת שיניים שאינה מחפשת עובדים, כדאי להוסיף לרשימת המילים השליליות את המילים "דרושים", "חיפוש עבודה". סוג אחר של גולשים שאינו רלוונטי למרבית העסקים הוא מחפשי מידע כללי. גולשים אלו משתמשים בביטויים כמו "הגדרה של..", "מושגים ב..", "מזה..?", "מאמרים בנושא..", "קורסים ב..", "השתלמות ב..."

תהליך הסינון יכול להיעשות בהדרגה, על פי ניתוח ביטויי החיפוש שהגולשים מגיעים דרכם לאתר. כאשר מזהים ביטוי חיפוש שככל הנראה מייצג גולש שאינו רלוונטי הרי שהוספתו לרשימת הביטויים השליליים תמנע גולשים נוספים בעתיד להגיע דרך ביטויים אלו.

קידום אתרים דורש הבנה מעמיקה ומחקר מתמשך של האלגוריתמים לפיהם עובדים מנועי החיפוש המובילים. האתגר הגדול בקידום אתרים הוא להבין מהר ככל האפשר כיצד השתנה האלגוריתם ולהגיב על כך לפני המתחרים. היתרון של חברת Dreamview הוא בגישה פרואקטיבית למחקר מתודולוגי מתמשך ופיתוח של כלים שנועדו להקדים את המתחרים הן בקידום של ביטויים חדשים, והן ביצירת שיתופי פעולה עם פורטלים, תוכניות שותפים , ופעילות ברשתות חברתיות, על מנת להזרים לאתר תנועה מגוונות ורלוונטית באופן שימקסם את תקציב הקידום האתרים והשיווק באינטרנט של הלקוח.

השירותים שאנחנו מציעים:

קידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים אורגני בגוגל או בשמו האחר ,אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא תהליך שמטרתו היא הגדלת כמות המבקרים באתר על ידי שיפור המיקום של האתר בתוצאות של מנוע החיפוש (SERP). באופן טבעי ככל שאתר מדורג גבוה יותר , כך גובר הסיכוי שמספר גדול יותר של מחפשי מידע, יגיעו את האתר. שירות קידום האתרים כולל מחקר מילות מפתח מקיף, התאמת הקוד לסטנדרטים הנדרשים על ידי מנועי החיפוש , הוספה הדרגתית של תוכן וקישורים איכותיים, יצירת ממשק לרשתות חברתיות, והפקת דוחות תקופתיים ללקוח לצורך מעקב ההתקדמות במספר הכניסות ובדירוגי האתר.

קישורים ממומנים
קישורים ממומנים או PPC , הם אלטרנטיבה אפקטיבית לכל מי שאינו מקודם היטב בתוצאות של גוגל. יחד המחירים שמשולמים כיום לקידום אתרים ממומן בגוגל עבור כל קליק עולים מידי יום ולכן חשוב למקסם את התוצאה שמתקבלת מכל קליק, על ידי מיטוב עמודי הנחיתה, והגדלת מספר הפניות שמתקבלות מהקמפיין. באמצעות מערכת CRM חכמה שפיתחנו אנחנו יודעים לנתח את הביצועים של כל "מילת מפתח" מבחינת איכות הפניות שמתקבלות ובאמצעותה לייעץ ללקוחותינו כיצד לנתב טוב יותר את תקציב הפרסום שלהם.

dreamview-seo.co.il

צרו קשר

משכית 22, הרצליה פיתוח

09-9514276

09-9514025

info@dreamview.co.il

אודות

Dreamview הינה בעלת ניסיון של מעל 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.
בראיה שלנו קידום אתרים הוא מכלול של שירותים שראשיתו בהבנה טובה יותר של החברה ,יתרונותיה וקהל לקוחותיה.
מטרתו העיקרית של תהליך קידום אתרים היא הגדלה מתמדת של כניסת גולשים שמחפשים מידע ושירותים אודות מוצרים ושירותים שהחברה שלך מספקת.