מאמרים

משתמשי אינטרנט ברחבי העולם קיבלו בזרועות פתוחות את פייסבוק, טוויטר ופלטפורמות חברתיות אחרות ככלים לתקשורת, למסחר ולמהפכות. כיום עסקים המבקשים למקד את הפעילויות שלהם האזורים גיאורפיים מסויימים, הם יכולים לעשות זאת בדיוק רב מאד באמצעות פייסבוק וכלי המדיה החברתיית האחרים אולם כדי לקדם את האתר בגוגל באזורים מסויימים נדרש תחכמום רב יותר.
 

כמו קידום אתרים מקומי, גם מטרתו של קידום האתרים הבינלאומי היא להגדיל את הסבירות שאתר מסוים יעלה לראש תוצאות החיפוש, ובכך יאפשר שיעורי המרה טובים יותר. האתגר ברמה הבינלאומית הוא בחירת האסטרטגיות הנכונות למספר גדול של מיקומים, נורמות תרבותיות ושפות. הנה כמה נקודות עיקריות שכדאי לשקול בהיבט של קידום אתרים בינלאומי:

המאבק על מקום בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל מתגבר מיום ליום, ואתרים עם תוכן רענן ורלוונטי הם אלו שיוצאים עם ידם על העליונה.

נשמע כמו נוסחה קלה להצלחה, אבל בפועל כל מי שהתנסה בפעילות קידום אתרים יודע שמדובר במשימה סיזיפית ויום יומית. כל בעל אתר אינטרנט יודע שהצורך לייצר תוכן מקורי בתדירות יומית, היא משימה לא פשוטה. זו הסיבה שרבים פונים לכלים של מאגרי תוכן שעוזרים למצוא, לארגן ולשתף תוכן אונליין כדי לוודא שהאתר שלהם כל הזמן מספק עדכונים, עשיר בנושאים מגוונים ובעיקר ועשיר במילות חיפוש.

ביצועי האתר בהיבט של הקידום שלו במנועי החיפוש הוא בראש מעייניהם של רוב מנהלי השיווק בעולם הדיגיטלי של היום. רובם עסוקים בשאלה איזה וכמה תוכן צריך לייצר על מנת להתקדם הראשון בתוצאות החיפוש. חשוב לזכור שיצירת תוכן לבדה היא רק חלק מתהליך האופטימיזציה למנועי חיפוש. להלן מספר נקודות שכדאי לדבר בהקשר של קידום אתרים:

מוטרדים בשאלה אילו מלות מפתח להכניס לתגיות המטא כדי שחברה שלכם תדורג במקום הטוב ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל? אל תטרחו, לפי הפרסומים האחרונים - מנוע החיפוש של גוגל פשוט מתעלם מהן.

גוגל פרסמה ביום שלישי סרטון שמספק טיפים והצעות לסטרטאפים, שבעזרתו תוכלו להתמקצע באופטימיזציה של מנוע החיפוש ב-10 דקות בלבד.

 

 

ישנה תפיסה בקרב מנהלים רבים שקידום אתרים במנועי חיפוש הינה nykv מורכבת ויקרה ולכן הם דוחים את הטיפול בה. למרות שמדוברת בפעילות מורכבת יש בה צורך הולך וגובר בעידן בה מחירי הפרסום באינטרנט הולכים ועולים. מי שבוחר להתעלם מטיפול בקידום האתר שלו במנועי חיפוש, אתה למעשה מפנה את הגב שלו למקור החיוני ביותר ברשת ללקוחות בחינם- גוגל.
 

האם האופטימיזציה של האתר שלך במנועי חיפוש דורשת שיפור?

חוסר טיפול נכון בקידום האתר והתעלמות מביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש מקשים על גוגל לגלות את התוכן שיש באתר ולהציג אותו כתוצאות רלוונטיות עבור הגולשים. להלן שלוש דרכים מהירות כדי לדעת האם האופטימיזציה של האתר דורשת שיפור:

1. חיפוש שם הדומיין בגוגל מניב תוצאות מעטות יותר ממספר העמודים שהאתר שלך מכיל.

2. כתובות ה URL מורכב מאותיות ומספרים ולא משמות העמודים  

3. כותרות העמודים באתר לא מתארות במדויק את מה שכתוב בעמוד.

לנו ב Dreamview יש צוות מיומן בקידום אתרים מקצועי.

הערכים בהם דוגלת החברה:

◦ שיפור דרמטי בדירוג תוצאות החיפוש של לקוחותינו במסגרת תהליכי קידום האתרים שאנחנו מנהלים עבורם.
◦ פיתוח פתרונות טכנולוגיים המותאמים אישית לכל לקוח כדי לסייע להם לעמוד ביעדים העסקיים שלהם.
◦ עמידה באתגרי הכנולוגיה ושיפור מתמיד של המתודולוגיות והכלים בהם מבצועת טכניקת קידום האתרים.
◦ שילוב פתרונות קידום אתרים בצורה חלקה עם פעילות יחסי ציבור ואסטרטגיית השיווק הכוללת של העסק
◦ שקיפות בתהליכי העבודה ובניתוח התוצאות.

אחד הדברים המרתקים בתחום קידום אתרים , הוא שתמיד יש מקום לשיפור : אם בקידום של ביטויים קיימים או בגילויי של ביטויי מפתח נוספים וטיפול יסודי בהם בהיבט של תכנים מתאימים, קישורים וכו..

ניתוח מתמיד של האתר- ניתוח נתוני הסטטיסטיקה של האתר : כמות הכניסות היומית לאתר, משך השהיה של הגולשים באתר, עמודים נצפים ביותר, עמודים בעלי שיעור הנטישה הגבוהה ביותר, יחס ההמרה באתר , יחס ההמרה של עמודים נבחרים, יחס ההמרה של ביטויי מפתח נבחרים וכו. ניתוח מתמשך של ביצועי האתר מראה מה עובד באתר ומה לא.

שיפור מתמיד של עמודי התוכן אתר - אין אתר שלא זקוק לתחזוקה ומתיחת פנים מעת לעת. רצוי לבחון מעת לעת את כל עמודי האתר ולבדוק : קישורים שבורים, תגי מטא בכל עמוד, קישורים פנימיים, התאמת האתר לרזולוציות שונות ולדפדפנים שונים. להזנחה של פרטים אלו, גם אם הם קטנים למראית עין, ישנה השפעה מתמשכת במנועי החיפוש, שבמקרה הטוב תפגע בדירוג של עמוד ספציפי ובמקרה הפחות נעים תפגע בציון האיכות של האתר כולו.

עסקים רבים מנסים לשפר את ביצועי האתר עם פחות משאבים תוך שימוש קידום האתר באמצעות הכלים שמאפשרות הרשתות החברתיות. ישנם יתרונות משמעותיים של שילוב קידום בגוגל ובין פעילות ברשתות חברתיות בעיקר בשל היכולת למשוך קישורים חיונים לתהליך קידום האתר. טכניקה זו מאפשר למעשה קידום אתרים אוטומטי או למעשה קידום אתרים בחינם.

התוכן הוא המלך בהיבט של קידום אתרים
בעבר, מי שרצה לקדם את האתר בתוצאות הדירוג של גוגל, היה פשוט צריך לדחוס את מילות המפתח מספר רב של פעמים בתוך הטקסט ועל ידי כך גורם למנועי החיפוש לתת משקל רב יותר לאותו עמוד בתוצאות החיפוש. היום, קידום אתרים דורש תחכום הרבה יותר גדול. מנועי החיפוש למדו לנתח את התנהגות הגולשים וברגע שהם מזהים התנהגות של הצבעה ברגלים מצד הגולשים בעקבות טקסט סתמי שיש בו חזרה מיותרת על מילות מפתח , הם מורידים את דירוג האתר בהתאם.

ישנם שני היבטים חשובים של תוכן האינטרנט והם איכות וכמות:
• איכות פירושה כי התוכן צריך להיות כתוב היטב, ללא שגיאות כתיב מביכות , שמבריחות את הגולשים מקצועי בעומק הדיון שבו ו עשיר במילות מפתח.

• כמות, משמעותה, שאתר האינטרנט דורש עדכון באופן שוטף עם תוכן חדש . גולשים שחוזרים לאתר מפעם לפעם מחפשים מידע חדש וכשלא ימצאו אותו, האתר יפסיק להיות רלוונטי מבחינתם. תופעות אלו מאותרות על ידי מנועי החיפוש והם משנים את הדירוג בהתאם.

כלל ידוע לכל מי שעוסק בתחום השיווק באינטרנט כי מעטים הם הגולשים שמסתכלים על תוצאות חיפוש שנמצאות מעבר לעמוד הראשון. המהדרין יגידו שתוצאות מעבר ל 5 התוצאות הראשונות בגוגל היא כבר לא מעניינת. 

האמת שיש כאלו שמסתכלים מעבר לתוצאה 5, אבל הם מעטים. מחקר שנעשה בארה"ב ע"י חברת  הפרסום "צ'יקיטה" מראה מיקום בתוצאה הראשונה בגוגל מניב פי שתיים יותר תנועה מזו של התוצאה השניה. מחקר עדכני יותר מראה שיש הבדלים קצת פחות משמעותיים  בין מקום ראשון לעמות מקומות שני ושלישי, אבל מציין כי המקום הראשון פוקד את רוב תשומת הלב המתקבלת מהקליקים. לפני שמגיעים למסקנה כי כל מקום מלבד המקום הראשון הוא כשלון, ישנן כמה נקודות ששווה לקחת בחשבון.

חווית המשתמש מאותה שאלת חיפוש יכולה להשתנות מאוד מאדם אחד לשני. השינויים הללו מבוססים על ביטויי החיפוש עצמם, המיקום הגיאוגרפי של המחפש, האם המחפש משתמש בשירותים אחרים של גוגל כגון גוגל פלוס או GMAIL ועוד. כאשר חברה שוקלת את "הדירוג" שלה בתוצאות החיפוש, היא צריכים להבין שהתוצאות שהלקוחות שלה ראים יכולות להיות שונות ממה שהיא רואה בעיקר אם מדובר בלקוחות שנמצאים במדינות שונות או שהן עושות שימוש שונה בחיפושים בגוגל.

אופטימיזציה של אתרי אינטרנט למנועי החיפוש היא משימה שדורשת התמדה והשקעה לאורך זמן. מדובר בתחום מקצועי שדורש כמות גדולה של ידע, מסירות , והתמכרות חסרת פשרות לניתוח נתונים.
 
• מנועי חיפוש משתנים כל הזמן
מנועי החיפוש מנסים כל הזמן לשפר את הפרמטרים שלהם , כדי לספק לגולשים מידע רלוונטי ומדויק ולמנוע מבעלי אתרים לקידום אתרים אגרסיבי למרות שהתוכן בהם הוא באיכות ירודה .

מחקר מילות מפתח
כולם כמובן רוצה לבצע לקדם את האתר שלהם בביטויי המפתח המרכזיים והתחרותיים ביותר. זו משימה שניתן להשיג אותה אם מתאמצים מספיק זמן, אבל השאלה היא אם המאמץ מוצדק? ישנם בכל תחום חיפוש עשרות צורות חיפוש בדרגות תחרות נמוכות יותר שמייצגות נישת חיפוש שמאפיינים חלק מהלקוחות של אותו התחום. לצורך המטפאורה, אלו "פירות בשלים מאד שתלויים בחלק הנמוך של העץ". הסיבה שהם בשלים מאד, היא שהם מייצגים רלוונטיות גבוהה ומיקוד לעומת ביטויים גנריים , והגולשים שמשתמשים בהם הם בבחינת קונים שיודעים מה הם מחפשים , ובעלי מוטיבציה מיידית לקנות.


אופטימיזציה למנועי חיפוש הפכה להיות מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית שיווק לעסק. באופן כוללני, חברות כבר לא יכולות להתעלם מההשפעה והערך שיש לקידום בגוגל על תוצאות השיווק שלהן. בעבר קידום אתרים היה נחלתם של סטארט-אפים העוסקים בפיתוח ומכירה של מוצרים אינטרנטיים. כיום, כל עסק המונה מחברת ייעוץ בת אדם אחד ועד לחברות המדורגות ב  500 החברות הגדולות של כתב העת Fortune, משקיעות סכומי עתק בקידום האתרים שלהם כחלק מתוכניות השיווק שלהן.

אם אין לכם בארגון נושא משרה שזה תחום מומחיותו, סביר להניח שתחפשו שירותי  מיקור חוץ של פעילות האופטימיזציה למנועי חיפוש או בשמה המוכר יותר - קידום אתרים בגוגל.

אין מחלוקת שדירוג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל יש השפעה רבה הן על מונטין החברה והן כל היכולת להמריץ מכירות חדשות. 


אתיקה באופטימיזציה למנועי חיפוש: ההגנה הטובה ביותר של אתר האינטרנט שלך נגד עדכוני האלגוריתם של גוגל

זהו שיעור כואב שבעלי אתרים רבים לומדים בדרך הקשה. בזמן שבניית קישורים הינה חלק חיוני בשיווק במנועי חיפוש עבור אתר אינטרנט, מקצוענים רבים בתחום, מגזימים. כן, אסטרטגיית בניית לינקים אגרסיבית יכולה להשיג לאתר שלך דירוג גבוה יותר בגוגל מהר יותר, ואותן שיטות שיצרו את ההצלחה יכולות לגרום לאתר שלך להתמוטט ברגע שגוגל מעדכנים את אלגוריתם החיפוש. מדוע?

גוגל מעצב את אלגוריתם החיפוש שלו כדי להראות אתרים שאנשים אוהבים ראשונים. דרך אחת לפיה האלגוריתם קובע כמה האתר מועדף היא על ידי ספירת הלינקים שחוזרים חזרה לאתר. כאשר עוגן הטקסט המתאים לקישור מכיל מונח הרלוונטי לתוכן של הדף המקושר, גוגל רואה את זה כאישור לכך שהקישור הוא מה שהמחפש מנסה למצוא.

מרבית העוסקים בתחום קידום אתרים חלוקים בנוגע לפעילות שתורמת ביותר בפרויקט קידום אתרים. האם בחירת מילות המפתח? האם פיתוח לינקים רלוונטיים?

כל מומחה קידום אתרים  ייתן לך תשובה שונה. פיתוח תוכנית קידום אתרים מוצלחת  תלוויה במספר גורמים מרכזיים:
 

טקסט עשיר במילות מפתח:
רבים  מעמודי האתר צריכים לכלול מילים וביטויי מפתח, על מנת להבליט את המשקל היחסי של ביטויים האלו מתוך יתרת התוכן בעמוד. לפעילות זו נלווית פעילות מחקר על מילות מפתח, רצוי רחבה ככל האפשר, על מנת לתת לכל ביטוי עמוד תוכן נפרד משלו , ולהבליטו בתגיות HTML , שנדרשות לצורך קידום האתר. חשוב לזכור שהעמודים שכוללים תמונות גרפיות או חלונות מולטימדיה  אינם תורמים כמעט לקידום האתר, שכן מנועי החיפוש הם מבוססי טקסט.


כלי מדידה חכמים ושיפור חווית המשתמש, הם הכלים המרכזיים לקדם את פעילות השיווק הדיגיטאלי. להלן מדריך מקוצר לשיפור אפשרי של תהלי השיווק באינטרנט שניתן לשיישם בכל ארגון.

1. ליישם כלי מדידה מתקדמים. עולם השיווק הדיגיטאלי מאפשר איסוף מדידה של פרטים רבים אודות כל גולש ובאופן תיאורטי מאפשר ליישם את הרעיון של שיווק אחד על אחד. איסוף פרטים לגבי פעילות הגולשים באתר : קניות קודמות, מילות מפתח דרכם הם נכנסו לאתר, מספר עמודים נצפים, הוא כבר אינו נחלתם רק של חברות ענק כמו  אמזון או גוגל. כל ארגון יכול להשקיע במערכות סטטיסטיקה וניהול לידים מתקדמות ולהפיק יותר מכל גולש שנכנס לאתר.

קידום עסק בגוגל, עשוי להיות מעט מורכב עבור מי שאינו מנוסה בכך. להלן 10 טיפים שכדאי לדעת על מנת לשפר את התוצאות:
 

1. יצירת דף נחיתה נפרד עבור כל מוצר / שירות. יצירת עמודים בעלי מסר ממוקד תגדיל מאד את יחס ההמרה של הקמפיין, ולמרות הגדלת ההוצאה בשלב יצירת הקמפיין מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה מהר מאד.

2. בחינת המסר הפרסומי. מומלץ לייצר מספר מודעות שונות המכילות קופירייטינג שונה, כדי לבחון את האפקטיביות של כל אחת מהן. יצירת וריאציות שונות תאפשר לפנות לקהלים שונים מחד ולבחור בטווח הארוך את המודעה האפקטיבית ביותר מבחינת אחוזי הקלקה.

3. הימנע משימוש בביטויים או שמות מסחריים של מתחרים. מלבד הסכנה בתביעה על שימוש אסור בסימן מסחרי, גוגל עשויה לגרום להשעיית החשבון ולהפסקת הקמפיין הפרסומי.

שמירה על עקביות בנושא הוספת תכנים, קישורים , והשבחה מתמדת של קוד האתר, היא חלק מכריע בהצלחה של תהליך קידום אתרים. ללא עקביות המאמצים הקידום יאבדו מהאפקטיביות שלהם, ולאורך זמן תורגש ירידה הדרגתית בתוצאות האתר.

פרסום תדיר - עדכוני תוכן נכונים לגבי אתרים בדיוק כפי שהם נכונים לבלוגים. אתר שאני מתעדכן מידי שבוע-שבועיים בתוכן כלשהו, הוא "משעמם" את הגולשים החוזרים ומבקרים בו וגם את מנועי החיפוש. עדכוני תוכן יכולים להיות בנוגע לסקירת פתרונות שניתנו ללקוחות שונים, מוצרים חדשים ונושאים אקטואליים בתעשיה בארץ ובעולם, כל תוכן מקצועי קצר כארוך נחשב. כדאי לזכור להשתמש במילות מפתח בטקסטים החדשים על מנת לקבל את הפידבק הנחוץ ממנועי החיפוש.

שיפור הדירוג של האתר במנועי החיפוש המובילים (גוגל, יאהו או בינג) הוא משימה מאתגרת מאד, בוודאי כאשר כל אחד מהמנועים פועל לפי אלגוריתם בעל סט שונה של חוקים.
 

כל מנועי החיפוש הגדולים משתמשים באלגוריתמים שונים אשר בסופו של דבר מנסים להגיע לאותה המטרה : לספק לקהל המחפשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר שזמינות באינטרנט. בתעשיית החיפוש, יש מספר גורמים, אשר נחשבים כבעלי השפעה על רלוונטיות של עמוד אינטרנט מסוים למילת חיפוש מסויימת. כל אלגוריתם משקלל את הגורמים הללו בצורה שונה מעט. עובדה שיוצרת שוני בין התוצאות של מנוע למנוע.

למבנה עמוד האתר יש השפעה רבה בשיפור תוצאות קידום האתר במנועי חיפוש . למרות שמדובר בהיבט בסיסי של קידום אתרים, ישנה נטיה להזניח אותו לעיתים קרובות. בדרך כלל מדובר בשינוי די מורכב ויקר אם הוא לא נעשה היטב מלכתחילה.

פריסת האתר היא למעשה הדרך שבה מנועי החיפוש מבינים את שכבות המידע עליהן האתר בנוי. החלוקה לקטגוריות , הקישוריים ההדדיים בינהן, מיקומו של כל דף בהיררכיית הדפים - כל אלו יוצרים חשיבות פנימית בין הדפים בתוך האתר. קטגורייה שממוקמת לפני קטגוריה אחרת בתפריט, נחשבת "חשובה" יותר בעיני מנוע החיפוש , וכך גם דף שיש אליו קישור מעמוד הבית לעומת דף שקבור עמוק בתוך האתר. תשומת לב לעובדות אלו הינה חלק אינטגראלי מתהליך האופטימיזציה של האתר.

למה כדאי לשים לב בתכנון אתר אינטרנט?
 
1. פריסה מלמעלה למטה - ככלל, כאשר טקסט כלשהו מופיע קרוב לחלק העליון של העמוד הוא מקבל חשיבות גדולה יותר בהבנת הקונטקסט של העמוד. חשוב מאד להשתמש בכותרות העמוד באחד או בשניים ממילות המפתח החשובות. אותו כלל קיים גם באשר לדירוג של הקטגוריות בתוך התפריט. ככל שקטגורייה נמצאת למעלה, היא מקבלת עדיפות. במידה ולא ניתן לשנות את ההיררכייה הקיימת של האתר , ניתן לקבוע רמת עדיפות (priority ) אחרת במפת אתר מסוג sitemap.xml.
 
2. פריסת עומק - כל אתר מורכב משכבות של עמודים. השכבה הראשונה היא עמוד הבית, השכבה השניה הם העמודים שיש אליהם קישור מדף הבית , וכו. המרחק של עמוד מעמוד הבית קובע את החשיבות שלו בעיני מנוע החיפוש. לכן חשוב מאד שעמודים שיש בהם מידע חשוב ו/או מנסים לקדם באמצעותם מילים חשובות יהיו לכל היותר במרחק של קליק אחד מדף הבית. גם אם אין להם מקום בתפריט הראשי , חשוב למצוא את הדרך לשלב אותם כקישור בתוך הטקסט בעמוד הראשון, או לכל הפחות כקישור מסרגל ניווט נוסף בתחתית העמוד.

חשוב להקפיד שהקישורים שמובילים אל העמודים הפנימיים ישתמשו בדיוק באותם הביטויים שנבחרו לתיאור העמוד בכותרות שלו. ככלל כדאי תמיד לזכור, מנוע החיפוש מנסה לחקות את הדרך בה אנשים חווים את האתר. אם יש כותרת שבולטת לאנשים או טקסט מודגש, זו גם הדרך שמנועי החיפוש יבינו אותו. גם במקרה הזה, במידה ולא נמצא הפתרון האופטימאלי לקישורים מעמוד הבית, ניתן לקבוע עדיפות גבוהה יותר לעמוד על ידי הגדרה בקובץ sitemap.xml.

שום דבר גדול לא באמת קורה במקרה. המזל מגיע כאשר נוצרת עבורו ההזדמנות....

הצלחה אמיתית בקידום אתרים היא תמיד תוצאה של תכנון קפדני,של יצירת תוכנית עבודה וביצוע מוקפד.
 

כיצד לתכנן קמפיין קידום אתרים

תהליך קידום אתרים סטנדרטי כולל מרכיבים שונים לרבות : פיתוח תכנים חדשים, בניית קישורים, כתיבת בלוגים, וכן הלאה. השלב הראשון דורש תכנון קפדני הכולל פרוט של האסטרטגיה והטקטיקות שיינקטו.
 

שלב 1: הגדרת יעדים
הצעד הראשון בתוכנית קידום אתרים הוא להגדיר מטרות. אילו בעיות פרויקט קידום אתרים צריך לפתור? האם המטרה למשוך יותר תנועה? יותר כניסות לדף נחיתה ספציפי? להגדיל מכירות באתר מסחר אלקטרוני?
 

הגדרת היעדים הינה קריטית שכן השאלה שאנחנו שואלים את הלקוחות שלנו - כיצד תרצו למדוד את ההצלחה : מיקומים יותר גבוהים? גידול במכירות? כמות חשיפות ? מקביעת המטרות נגזרת שיטת העבודה וכן התקציב.

אחת מאסטרטגיות השיווק העיקריות שיכולות לעזור לבעלי עסקים לבנות עסק אינטרנטי מצליח היא קידום אתרים. קידום אתרים הוא תהליך בו מתבצעת התאמת האתר לאלגוריתמים שמנועי החיפוש משתמשים בהם לדירוג אתרים המבוססים על "סיגנלים" שהאתר מוציא. 

אומנם האלגוריתם של מנועי החיפוש משתנה כל הזמן, מה שמחייב המשכיות בפעילות קידום האתר. להלן מספר מרכיבים הכרחיים שצריך להקפיד עלים במהלך אופטימיזציה של אתרי מסחר אלקטרוני :  

1. הטמעת מלות מפתח. בחירה והטמעה נכונה של ביטויי החיפוש הוא הצעד הראשון לאסטרטגיית קידום אתרים טובה. הסוד של עולם השיווק באמצעות מנועי חיפוש הוא קודם כל להבין מה אנשים מחפשים כשהם רוצים למצוא שירותים ומוצרים כמו שהאתר שלך מציע. הדרך הפשוטה היא להתחיל בסיעור מוחות שבמסגרתו יועלו מספר ביטויי מפתח פוטנציאליים. לאחר מכן ניתן להשתמש בכלי הניתוח של Google AdWords., כדי לבחון את כמות החיפושים שנעשית באמצעות ביטויים אלו וכן את התחרות הקיימת בהם מצד אתרים אחרים.  אם הניתוח מראה כי ישנן מלות מפתח שהן יותר מדי תחרותיות בנישה שלכם, כדי לבחור באסטרטגיית הזנב הארוך (ביטויים בין שתי מלים לחמש) שיהיה לכם קל יותר להגיע אתם לדירוג גבוה. ככל שמלת המפתח ארוכה יותר, כך תהיה לכם פחות תחרות על אותו הביטוי במנועי החיפוש. אמנם יהיה צורך לקדם מספר של ביטויי זנב ארוך כדי להגיע לאותה רמת חשיפה שיש לביטוי המפתח המרכזיים, אבל לפחות ניתן יהיה להשיג תוצאות בטווח זמן סביר.

2. תגיות מטא. תגיות מטא עדיין ממלאות תפקיד חשוב בקידום אתרים. גוגל רואה בכותרת העמוד שישנם באתר  סיגנל של רלוונטיות לביטויי המפתח שרוצים לקדם. הדבר נכון גם להגדרות meta keywords ו meta description של אותו העמוד. 

לכל מקדם אתרים ישנן אסטרטגיות לקידום בגוגל בהן הוא פועל על מנת לשפר את תוצאות האתר בדירוג של גוגל. חלק מהחברות הפועלות בתחום קידום אתרים מתרכזות באסטרגיה המובוססת על קידום האתר במספר רב של צירופי מילים מורכבים. חלק מהחברות מתרכזות בקידום בגוגל במספר מצומצם של ביטויי מפתח תחרותיים במיוחד על ידי בניה עקבית של קישורים ויצירת שיתופי פעולה עם אתרים שונים.

הבסיס של אסטרטגיה מוצלחת לקידום בגוגל מורכבת מאבני הדרך הבאות:

מחקר מילים - הניתוח הראשוני הוא החשוב ביותר כיוון שמטרתו הוא לזהות את הדרכים להגיע לקהל המטרה ולהבין את התחרות בשוק.

תוכן עשיר - רוב הדפים של האתר צריכים לכלול את המילים וביטויי המפתח שמתאימים לשאילתות החיפוש של קהל המטרה. חלק עיקרי של אופטימיזציה מתמקד בהתאמת האתר לחיפושים של שאילתות במנועי החיפוש שהאתר אמור לתת להם תשובה. לכן לא מעט אנשי קידום אתרים טוענים שהליבה שלאסטרטגית קידום האתר היא טקסט.

מבנה ארכיטקטורת אתר ופריסת העמודים - מנועי חיפוש צריכים להיות מסוגלים לגשת בקלות ובמהירות לכל קבצי הטקסט, תמונות, גרפיקה, מולטימדיה על פי ההיררכיה הנכונה מבחינת חשיבות המילים שרוצים לקדם. מניסיוננו בDreamview ראינו שבאמצעות שיפורים קטנים בארכיטקטורת האתר , ניתן להשיג שיפורים משמעותיים בדירוג האתר ובעקבות כך בתנועה שמתקבלת ממנועי החיפוש.

dreamview-seo.co.il

צרו קשר

משכית 22, הרצליה פיתוח

09-9514276

09-9514025

info@dreamview.co.il

אודות

Dreamview הינה בעלת ניסיון של מעל 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.
בראיה שלנו קידום אתרים הוא מכלול של שירותים שראשיתו בהבנה טובה יותר של החברה ,יתרונותיה וקהל לקוחותיה.
מטרתו העיקרית של תהליך קידום אתרים היא הגדלה מתמדת של כניסת גולשים שמחפשים מידע ושירותים אודות מוצרים ושירותים שהחברה שלך מספקת.