אתיקה באופטימיזציה למנועי חיפוש: ההגנה הטובה ביותר של אתר האינטרנט שלך נגד עדכוני האלגוריתם של גוגל

זהו שיעור כואב שבעלי אתרים רבים לומדים בדרך הקשה. בזמן שבניית קישורים הינה חלק חיוני בשיווק במנועי חיפוש עבור אתר אינטרנט, מקצוענים רבים בתחום, מגזימים. כן, אסטרטגיית בניית לינקים אגרסיבית יכולה להשיג לאתר שלך דירוג גבוה יותר בגוגל מהר יותר, ואותן שיטות שיצרו את ההצלחה יכולות לגרום לאתר שלך להתמוטט ברגע שגוגל מעדכנים את אלגוריתם החיפוש. מדוע?

גוגל מעצב את אלגוריתם החיפוש שלו כדי להראות אתרים שאנשים אוהבים ראשונים. דרך אחת לפיה האלגוריתם קובע כמה האתר מועדף היא על ידי ספירת הלינקים שחוזרים חזרה לאתר. כאשר עוגן הטקסט המתאים לקישור מכיל מונח הרלוונטי לתוכן של הדף המקושר, גוגל רואה את זה כאישור לכך שהקישור הוא מה שהמחפש מנסה למצוא.

יכן שיווק במנועי חיפוש משתבש- מומחים בשיווק במנועי חיפוש משתמשים במידע הזה על מנת לקדם אתרים באמצעות כמה שיטות. הם יכולים לכתוב מאמרים לאתר אינטרנט אחר ולהשתמש בשורה מתחת לכותרת שנועדה למחבר כדי ליצור לינק רלוונטי חזרה לאתר אותו רוצים לקדם. הם יכולים להשאיר תגובות בפורומים רלוונטיים ובפוסטים של בלוגים עם לינקים חזרה לאתר. השיטות האלה לא היו בעייתיות עד שמומחים לשיווק במנועי חיפוש לקחו אותן רחוק מדי עם "קישורים לדואר זבל".

הם השתמשו בשיטות כמו תשלום עבור לינקים, הפניות במאמרים וברשתות בלוגים, שכולם עוצבו אך ורק למטרת בניית לינקים. הם בנו אתרים רק כדי לקשור אותם חזרה לאתרים אחרים שהם רצו לדרג בצורה טובה. הם השתמשו מדי בהודעות מהעיתונות כדי לשים את הלינקים שלהם באתרי אינטרנט חדשים. כמו האנשים הרעים הפתגמיים מהמערב הישן, הם רכבו עם מה שנקרא "כובע שחור", שיטות שיווק שהציעו תגמולים גדולים, יחד עם סיכון רב.

לא אתי משמעו לא יעיל- למרבה הצער, מומחים לשיווק במנועי חיפוש כאלה עדיין קיימים, למרות הסיכונים ולמרות שהעדכונים של גוגל גרמו להרבה מהשיטות האלה להיות חסרות תועלת. הם עושים את זה משום שבעלי עסקים תמימים המחפשים מומחה שיבנה את נוכחות הרשת שלהם, לא מבינים בזה. לרבים אין שום מושג שהם משלמים למישהו כדי שיהרוס את נוכחות הרשת שלהם.

ז'אנר חדש של סוכנויות שיווק במנועי חיפוש מגיח בגלל הבעיה הזאת. הסוכנויות האלה מתמקדות באתיקה בשיווק במנועי חיפוש. הן לוקחות את הזמן כדי להדגיש את השיטות בהן הן משתמשות כדי לשווק אתר אינטרנט. מומחי השיווק במנועי חיפוש האלה מתמקדים בבניית לינקים איטית אך יציבה ובעוד שיטות שיווק הבונים את מוניטין האתר שלך והקהל שלך מבלי לסכן את האתר שלך בנפילה בפעם הבאה שגוגל משנה את האלגוריתם שלו.

הכללים החדשים של שיווק אתי במנועי חיפוש- פראטיק דולייקה, אסטרטג מוביל בשיווק במנועי חיפוש וסגן הנשיא השיווקי של חברת "E2M פתרונות", ארגון המתמקד בשיטות של שיווק אתי במנועי חיפוש, מסביר כיצד בעלי עסקים יכולים להימנע מהמשווקים חסרי המצפון האלה. חפש אחר המרכיבים הבאים:

• למומחי שיווק במנועי חיפוש צריכה להיות מדיניות של שיטות שיווק המדגישה את השיטות בהם משתמשים לבניית לינקים.
• חפש אחר עבר מוכח של הצלחה דרך מחקרי מקרה ועדויות של לקוחות.
• השווה מדדים אצל ספקים שונים. מדדים נמוכים בצורה יוצאת דופן הם סימן לאיכות עלובה.
• שאל על תכנית מפורטת שבאמצעותה הסוכנות מתכננת לשווק את אתר האינטרנט שלך.
• חפש אחר סוכנויות המבינות את כל ההיבטים של שיווק באינטרנט, כולל עיצוב האתר, פיתוח רשת ושיווק במנועי חיפוש (אופטימיזציה בתוך העמוד ומחוצה לו).

מנועי חיפוש ממשיכים לפתח את האלגוריתמים לחיפוש כדי לעצור את השיטות המניפולטיביות שמומחי שיווק במנועי חיפוש משתמשים באתרים כדי להגביר נראות ברשת. שיווק במנועי חיפוש הוא כבר לא דחיסה של מילות מפתח לאתר אינטרנט ורדיפה אחר נפח רב של לינקים. חפשו אחר מומחים לשיווק במנועי חיפוש המשתמשים בגישה הוליסטית כלפי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט עבור מנועי חיפוש.

בעידן החדש של שיווק אתי במנועי חיפוש, התהליך בו משתמשים כדי לקדם את אתר האינטרנט שלך צריך להיות לך ברור כשמש, כמו גם ללקוח. חברת השיווק במנועי החיפוש בה אתה משתמש צריכה לעדכן אותן לגבי השימושים בהן היא משתמשת על מנת לשווק את האתר שלך על ידי שיתוף בדוחות ומידע על לינקים, בזמן שהיא בונה את נוכחות הרשת שלך.
בעיקר, ברח מכל סוכנות שמבטיחה לשים אותך בעמוד הראשון של גוגל עבור מונח חיפוש נתון. אפילו אם הם יכולים לשים את האתר שלך בראש עמוד תוצאות החיפוש מהר, השיטה שצריך להשתמש בה על מנת לעשות את היא מסוכנת וסביר שתציב אותך בתחתית תוצאות החיפוש בפעם הבאה שיש עדכון של גוגל.