ארבעת הגורמים העיקריים שמשפיעים על ההצלחה בפעילות קידום אתרים הם:

(1) יצירת תוכן איכותי ורלוונטי
(2) בניית קישורים פנימיים במילות מפתח , וקישורים מאתרים אחרים
(3) מחקר מילות מפתח רחב ומעמיק
(4) מבנה אתר ומהירות טעינת העמודים

תוכן איכותי ורלוונטי

תוכן רלוונטי הינו קריטי לשיפור הדירוג במנועי החיפוש. ככל שהתוכן של דף האינטרנט הוא ייחודי וממוקד יותר , כך קל יותר לקדם אותו בביטוי המפתח הרצוי.


מנועי חיפוש מתמודדים עם המשימה של אינדוקס כמויות עצומות של מידע שנמצאות בכל אתרי האינטרנט בעולם. לאחר סריקת כל האתרים, מנועי החיפוש מנסים לדרג את תוצאות החיפוש לפי סדר חשיבות או רלוונטיות אשר נקבע באמצעות אלגוריתם ממוחשב.

איכות התוכן והרלוונטיות שלו נמדדים בסופו של דבר על ידי מבקרים אנושיים. מנועי החיפוש יודעים לזהות האם הגולשים שמגיעים אל האתר מצביעים ברגליים, או שהם ממשיכים לגלוש לעמודים נוספים מתוך רצון לקרוא חומר מקצועי נוסף.

קישורים פנימיים וחיצוניים

קישורים פנימיים כוללים הן את הקישורים שיש בתפריטים של האתר וכן את הקישורים שנמצאים בתוך התכנים של העמודים. המטרה הראשונית של קישורים פנימיים היא לסייע לגולשים בניווט באתר על מנת להגיע לתכנים שרלוונטים להם בקלות.

בניגוד לתפיסה המקובלת, לקישורים פנימיים יש חשיבות רבה בשיפור הדירוג של האתר בגוגל. המשמעות של קישור פנימי היא בעיקר להדריך את המבקרים באתר היכן הם יכולים למצוא מידע נוסף בתוך האתר שיכול לעניין אותם.

מחקר מילות מפתח

מחקר מילים נועד לכסות את כל צורות החיפוש שעשויות לשמש לקוחות פוטנצאלים שמעוניינים במוצרי החברה, לרבות פילוח גאוגרפי, דמוגרפי, מחיר, איכות וכו.

ככל שמחקר מילות מפתח יהיה ספציפי יותר ויכלול שילובים רבים של ביטויים, הרי ניתן יהיה למשוך לאתר יותר לקוחות ממוקדים. ההנחה המרכזית בבחירת מילות מפתח היא שככל שמילות החיפוש בהן משתמש הגולש מורכבות וספציפיות יותר כך ניתן להסיק כי הוא נמצא בשלב מתקדם יותר של מחזור העסקה (כלומר הוא כבר צבר כמות משמעותית של מידע , ויודע לאפיין טוב יותר את הצורך שלו ), ולכן שיעורי ההמרה שינבעו מחיפושים אלו צפויים להיות גבוהים יותר.

מבנה האתר ומהירות טעינת הדפים

גוגל ממשיכה לשפר את האלגוריתם שלה בכל יום. אחד הגורמים שהחל לאחרונה להיות משמעותית בקביעת הדירוג הוא - מהירות טעינת האתר . הנחת העבודה של גוגל בבדיקת פרמטר ז היא שמהירות טעינת האתר משפיעה על חווית השימוש של הגולשים באתר, ולכן ככל שהאתר נטען מהר יותר, כן ייטב. ישנם כיום מידע וכלים שימושיים שיעזרו לך לאבחן את מהירות הטעינה של האתר, שהבולט שבהם שגם נותן דיאגנוזה והמלצות לשיפור הוא : http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/

כדי לשפר את מהירות הטעינה של אתרים קיימים להלן מספר טיפים :

1.יש להקטין את התמונות על ידי הקטנת משקל התמונות באמצעות הפיכתן ל gif ובכל מקרה לגודל המדויק שנדרש באתר. בכל מקרה אין להעלות תמונות שצולמו במצלמה דיגיטלית ללא שהוקטנו לפני כן.

2.שימוש בעיצוב מבוסס CSS והקטנת השימוש ככל הניתן ב Java.
 

לסיכום
חשוב לזכור כי ככל שבמרבית המק, מה שהופך לטעון את האתר שלך מהר יותר מנקודת מבט SEO הוא נהדר, אבל זאת עובדה מוכחת כי הדפים לטעון מהר יותר בדרך כלל מוביל והצפיות יותר שיעורי נטישה נמוכים יהיה דחיפה נחמד ניסיון שלך משתמשים, אשר בסוף היום - צריך להיות המוקד של כל אופטימיזציות שלנו.
 

חברת Dreamview מספקת שירות קידום אתרים למספר רב של אתרים בארץ ובחו"ץ. החברה נחשבת לאחת מהחברות המובילות את תחום קידום האתרים בישראל.