קידום עסק בגוגל, עשוי להיות מעט מורכב עבור מי שאינו מנוסה בכך. להלן 10 טיפים שכדאי לדעת על מנת לשפר את התוצאות:
 

1. יצירת דף נחיתה נפרד עבור כל מוצר / שירות. יצירת עמודים בעלי מסר ממוקד תגדיל מאד את יחס ההמרה של הקמפיין, ולמרות הגדלת ההוצאה בשלב יצירת הקמפיין מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה מהר מאד.

2. בחינת המסר הפרסומי. מומלץ לייצר מספר מודעות שונות המכילות קופירייטינג שונה, כדי לבחון את האפקטיביות של כל אחת מהן. יצירת וריאציות שונות תאפשר לפנות לקהלים שונים מחד ולבחור בטווח הארוך את המודעה האפקטיבית ביותר מבחינת אחוזי הקלקה.

3. הימנע משימוש בביטויים או שמות מסחריים של מתחרים. מלבד הסכנה בתביעה על שימוש אסור בסימן מסחרי, גוגל עשויה לגרום להשעיית החשבון ולהפסקת הקמפיין הפרסומי.

4. הצטרפות ל"רשת הפרסום של גוגל". רבים מאיתנו בוחרים שלא לאפשר פרסום באתרים המציגים מודעות של גוגל מחשש שבעלי האתרים ברשת ינצלו זאת לרעה על מנת להפיק מכך רווחים. בסך הכל מדובר בכלי אפקטיבי מאד שמאפשר להציג מודעות באתרים רבים שבמהותם קרוביםבעולם התוכן שלהם להקשר של מילות המפתח בהם בחרת לפרסם. מניסיונו למדנו כי ניתן לפרסם במחירים נמוכים יותר פר קליק ביחס למחיר בפרסום ישיר בתוצאות החיפוש של גוגל. יחד עם זאת תמיד ניתן לנכש עשבים שוטים ולבחור לא לפרסם באתרים בעייתים.
 

5. הוסף קריאה לפעולה. מומלץ להוסיף תמריץ ליצירת קשר מיידית על מנת שמי שכבר נתקל במודעה מבין מאות הפרסומים שהוא צופה בהם בכל יום, יתרשם וירצה לקבל עוד מידע, עכשיו.

6. השתמש במילות מפתח בטקסט המודעה. הראה למחפש כי המודעה שלך רלוונטית למה שהוא חיפש. גוגל תציג את מילות החיפוש באופן מודגש בתוך הטקסט של המודעה, עובדה שתעזור להבליט את המודעה.
 

7. הצע מחיר גבוה בהתחלה. מערכת המודעות של גוגל קובעת את המיקום בהתאם לתקציב שהוצע לכל קליק. יחד עם זאת התקציב המדויק שנגבה הוא שקלול של הצעות המתחרים ולא בהכרח העלות המקסימאלית שהוצעה על ידי כל מפרסם. לכן מומלץ להציע בתחילת הקמפיין, תקציב גבוה לקליק על מנת להתחיל להציג את המודעות במקומות גבוהים, לקבל תחושה של התקציבים הנדרשים לכל מילה, ורק לאחר מכן להקטין את התקציב לכל מילה שיאפשר תצוגה במקום ריאלי.

8. הימנע מלחמת מחירים. אל תבזבז כסף בכניסה למלחמות מחירים סביב מספר מצומצם של מילות מפתח תחרותיות. במקום זאת, הרחב את רשימת מילות המפתח שלך והוסף ביטויים פחות תחרותיים גם אם נפח החיפוש בהם נמוך יותר. באופן זה ניתן יהיה להקטין באופן משמעותי את העלות הממוצעת לקליק.
 

9. השתמש במילות מפתח שליליות. מומלץ להוסיף להדגרות מילות המפתח גם מילת מפתח שלילית, כלומר מילים שעצם הופעתן בשאילתת החיפוש לא יציג את המודעה שלך בתור אלטרנטיבה. למי שמעוניין לפנות לקהלי פרימיום אין סיבה להציג מודעות למי שמשתמש בביטוי חיפוש הכוללים ביטויים כגון : בהנחה , חינם, בזול, וכו.

10. עקוב אחר התוצאות. אל תסמוך על כלי דיווח של גוגל. הם טובים, אבל כדי לחפש פירוט רב יותר בכלי סטטיסטיקה אחרים כגון Google Analytics, בעיקר על מנת לראות את הביטויים המדוייקים באמצעותם הגיעו גולשים בפועל לאתר.


חברת Dreamview מתמחה בתחום קידום עסקים בגוגל, ומספקת שירותי קידום אורגני וקידום ממומן לחברות המובילות בישראל.