שמירה על עקביות בנושא הוספת תכנים, קישורים , והשבחה מתמדת של קוד האתר, היא חלק מכריע בהצלחה של תהליך קידום אתרים. ללא עקביות המאמצים הקידום יאבדו מהאפקטיביות שלהם, ולאורך זמן תורגש ירידה הדרגתית בתוצאות האתר.

פרסום תדיר - עדכוני תוכן נכונים לגבי אתרים בדיוק כפי שהם נכונים לבלוגים. אתר שאני מתעדכן מידי שבוע-שבועיים בתוכן כלשהו, הוא "משעמם" את הגולשים החוזרים ומבקרים בו וגם את מנועי החיפוש. עדכוני תוכן יכולים להיות בנוגע לסקירת פתרונות שניתנו ללקוחות שונים, מוצרים חדשים ונושאים אקטואליים בתעשיה בארץ ובעולם, כל תוכן מקצועי קצר כארוך נחשב. כדאי לזכור להשתמש במילות מפתח בטקסטים החדשים על מנת לקבל את הפידבק הנחוץ ממנועי החיפוש. עיצוב , מבנה העמוד וקישורים פנימיים - במערכות ניהול תוכן, מומלץ להתממש במינימום תבניות ולשמור על אחידות מבני העמודים מבחינת פריסת כתובות URL של האתר , פריסת התוכן בדף, מיקום התפריטים, מיקום כותרות H1, מיקום תגי מטא בקוד ה HTML. בנושא העיצוב, כדאי לשמור על עקביות כפתור קריאה לפעולה / טופס פניה, על מנת לעזור לגולש להתמצא במעבר מעמוד לעמוד. גם בנושא הקישורים הפנימיים שבהם נעשה שימוש בתוך התוכן, כדאי לשמור על עקביות בשם הקישור והדף אליו הוא מפנה, ולהמנע מקישור בעל שם זהה שמפנה לעמודים שונים שכן זה עלול לבלבל את מנועי החיפוש ולהחליש את הקידום של העמודים הרלוונטים.

אימוץ רעיונות חדשים- קידום אתרים ברשת הוא לא פרויקט חד פעמי. תהליך קידום אתרים הוא מתמשך, והקרדיט שמנועי החיפוש נותנים למאמצי קידום האתר גם הם נצברים לאורך זמן. חשוב מאד לעדכן את האתר בטכניקות חדשות של קידום אתרים , שכן האלגוריתמים של מנועי החיפוש משתנים כל הזמן. יחד עם זאת, כאשר השפעה של שינוי חדש לא ידועה, כדאי לנסות אותה על עמודים נבחרים לפני שמכילים אותו על כל האתר., שכן בסופו של דבר בכל אתר יש דברים שעובדים יותר טוב לעומת אתרים אחרים שכתובים במערכות שונות ובקידוד שונה.